مهاجرت به کانادا بروزترین اخبار مهاجرتی-کمک مهاجرت

برای کار در هر نقطه از کانادا، به شماره‌ی بیمه‌ی اجتماعی نیاز است. در سراسر کانادا آژانس‌های متعددی برای ارائه‌ی خدمات معادل‌سازی و اعتبارسنجی وجود دارد. کانادا کشوری است بزرگ با فرهنگی متنوع، جوامع و آب‌وهوای گوناگون و فرصت‌های کاری. برای تحقیق درباره‌ی این جزئیات اطلاعاتی کلی درباره‌ی کانادا کسب کنید. نکته‌ی مهمی که باید مدنظر داشت این است که به جایی بروید که موقعیت‌های کاری متناسب با شما را داشته باشد.

  • این کشور توسعه یافته، تعداد زیادی مهاجر را در خود جای داده است به طوری که چیزی حدود 22 درصد جمعیت آن را مهاجران تشکیل داده اند.
  • همچنین تمامی قسمت‌های فرم را بر اساس مدارک دیگر خود تکمیل کنید و حتی یک قسمت را هم به دروغ یا با اطلاعات نادرست تکمیل نکنید.
  • پس به جز مدارک کلی، سایر مدارک شما نیز باید نشان‌دهنده قطعیت خروج‌تان از کانادا پس از فارغ‌‌التحصیلی باشد.
  • ما در موسسه مهاجرتی و اقامتی صبا ، این افتخار را داریم که با برنامه ریزی دقیق، نقشه راهی برای متقاضیان تحصیل در خارج از کشور ترسیم کنیم.
  • یکی از راه‌های مهاجرت به کانادا ایجاد یک کسب و کار پر سود و موفق است.

کشور کانادا دانشگاه‌های بسیار معتبر با رتبه‌های جهانی مناسب زیادی دارد و تقریبا تمامی رشته‌ها را نیز پوشش می‌دهد. جهت دریافت این مجوز کاری باید از یک کارفرمای مقیم این کشور پیشنهاد کاری دریافت کرده و موفق به امضای قرارداد با او شوید . البته کار به عنوان یکی از روش های قانونی مجله خبری مهاجرت روش مراحل متعددی دارد که با کلیک بر روی عنوان کار در کانادا به خوی از آنها مطلع خواهید شد . در این برنامه سرمایه گذاری، امکان دریافت اقامت دائم برای فرد متقاضی و افراد خانواده‌اش وجود دارد.

نکته مهم در مورد برنامه ویزای استارت آپ کانادا این است که ظرفیت پذیرش آن محدود است و در سال ۲۰۲۱ فقط در حدود ۱۵۰ استارتاپ پذیرفته شد. اگر دوست شما مسیری را انتخاب کرده و از آن طریق مهاجرت کرده، الزاما آن روش برای شما ایده آل نخواهد بود. برای شما درخواست اقامت دائم دهد و شرایط مهاجرتتان به این کشور را فراهم کند. بگیرید و کسب و کاری را در این کشور راه اندازی یا خریداری کرده و به این ترتیب به کانادا مهاجرت کنید. افرادی که بالاخره توانسته‌اند به هر روشی به کانادا مهاجرت کنند در تلاش هستند که سیتیزن شیپ کانادا را اخذ کنند تا از این طریق از مزایای بی‌شمار شهروندی کانادا بهره‌مند شوند. اخذ شهروندی در کانادا منوط به دارا بودن شرایطی است که در زیر آن‌ها را معرفی کردیم.

برنامه‌های استانی (PNP)؛ روشی مناسب برای مهاجرت خانوادگی به کانادا

شرایط هر استان کانادا برای سرمایه گذاری، اخذ ویزای استارتاپ کانادا و ثبت شرکت متفاوت است. این مسیر در واقع مهم ترین مسیر مهاجرت نیرو های متخصص در کانادا است و تمایل کانادا بر انتخاب مهاجران از افرادی که سابقه ی کار و تحصیل در کانادا را دارند را نشان می دهد. به عنوان مثال فردی را در نظر بگیرید که می خواهد با استفاده از ویزای سرمایه گذاری با خانواده ی خود به کانادا مهاجرت کند.

همان طور که قبلا اشاره کردیم بعضی از این روش‌ها به صورت مستقیم و برخی دیگر به طور غیر مستقیم و پس از طی مراحلی شما را به اقامت دائم کانادا می‌رساند. اگر امکان اخذ جاب آفر کانادا از کارفرمایان کانادایی را داشته باشید پس از دریافت پیشنهاد کار از کارفرما می‌توانید ویزای کار کانادا بگیرید و به این کشور مهاجرت کنید. فرزندان بین ۶ تا ۱۸ سال شما با تحصیل در مدارس کانادایی ویزای دانشجویی می‌گیرند و والدین نیز می‌توانند با ویزای توریستی همراه آن‌ها شوند. پس از ورود به کانادا امکان تغییر ویزای توریستی به ویزای تحصیلی یا کاری وجود دارد. دولت کانادا این اختیار را به استان‌ها داده است تا با توجه به نیازهای خود در زمینه کار، سرمایه‌گذاری، تحصیل و … مهاجر جذب کنند. به همین دلیل برنامه‌های استانی کانادا یا PNP به وجود آمد که مختص کار و زندگی در یک استان هستند.

