مهاجرت به کانادا بروزترین اخبار مهاجرتی-کمک مهاجرت

تمامی تلاش مشاوران تراست مبنی بر انتخاب بهترین و واقعی‌ترین مسیر مهاجرتی برای شما است. شما فقط از نظر صلاح دید یکی از افسران سازمان مهاجرت مورد تایید قرار نگرفتید و می‌توانید به این رای در دادگاه عالی مهاجرت کانادا اعتراض کنید. دقت کنید که در این وجود، حضور وکیل برای بررسی موشکافانه قوانین، گزارش‌ها و طرح مناسب اعتراض‌نامه در موفقیت شما بسیار تأثیرگذار خواهد بود. برای چنین اقدامات قضایی، تراست دارای وکلای خبره و با تجربه‌ای است که دارای مجوز وکالت در تمامی حوزه‌های قضایی کانادا هستند.

  • اتباع و متقاضیان خارجی دارای تابعیت غیر کانادایی که تمایل به کار، تحصیل و یا زندگی به طور دائم در کشور کانادا را دارند، با داشتن شرایط لازم، قادر به کسب اقامت دائم کانادا خواهند بود.
  • یکی از راه‌های مهاجرت امن و راحت و البته قانونی برای سرمایه گذاران، مهاجرت از طریق کارآفرینی در کشورهای خارجی است.
  • Atlantic Immigration Pilot که در مارس سال 2017 معرفی شد ، برای جذب افراد تازه وارد به استانهای آتلانتیك تلاش…
  • برخی از برنامه‌های مهاجرتی کانادا نیازی به مدرک تحصیلی ندارند؛ اما توجه داشته باشید که ارائه آن امتیاز و شانس شما را افزایش می‌دهند.
  • برای اطلاعات بیشتر در این مورد به صفحه ویزای کانادا مراجعه نمائید.
  • شرایط بدین صورت است که برای اخذ پذیرش باید پیشینه تحصیلی خود را به دانشگاه ارائه دهید تا به شما پذیرش بدهد.

هاجرت تحصیلی، سرمایه گذاری، راه اندازی استارتاپ و کارآفرینی جزو بهترین روش ها برای مهاجرت به کشور کانادا هستند. متقاضیان برای مهاجرت به کشور کانادا چه از طریق وکیل مهاجرتی و چه از طریق خودشان باید مدارک لازم را به سایت اداره مهاجرت کشور کانادا ارسال کنند. متقاضیان از طریق آدرس ایمیل اداره مهاجرت کشور کانادا به نشانی و می توانند پروفایل شخصی خود را در این سایت ایجاد کنند و مدارک لازم را برای مهاجرت به کشور کانادا ارسال کنند. اخذ پذیرش تحصیلی از دانشگاه های استان های آتلانتیک و مهاجرت به کشور کانادا و در نهایت اخذ جاب آفر از کارفرماهای این استان به مراتب از اخذ پذیرش تحصیلی از استان های پرجمعیت و پرطرفدار مانند بریتیش کلمبیا، انتاریو و کبک راحت تر است.

با این روش با سرمایه گذاری حداقل 100 هزار دلاری می توانید کارفرما باشید. در صورتی که دارای سابقه کار باشید و شرایط سنی، تحصیلی، تمکن مالی، زبان انگلیسی و … مناسب باشد با اقامت دائم وارد کانادا می شوید. خرید و فروش جاب آفر غیرقانونی است و در صورتی که با جاب آفر غیرواقعی به کانادا بروید، حتی بعد از اخذ اقامت دائم، در صورتی که اداره مهاجرت کانادا از این موضوع مطلع شود اقامت شما را باطل خواهد کرد. شاید یکی از مراحل مهاجرت تحصیلی به کانادا که کم اهمیت به نظر برسد، مشاوره تحصیلی است. ولی در اصل مشاوره مهاجرت تحصیلی به کانادا نقش بسیار مهم و تعیین کننده‌ای در اخذ پذیرش و دریافت ویزای تحصیلی خواهد داشت.

چه مدرک زبانی برای مهاجرت به کانادا لازم است؟

اعضای تیم ای ویزا با آگاهی و اطلاعات دقیق همواره تلاش کرده است در مقالات خود از اطلاعات درست استفاده کند و مسیر رسیدن به کانادا را برای متقاضی هموار کند. خیر از نظر افسر مهاجرت کسی نیروی کار ماهر تعریف می شود که بتواند حداقل یک سال سابقه کار تمام وقت مرتبط با رشته ی تحصیلی اش ارائه دهد. متقاضیان این روش می بایست ثابت کنند می توانند در کشور کانادا به صورت خویش فرما مشغول به کار شده و قبل از آن در کشور خود به همین صورت مشغول به کار بوده اند و حداقل دو سال سابقه کار در این زمینه ارائه دهند. در حال حاضر با توجه به شرایط کشور کانادا و قوانین مهاجرت وضع شده توسط دولت فدرال کانادا مهاجرین می توانند از طریق اخذ ویزاهای توریستی،تحصیلی،کاری،سرمایه گذاری و ازدواج وارد این کشور شوند. بعد از ارائه مدارک و دریافت تایید آفیسر پرونده، ویزای شما برای ورود به کانادا در کمتر از یک ماه صادر خواهد شد. گزینه اول استفاده از دفاتر وک هست که به نوعی کارگزاری‌های سفارت کانادا برای صدور ویزا هستند.

در ادامه مطلب به طور کامل مراحل مراجعه حضوری به کشور کانادا را توضیح می‌دهیم. در کانادا چهار فصل کاملاً مجزا وجود دارد و برای هر فصل تفریحات خارج از خانه وجود دارد که می‌توانید مجله خبری مهاجرت با انجام آنها، بیشترین استفاده را از هر فصل سال ببرید. به این معنی که بدون درنظر گرفتن شرایط آب و هوایی، در هر زمان می‌توانید از کانادا لذت ببرید، البته بصورت تئوری!

معایب مهاجرت به کانادا