مهاجرت به کانادا : شرایط و هزینه های مهاجرت 2023 صباویزا-کمک مهاجرت

مهم ترین و محبوب ترین مسیرهای مجله خبری مهاجرت از طریق برنامه های موجود در سیستمی با نام سیستم اکسپرس اینتری کانادا تعریف شده اند. به شکلی که افراد دارای مهارت و تجربه کاری مفید می توانند به راحتی و در یک مرحله، از طریق یکی از روش های اکسپرس اینتری، اقامت دائم کانادا را دریافت کنند. همانطور که تا اینجا اشاره کردیم، دریافت خدمات مشاوره مربوط به مهاجرت کانادا اهمیت زیادی دارد و یک مشاوره غیر حرفه‌ای منجر به انتخاب اشتباه و تغییر برنامه‌های شما خواهد شد. اما قرار نیست برای دریافت مشاوره از همان اول به صورت حضوری به دفاتر مهاجرتی مراجعه کنید. شما می‌توانید به آسانی از خدمات مشاوره آنلاین مهاجرت به کانادا بهره مند شوید.

و اگر هم قصد مهاجرت کاری دارید، می توانید از طریق روش های استان کبک اقدام نمایید. هر فرد با هر عنوان و سابقه کاری (نماینده یا ایجنت مدارس و دانشگاه ها، موسسه کاریابی و…) در صورتی که عضو کانون مشاورین مهاجرت و شهروندی کانادا نباشد مورد تایید اداره مهاجرت کانادا نخواهد بود. در این روش فرد با خرید/راه اندازی یک کسب و کار واجد شرایط، ویزای کار دریافت می کند و می تواند همراه با خانواده اش به کانادا مهاجرت کند. این قسمت اختیاری است اما با ارائه درخواست ویزای کار و شروع کسب و کارتان جدی بودن شما برای اداره مهاجرت کانادا مشخص شده و احتمال موافقت با ویزای شما افزایش می یابد. برای دریافت ویزای استارت آپ کانادا باید با یک مرکز حمایتی همکاری داشته باشید.

تمکن مالی ارائه دهید که میزان آن بسته به تعداد اعضای خانواده فرق می‌کند. اگر جاب آفر در سطح TEER 0, 1, 2, 3 داشته باشید، مهارت زبان انگلیسی یا فرانسه‌تان باید در سطح CLB 5 و اگر جاب آفر در سطح TEER 4 داشته باشید، نمره زبانتان در سطح CLB 4 باشد. به صورت کتبی تعهد دهد که به مدت سه سال ساپورت مالی همسر خود را به عهده خواهد گرفت.

کشور کانادا از نظر شاخص‌های کیفیت زندگی، ثبات سیاسی و بازار کار در رده‌ی بهترین کشورها در جهان قرار دارد. برای ورود به بازارهای کاری کشور کانادا باید شناخت کافی از شرایط استخدام هر رشته و فرصت های شغلی موجود کسب کرد. در این بخش از سایت تراست اطلاعات جامعی از بازار کار مشاغل مختلف در کانادا برایتان فراهم آورده ایم. سلام اگر ازدواج رو ثبت بکنید در کانادا با ویزای ویزیتوری و بعد از اون اقدام بکنید برای ثبت پی آر به عنوان همراه همسر باتوجه به اینکه ایشون واجد شرایط هستن برای پی آر شما هم میتونید درخواست تونو ارسال بکنید . به طور کلی امکان تغییر هست و فقط شما مدارک لازم برای اثبات رو داشته باشید.

علاوه بر این متقاضیان افغانی واجد شرایط می توانند از طریق آدرس Canada- و یا IRCC.Situation سوال های خود در مورد طرح جدید اسکان افغانها در کانادا و یا فرم ثبت نام مهاجرت به کشور کانادا برای افغانها را مطرح کنند. همه متقاضیان برای مهاجرت به کشور کانادا باید ویزای اقامت این کشور را دریافت کنند. گرچه مهاجرت به کانادا از طریق سازمان ملل یا پناهندگی با اخذ ویزای توریستی و ورود به این کشور امکان پذیر است.

