مهاجرت به کانادا شرکت مهاجرتی رجبی-کمک مهاجرت

پس از این که تمامی مراحل مهاجرت تحصیلی به کانادا را انجام دادید، باید منتظر نتیجه بمانید که از طریق سفارت به شما خواهد رسید. در صورتی که نتیجه ویزا منفی باشد باید اقدامات لازم پس از ریجکتی شامل ریکانسیدریشن یا درخواست بررسی مجدد، درخواست نوت آفیسر و در بسیاری موارد اقدام مجدد یا re-apply را انجام بدهید. در این مقاله از شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت ۵۶۲۰۵۱ ( موسسه حقوقی رجبی ثبت ۴۰۴۵۱ ) به بررسی روش های مهاجرت به کانادا خواهیم پرداخت پس با ما همراه باشید تا بتوانید ضمن اطلاع از کلیه شرایط خود به بهترین شیوه ممکن دست یابید. در مهاجرت به کانادا از طریق کار در رابطه با اخذ ویزای کاری کانادا توضیحاتی داده شده که در این بخش توضیحات تفصیلی این بخش را خدمتتان عرض می کنم و در انتها به امتیاز بندی ویزای کار کانادا ۲۰۱۸ خواهم پرداخت . مهاجرت از طریق پناهندگی مسیری طولانی و پرخطر دارد که برای هرکسی مناسب نیست و توصیه نمی‌شود. طبق اخبار رسانه‌های معتبر داخلی و خارجی سالانه تعداد بسیار زیادی از مهاجران در این راه جان خود را از دست می‌دهند.

مهاجرت به کانادا از طریق استارتاپ

اطلاعات بیشتری در مورد کشور کانادا و شرایط زندگی در آن به دست آورید. یک فرد با تجربه از تمامی موارد لازم از جمله مدارک مورد نیاز، مسیری که باید طی شود و چالش های مختلفی که ممکن است سر راه تان قرار بگیرد، آگاه است. آزمون سلپیپ برای مهاجرت ، پناهندگی و شهروندی کانادا و انواع اقامت دائم و مهاجرت و همچنین جهت صدور گواهینامه حرفه ای برای تعدادی از سازمان ها پذیرفته می شود. به شما اطمینان می دهیم که اگر قدم به قدم و ریزی به ریز این نکات را رعایت کنید، مهاجرت به کانادا برای شما به مانند آب خوردن خواهد شد و در یک چشم به هم زدن شرایط زندگی در کانادا برایتان فراهم خواهد شد. با افزایش جمعیت مهاجر به کانادا در طی سال‌های اخیر، برخی از استان‌های کانادا بیشتر از دیگر استان‌ها در میان مهاجران محبوبیت پیدا کردند. دلایل متعددی برای این امر وجود دارد که شاید اصلی‌ترین آن‌ها مربوط به سطح رفاه اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی، موقعیت‌های شغلی و سطح درآمد افراد، کیفیت نظام تحصیلی و…

  • برای زیرگروه نیروی کار متخصص و نیمه متخصص، طی ۵ سال گذشته حداقل ۱۲ ماه آن را سابقه کار در کانادا یا بیرون از کانادا داشته باشید.
  • اما راه‌های دیگری مثل پناهندگی وجود دارد که می‌تواند شما را به خاک کانادا برساند، ولی انجام چنین روشی ممکن است مشکلات زیادی را برای شما ایجاد کند.
  • متقاضی برای مهاجرت به هر کشور جهان و از جمله کانادا باید از قوانین مهاجرتی این کشور اطلاع داشته باشد.
  • درنتیجه روش انجام کار، حجم کارهای موردنظر و هزینه‌های مربوط به آن نیز متفاوت خواهد بود.
  • با توجه به این شرایط برای دریافت موافقت مهاجرت به کانادا از طریق خوشاوندی می توانید از میان گزینه های مهاجرت خویشاوندی فدرال، استان کبک و همین طور شرایط موجود در پذیرش استان ها استفاده کنید.
  • در این سیستم به هر یک از فاکتورها امتیازی تعلق می گیرد و هر چقدر امتیاز شما بالاتر باشد شانس شما برای دریافت اقامت دائم کانادا بیشتر است.
پس از ازدواج، همسرتان از طریق ویزای ازدواج کانادا اسپانسرشیپی شما را به عهده گرفته و برایتان درخواست اقامت دائم می‌دهد و شرایط مهاجرت شما به این کشور را فراهم کند. شرایط مربوط به اسپانسر کننده و اسپانسر شونده در این نوع ویزا را در بخش قبلی توضیح دادیم. اطلاعات جزیی‌تر را می‌توانید در صفحه مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج مطالعه کنید. برنامه کارآفرینی هر استان شرایط مورد نیاز مخصوص به خود دارد که با استان‌های دیگر کانادا متفاوت است.

