مهاجرت به کانادا : شرایط و هزینه های مهاجرت 2023 صباویزا-کمک مهاجرت

اگر اطلاعات لازم را در مورد هزینه مهاجرت به کانادا به دست بیاورید، برنامه‌ریزی دقیق‌تری خواهید داشت. کانادا به دلیل کمبود نیروی متخصص در زمینه های مختلف قصد دارد تا از راه پذیرش مهاجر این کمبود را جبران کند. به نقل از سایت رسمی دولت کانادا، این کشور قصد دارد تا به 465,000 نفر در سال 2023، 485,000 نفر در سال 2024 و 500,000 نفر در سال 2025 اقامت دائم را اعطا نماید. دقت داشته باشید موارد بیان شده تنها تخمینی از شرایط مهاجرت به کانادا هستند و حتما باید به صورت دقیق شرایط هر روش مهاجرتی را مطالعه نمایید. این که آیا شما قصد تحصیل در کانادا را دارید ، یا افراد وابسته ای هستید که ممکن است در کانادا تحصیل کنند ، شناختن نحوه عملکرد سیستم های آموزش کانادایی و استانی جنبه مهمی برای استقرار در زندگی کانادایی خواهد بود. در این مسیر نیز کن وی با بهره مندی از متخصصان خود در زمینه های مختلف یارای شماست .

راه‌های متفاوت ممکن است زمان‌بندی متفاوتی نیز داشته باشند، همچنین اداره مهاجرت کانادا یک عامل تاثیرگذار در مدت زمان فرایند مهاجرت و صدور ویزا می‌باشد. باید در نظر داشته باشید که این زمان یک زمان تخمینی است و ممکن است عوامل زیادی بر آن تاثیر بگذارد. سرمایه گذاری، ثبت شرکت، کارآفرینی و استارتاپ، می توانند گزینه های مناسبی برای شما باشند.

راهنمای راه اندازی بیزینس های مختلف در کانادا

میزان سرمایه برای این روش مهاجرتی بسته به استان انتخابی از کمتر از 500 هزار دلار تا 800 هزار دلار ممکن خواهد بود و ضمن آنکه شرایط لازم برای این روش مهاجرتی در هر استان دارای تفاوت است. در این روش مجله خبری مهاجرت اگر شما صاحب یک استارت‌ آپ نوآورانه هستید و می‌خواهید در محیطی تعاملی‌تر و خلاقانه‌تر از نظر ساختار اقتصادی و اشتغال مانند کشور کانادا به ادامه کار خود بپردازید، این روش مناسب شماست. به طور میانگین بررسی ویزای استارت آپ بین 12 الی 16 ماه و گاها کمتر نیز به طول خواهد انجامید.

هدف از مهاجرت به کانادا

مانند اینکه اگر یک فرد ۳۲ ساله برای مقطع فوق لیسانس اقدام به پذیرش و پس از آن اقدام به ویزا کند احتمال ردی ویزای این فرد وجود دارد. و احتمالا حین تحصیل و یا پس از اتمام تحصیل تبدیل به ویزای کاری میکنند. در مورد کسب اطلاعات بیشتر در زمینه اخذ تابعیتکانادااز طریق تولد میتوانید مقاله ی مختص آن را مطالعه فرمایید.

  • به طور مثال اگر افراد به دنبال مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری در این کشور باشند، هزینه بیشتری به نسبت افرادی که مهاجرت تحصیلی را انتخاب کرده‌اند، پرداخت می‌کنند.
  • با توجه به اینکه سابقه کار زیادی ندارند امتیاز شان به حد نصاب نمی رسد.
  • مسئله مهم این می باشد که آیا آن شرکت قابلیت دادن جاب آفر را دارد یا خیر.
  • پس از اتمام دوره تحصیل ، فارغ التحصیلان دانشگاه های کانادا بایستی مجوز PGWP و یا مجوز کار دریافت کنند که نیازمند عقد قرارداد با یک کارفرمای مقیم این کشور است .
  • این برنامه دارای روش‌هایی برای نیروهای کار ماهر و کسانی که در نوا اسکوشیا از طریق اکسپرس اینتری تجربه کاری به دست آورد.

برای مثال، در ویز‌اهای کوتاه‌مدت مانند ویزای تحصیلی، مدارک شما باید شامل نامه پذیرش دانشگاه، پیشنهادات شغلی احتمالی‌تان و مدارکی دال بر وابستگی‌ به کشور مبدا باشد. در واقع این مدارک باید اثبات کند که شما بعد از اتمام تحصیل‌تان در کانادا به کشور خود باز می‌گردید. پس به جز مدارک کلی، سایر مدارک شما نیز باید نشان‌دهنده قطعیت خروج‌تان از کانادا پس از فارغ‌‌التحصیلی باشد.

جزئیات فراوانی در مهاجرت از طریق برنامه های استانی وجود دارد که یک وکیل متخصص و قانونی کانادا می تواند با توجه به مشخصات هر فرد بهترین روش مهاجرت را انتخاب نماید. ویزای خود اشتغالی کانادا که به عنوان ویزای هنرمندان و ورزشکاران نیز شناخته می‌شود، این امکان را برای فرد متقاضی فراهم می‌کند تا در ابتدای ورود خود به کانادا اقامت دائم را اخذ نماید. متقاضیان واجد شرایط در این روش باید حداقل 2 سال سابقه کاری حرفه‌ای و مرتبط داشته باشند. از معیارهای افراد واجد شرایط در این روش می‌توان به سن، تحصیلات، سابقه کاری مرتبط با حرفه موردنظر اشاره کرد. علاوه بر این موارد فرد متقاضی باید تمکن مالی لازم برای مهاجرت به کانادا را نیز ارائه نماید.

شرایط مهاجرت به کانادا از طریق خرید یا راه اندازی بیزینس