مهاجرت تحصیلی به کانادا:

سلام بهترین راه برای شما این است که برای اخذ ویزای اقامت کاری درخواست دهید و این بهنرین را برای انجام این اقدامات است. سلام، بله برای مهاجرت به کانادا و تحصیل، میشه به راحتی با مدرک آیلتس ویزای گرفت در صورتی که نمره بالایی داشته باشه. با سلام، خیر شرایط مهاجرت به کانادا در سال 2022 از گذشته تاکنون تفاوتی نکرده. تنها مسئله‌ای که هست محدودیت‌ها و اقدامات جهت سفر و پرواز به این کشور خواهد بود. در این روش شما علاوه بر تمکن مالی که حدود ۱۳۰۰ دلار است، باید سرمایه مورد نیاز برای استان های مختلف را داشته باشید. میزان سرمایه مود نیاز کارآفرینی، براساس استان انتخابی شما متفاوت می باشد.

ویزای ازدواج و نامزدی کانادا

انتخاب کشور برای مهاجرت یک موضوع کاملا شخصی ست و به علایق متقاضی ارتباط مستقیم دارد اما توصیه می شود که مطلب مقایسه کانادا و اروپا را مطالعه بفرمایید. و در آخر کشور کانادا از کشورهایی است که به صحبت های شهروندان خود توجه زیادی دارد و اگر دولت احساس کند یک موضوع می تواند تاثیر منفی بر روی افراد بگذارد سریع به حل آن می پردازد. یکی از زیر شاخه های اصلی برنامه IMP ثبت شرکت در کانادا، انتقال درون شرکتی یا Intra Company Transfer است.

اما برای دریافت نتیجه مطلوب و با ریسک کمتر و در زمان کوتاه تر مشاوره مهاجرت به کشور کانادا با وکیل مهاجرت به کشور کانادا بهترین گزینه ممکن است. با توجه به این که جمعیت کانادا در حال پیر شدن است، سیاست های این کشور و دولت آن در جهتی است که مهاجران جوانتر وارد آن شوند. با این حال یکی از موارد بسیار مهم که در سایت اداره مهاجرت کانادا نیز مطرح شده، شرط سنی مهاجران می باشد. تجربه نشان می دهد که معمولاً افراد ۲۵ تا ۳۵ سال بیشترین امتیاز ها را در زمینه سن دریافت می کنند و شانس بیشتری برای دریافت ویزا خواهند داشت. در زمینه سنی، روشی که برای مهاجرت انتخاب می کنیم تاثیر زیادی دارد. به عنوان مثال اگر بخواهید از روش تحصیلی اقدام کنید، بسته به مقطعی که انتخاب کرده اید شرایط سنی شما متفاوت خواهد بود.

  • اما ممکن است تا زمانی که به عنوان یک Dental Hygienist یا Dental Assistant مجوزهای لازم را دریافت نکرده اید، نتوانید در کانادا به عنوان دستیار دندانپزشک فعالیت کنید.
  • همانطور که از اسم آن می‌توان حدس زد، این برنامه‌ها مربوط به هر استان و همچنین پایلوت آتلانتیک یا همان برنامه مربوط به حوزه آتلانتیک (که شامل 4 استان نوا اسکوشیا، نیوفاندلند و لابرادور، جزیره پرنس ادوارد و نیوبرانزویک می‌گردد) در کانادا می‌باشد.
  • و مهاجرت به کانادا، هم به روش مهاجرتتان و هم شرایط خاص خودتان بستگی دارد.
  • برای مهاجرت به کانادا از طریق دریافت ویزای کار باید ابتدا یک موقعیت شغلی یا اصطلاحا جاب آفر برای خود پیدا کنید و با کارفرمای خود توافق نمایید و سپس تقاضای ویزای کاری بدهید.

بهتر است برای مهاجرت به کانادا از روش اکسپری اینتری و یا تحصیلی اقدام نمایید. مهاجرت به کشور کانادا از طریق روستاها و استان های شمالی نیروی متخصص حرفه ای را برای کمبود نیروهای متخصص جذب می کند و همچنین موجب رونق بازار کار این مناطق و افزایش جمعیت شهرها و روستاهای کم جمعیت می شود. افزون بر این دولت کانادا برای رفع کمبود در بخش های تجاری و سرمایه گذاری در صنایع مختلف این مناطق کمک می کند. برنامه مهاجرت به کشور کانادا از طریق فامیلی، اسپانسرشیپ یکی دیگر از روش های مهاجرت به کشور کانادا است.

راه دوم برای مهاجرت به کانادا از طریق کار: اکسپرس انتری