از لحاظ جسمی سالم باشید و آزمایشات پزشکی کانادا را انجام داده باشید. این برنامه محدودیت سنی ندارد ولی هر چقدر سن شما بیشتر باشد، امتیاز کمتری دریافت خواهید کرد. وظایف شما در حرفه‌ای که کار کرده‌اید باید طبق شرح وظایف در ناک‌های شغلی کانادا باشد.

پس از این مراحل مقدماتی و اپلای باید درخواست ویزای تحصیلی خود را به همراه مدارک، فرمها و نامه‌های مربوطه به سفارت این کشور ارسال کنید. همچنین هر نامه‎ای که دانشگاه در جریان مکاتباتتان برای شما ارسال کرده است را نیز می‌توانید ضمیمه این پرونده کنید. بهتر است پیش از این که درخواست و مدارک را به سفارت تحویل بدهید، با یکی از مشاورین رادسام مشورت کنید تا بتوانید این مرحله را که یکی از مهمترین مراحل مهاجرت تحصیلی کانادا است با موفقیت پست سر بگذارید. البته باید این نکته را مدنظر داشته باشید که در هنگام تاسیس شرکت باید حتما یکی از اتباع این کشور به عنوان مدیر حضور داشته باشد که در بسیاری از موارد می تواند راهگشا و کمک حال شما عیزان نیز باشد . کارشناسان شرکت مهاجرتی رجبی ضمن جمع آوری تمامی اطلاعات موردنیاز شما در رابطه با سرمایه گذاری و ثبت شرکت در کانادا در عنوانی جداگانه ، تمامی جزئیات و مراحل لازم را با ارائه مشاوره در اختیارتان قرار خواهند داد.

خبر خوب این است که در صورت دریافت اقامت دائم کانادا پس از چند سال می‌توانید اقامت دائم خود را به شهروندی کانادا تبدیل کنید و پاسپورت کانادایی بگیرید. شهروند کانادا بودن به معنای بهره‌مندی از تمام مزایا و حقوق شهروندی است و به عنوان یک کانادایی می‌توانید تا همیشه از امکانات این کشور استفاده کنید و زندگی خوبی را برای خود و عزیزانتان رقم بزنید. با اخذ ویزای توریستی کاناداامکان درخواست ویزای تحصیلی یا ویزای کار را در خاک کانادا خواهید داشت. برای انتخاب مسیر توریستی دقت کنید که از قبل برنامه ریزی دقیقی برای ویزای مورد نظر انجام دهید تا پس از ورود به کانادا سر در گم نشوید. اخذ ویزای کارآفرینی کانادا یکی دیگر از چند روش سرمایه‌گذاری در کانادا است که به واسطه آن و با داشتن شرایط مورد نیاز می‌توان اقامت کانادا را دریافت کنید. همه 10 استان کانادا به‌جز ایالت کِبِک برنامه مختص به خود را برای PNP دارند.

مهاجرت به کانادا از طریق اکسپرس اینتری

در برنامه مهاجرتی آتلانتیک به مهارت زبان و تحصیلات بالا، و سابقه کار بالا زیاد نیست و سن هم اهمیتی ندارد چون این برنامه مبتنی بر سیستم امتیازبندی نیست. در صورتی که شغلتان در سیستم طبقه بندی ملی مشاغل کانادا یا به اختصار ناک شغلی کانادا جزو سطوح TEER 0, 1, 2, 3, 4 باشد، می‌توانید برای این برنامه اقدام کنید. پس از تحصیل در کانادا از راه های مختلفی امکان اخذ اقامت تحصیلی کانادا وجود دارد. در ادامه آمار مربوط به صدور کارت اقامت دائم کانادا برای ۱۸ کشور اول را طی ۵ سال گذشته مشاهده می‌کنید که کشور ایران امسال در این میان رتبه ششم را دارد. با سیاست‌های جدید کانادا در پذیرش مهاجرین ممکن است در سال‌های آینده سهم ایرانیان در دریافت اقامت دائم کانادا بیشتر شود و به همین نسبت در رتبه‌های بالاتر این آمار قرار بگیرد.

بسیاری از افراد فکر می‌کنند که داشتن رزومه تحصیلی قوی، مدرک زبان معتبر و سن مناسب باعث اخذ پذیرش تحصیلی می‌شود و اخذ پذیرش تحصیلی هم به معنای اخذ ویزای تحصیلی است. طبق سیستم اکسپرس انتری میزان مهارت افراد متقاضی در برنامه‌های اسکیلد ورکر یا Provincial Nominee Program امتیازبندی می‌شود. هر دو این برنامه‌ها توسط دولت کانادا و اداره مهاجرت مدیریت می‌شود. طرح دیگری به نام آتلانتیک پایلوت وجود دارد که به منطقه آتلانتیک کانادا اختصاص دارد و استان‌های نیوبرانزویک، نوا اسکوشیا، پرینس ادوارد، لابرادور و نیوفاندلند را شامل می‌شود.