مهاجرت به کانادا : شرایط و هزینه های مهاجرت 2023 صباویزا-کمک مهاجرت

بر اساس قوانین اعلام شده از سوی سایت اداره مهاجرت کشور کانادا، برای این که افراد بتوانند ویزای تحصیلی بگیرند ابتدا باید پذیرش تحصیلی خود را از یکی از مؤسسات آموزش عالی معتبر در این کشور دریافت کرده باشند. از جمله دلایل محبوبیت ویزای تحصیلی کانادا می توانیم به مواردی همچون؛ رتبه علمی بالای دانشگاه های این کشور، هزینه معقول تحصیل و امکان گرفتن اقامت دائم از طریق ویزای تحصیلی اشاره کرد. ناگفته نماند که دانشگاه های کانادا برای اعطای پذیرش تحصیلی به مدرک زبان با حداقل نمره آیلتس ۶ و رزومه تحصیلی قوی نیاز دارند. ذکر این نکته ضروری است که اثبات برخورداری از توانایی مالی برای زندگی و مهاجرت به کانادا، تنها در برخی از شرایط و برای برخی از برنامه های مهاجرتی مورد نیاز است. به عنوان مثال، چنانچه از طریق برخی از مسیرهای مهاجرتی ذکر شده در سیستم اکسپرس اینتری، قصد مهاجرت به کانادا را داشته باشید، ممکن است ارائه مدارکی مبنی بر برخورداری از حداقل سرمایه برای مهاجرت به کانادا مورد نیاز باشد. به عنوان مثال و طبق اطلاعاتی که در سایت اصلی اداره مهاجرت کانادا برای Proof of funds یا اثبات برخورداری از حداقل سرمایه آورده شده است، برای مهاجرت یک نفر به کشور کانادا، برخورداری از حداقل سرمایه ای به اندازه 13,310 دلار کانادا مورد نیاز است.

  • ظرفیت پزشکی در کانادا بیشتر برای دانشجویان بومی در نظر گرفته شده است.
  • با درنظرگرفتن خطرات، مشکلات و معضلات پناهندگی و مدت زمان بررسی پرونده، این روش از آخرین راه‌های مهاجرت است.
  • پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از شرایط تحصیل در کانادا بدون مدرک زبان ، این مقاله را مطالعه کنید.
  • در مورد سن شما ممکن است سفارت محدودیت هایی را برای شما اعمال کند، چرا که شاید از لحاظ کارفرما برای شما محدودیتی نیز نباشد.
  • Ict به این معنا که شعبه ای از بیزینس خود را می توانید در کانادا تاسیس کرده و ویزای کار دریافت کنید.
  • ما در این مقاله به بررسی کامل روش‌های مهاجرت به کانادا پرداختیم با مزایا و شرایط هرکدام به طور جداگانه آشنا شدیم.

وکیل مهاجرتی کانادا، وکیل مهاجرتی تورنتو و دیگر شهرهای کانادا اطلاعات لازم در مورد برنامه های مهاجرت استانی به کانادا را ارائه می دهند. یکی از روش های مهاجرت به کشور کانادا اقدام از طریق خود اشتغالی یا خویش-فرما می باشد. در این روش متقاضیان مشغول به کار در حوزه های ورزشی، هنری، فرهنگی و موارد دیگر می توانند با دارا بودن مجله خبری مهاجرت شرایط لازم ویزای اقامت کانادا را دریافت کنند. از دیگر مزایای مهم اخذ ویزای استارت آپ کانادا اخذ ویزای همراه و سپس اخذ ویزای اقامت برای همسر و فرزندان متقاضی است. یکی از راه هایی که برای سرمایه گذاری در کانادا دارید، خرید بیزینس است. پس از انجام مراحل لازم و دریافت ویزا، شما می توانید برای اقامت دائم هم اقدام نمایید.

جمع آوری تمامی مدارک و دریافت تاییدیه های تحصیلی

مهاجرت به کانادا از طریق کار، یکی از بهترین راه‌های مهاجرت به کانادا است که با صرف هزینه کم با داشتن تخصص، دانش زبان انگلیسی و تجربه کار می‌توان اقامت این کشور را گرفت. آن‌ها می‌توانند با ورود به سیستم نمره‌دهی اکسپرس اینتری، اقامت کانادا را دریافت کنند. نیروی کار متخصص به تقویت بازار کار و رشد اقتصادی کانادا کمک می‌کند. پس از ورود به کانادا با توجه به برنامه مهاجرتی انتخابی خود، شرایط لازم برای دریافت اقامت دائم کانادا را کسب کنید و سپس از طریق یکی از روش‌های استانی یا فدرال برای اخذ اقامت کانادا اقدام کنید.

افراد می توانند سابقه کار پاره وقت مرتبط با مدرک تحصیلی شان را نیز ارائه دهند با در نظر گرفتن این نکته که امتیازشان نصف امتیاز افرادی خواهد بود که با تعداد سال های برابر سابقه کارتمام وقت ارائه داده اند. یکی دیگر از روش های مهاجرت به کشور کانادا مهاجرت به عنوان نیروی کار است. در این مطلب قصد داریم با یکی از روش‌های انجام مراحل مهاجرت به کشور کانادا را به طور کامل معرفی کنیم. کانادا به خاطر شرایط اجتماعی و اقتصادی خوب خود به یک گزینه مناسب برای مهاجرین ایرانی تبدیل شده است. البته که این کشور محبوب فقط مورد علاقه ایرانیان نیست و سالیانه از سراسر دنیا به این کشور مهاجران زیادی وارد می‌شود. به همین دلیل است که در سال‌های اخیر کانادا به یکی از مهاجرپذیرترین کشورهای دنیا تبدیل شده است.

در صورت داشتن فرزند یا دیگر اقوام درجه یک در کانادا، با ارائه مدارک کافی و درست امکان دریافت ویزای توریستی برای شما محتمل‌تر است. این برنامه مدرک تحصیلی خاصی نیاز ندارد اما برای افزایش امتیاز خود می‌توانید مدرک تحصیلی خود را از طریق یکی از سازمان‌های ارزیابی مدارک در کانادا معادل سازی کنید. از یکی از کارفرمایان کانادایی پیشنهاد شغلی (جاب آفر) معتبر به مدت حداقل یک سال داشته باشید یا از مسئولان مربوطه در استان یا دولت فدرال کانادا گواهی احراز صلاحیت دریافت کنید. ممکن است برای شما روش تحصیلی بسیار مناسب باشد، ولی برای دوست شما با شرایط شما، روش سرمایه گذاری و کارآفرینی بهترین باشد. مبین عزیز برای دریافت مشاوره مهاجرتی نیاز به اطلاعات تحصیلی شما و سوابق کاریتون داریم تا مشخص کنیم کدام لاین مهاجرتی برای شما مناسب است در خصوص این امر لطفا فرم اطلاعات زیر رو پر بفرمایید تا در اولین فرصت با شما تماس بگیریم و راهنماییتون کنیم . کانادا یک کشور دو زبانه است و زبان انگلیسی و فرانسوی هر دو زبان رسمی و پرکاربرد در این کشور هستند.

در این مقاله تمامی جوانب مهاجرت به کانادا را مرور خواهید کرد و ویدیوهایی را خواهید دید. این مقاله توسط، مرتضی هماپور، مشاور قانونی مهاجرت کانادا نوشته شده است. سلام محمد عزیز متاسفانه بدون داشتن تمکن مالی مناسب نمیتونین مهاجرت کنید.

اخذ اقامت کانادا از طریق کار