متقاضیان می‌توانند برای این که تجارت خود را در این کشور راه بیندازند، اقدام به ثبت شرکت نموده و از طریق آن سرمایه‌گذاری کنند. سرمایه‌گذاری در کانادا دارای فاکتورهای مناسبی است که می‌توان آن را سرمایه‌گذاری مطمئن دانست. البته باید توجه داشته باشید که تنها ثبت شرکت در این کشور منجر به دریافت اقامت نمی‌شود، مگر آن که فرد همزمان با ثبت شرکت کارآفرینی هم انجام دهد. کشور کانادا به دلیل امنیت شغلی بالا، اقتصاد قوی، کیفیت بالای دانشگاه‌ها و… مقصد بسیاری از مهاجران بین‌المللی است.

پس از اتمام دوره تحصیل ، فارغ التحصیلان دانشگاه های کانادا بایستی مجوز PGWP و یا مجوز کار دریافت کنند که نیازمند عقد قرارداد با یک کارفرمای مقیم این کشور است . ایده‌ نوآورانه‌‌ پس از تایید‌ و دریافت حمایت لازم در قالب ویزای استارت آپ‌‌ کانادا می تواند منتهی به اقامت دائم کانادا برای فرد متقاضی و تا سقف ۵ نفر از سهامداران طرح‌ و بیزینس همراه با اعضای خانواده‌اشان بشود. کشور کانادا با این که یک کشور مهاجرپذیر است اما نسبت به مهاجران برخی کشورها مانند ایران سخت‌گیری بیشتری دارد. به همین دلیل استفاده از وکیل مهاجرت در این راه کمک بسیاری به شما خواهد کرد.

بهترین راه های مهاجرت به کانادا برای ایرانیان

برای این روش فرد نیاز به دلار کانادا برای اثبات تمکن مالی دارد؛ همچنین فرد باید به اندازه ایی دارایی داشته باشد تا بتواند حداقل 6 ماه از آن برای خرج و مخارج خود استفاده کند. سایر هزینه هایی که در این روش باید در نظر گرفت شامل هزینه حق اقامت دائم، هزینه های بیرومتریک، هزینه پردازش اطلاعات فرد و همراهانش است؛ هزینه بیزینس پلن هم بسته به نوع بیزینس بسیار می تواند مجله خبری مهاجرت متفاوت باشد. روش مهاجرتی خود اشتغالی کانادا برای ورزشکاران و هنرمندان ارائه می گردد و کسانی که به نوعی بیزینس مرتبط با این دو حیطه را دارند. در این روش نیازی به سرمایه آنچنانی نیست، حتی به مدرک زبان قوی ای نیازی ندارید و ملزم به ایجاد شغل برای دیگران نیستید. البته باید دقت داشته باشید، سخت گیری بسیاری در این حیطه از سوی افسران ویزای کانادا حکم فرماست.

مهاجرت به کانادا از طریق برنامه‌های کارآفرینی استان

در این بخش ما هدف ما فراهم کردن ابزارها ، منابع و اطلاعات مورد نیاز برای اطمینان از ادغام موفقیت آمیز شما در جامعه کانادا و نیروی کار کانادا است. نرخ جرم بسیار پایین، دولت سیاست‌مند و صلح‌جو و نبود نیاز به استفاده از عملیات نظامی و جنگی همگی از ویژگی‌های مثبت کشور کانادا هستند. دانشجویان در مقاطع مختلف (کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری) می‌توانند برای تحصیل در کانادا اقدام کنند. دریافت اقامت استرالیا برای ایرانیان 2023 استرالیا به عنوان محبوب‌ترین مقصد مهاجرت ایرانیان بعد از آمریکا و کانادا شناخته می‌شود….