مهاجرت به کانادا شرکت مهاجرتی رجبی-کمک مهاجرت

این موضوع باعث می شود موکلین ما گستره وسیعی برای انتخاب رشته در اختیار داشته باشند و بتوانند بدون دغدغه رشته و شهر مورد علاقه و مناسب با شرایط خود را انتخاب کنند. یک اکسل از مراکز آموزشی (دانشگاه، کالج یا مدرسه) و مدارک مورد نیاز آن‌ها، ددلاین اپلای، مبلغ مورد نیاز برای پرداخت اپ فی و نام اساتید مرتبط با حوزه­ ی تحقیق مورد علاقه­ ی خود تهیه کنید. در صورتی که مدارک شما کامل باشند، شانس قبولی در این روش، بسیار بیشتر از روش تحصیلی می باشد. ارائه مدارک جعلی یکی از مصادیق بارز کارهای غیرقانونی در امر مهاجرت به شمار می رود. پیش‌بینی زمان پردازش مدارک و درخواست‌های ارسالی شما ممکن است دشوار باشد؛ زیرا به نوع درخواست و تعداد درخواست‌هایی که در آن زمان توسط دیگر مهاجران ارسال شده، بستگی دارد. اما به‌طور کلی می‌توانیم مدت زمانی 6 الی 12 ماهه را در نظر بگیریم که گاهی اوقات کوتاه‌تر و برخی مواقع طولانی‌تر خواهد شد.

اداره مهاجرت کشور کانادا مسئولیت کنترل ورود و خروج متقاضیان از کشور کانادا را بر عهده دارد. اداره مهاجرت کشور کانادا از طریق سفارت خانه های این کشور دفترهای ویزا و کنسولگری ها را در کشورهای مختلف دایر کرده است تا خدمات دریافت ویزا و مقدمات لازم برای دریافت ویزا را انجام دهند. استارتاپ، یکی از روش های نسبتاً ارزان و کم هزینه در حوزه سرمایه گذاری کانادا می باشد.

ثبت شرکت یکی از راه های سرمایه گذاری در کانادا

خیر، اما سن یکی از فاکتورهای مهمی است که در سیستم‌های امتیاز بندی مهاجرتی تاثیر گذار است. نمره زبان مورد نیاز هم بسته به هر برنامه مهاجرتی کانادا متفاوت است که معمولا از سطح مهارتی CLB ۴ تا CLB ۷ متغیر است. مرتضی هماپور عضو‌ تمامی انجمن‌های بین المللی اعزام دانشجو در دنیا هستند و با سابقه سفر به اکثر مقاصد مهاجرپذیر دنیا، اجرای سبک مشاوره واقع بینانه با ارائه محتوای دقیق سطح ارائه خدمات مهاجرتی را در زبان فارسی بهبود داده‌اند. صدها مقاله، پادکست، ویدئو و سمینارهای آموزشی در زمینه مهاجرت از ایشان منتشر شده است. هزاران متقاضی پس از تکمیل این فرم، توانستند به کانادا مهاجرت کنند.

با استفاده از این روش فرد می‌تواند در ابتدای ورود خود برای همسر و فرزندان زیر 21 سال خود نیز درخواست اقامت کند. به طور کلی در حدود 100 روش مهاجرت به کشور کانادا وجود دارد که هر کدام دارای شرایط و الزامات متفاوتی است. انتخاب بهترین و راحت ترین روش مهاجرتی به کشور کانادا از میان این 100 روش بر اساس شرایط متقاضی، وضعیت تحصیلی و وضعیت مالی و دیگر شرایط لازم وی می باشد. یکی از شرایط لازم برای مهاجرت به کشور کانادا از طریق برنامه های مختلف مهاجرتی دارا بودن مدرک زبان انگلیسی یا فرانسه و یا تسلط به این دو زبان است.

ویزای استارت آپ کانادا

همه استان های کانادا، برنامه استانی زیر نظر قوانین فدرال دارند به جز کبک که روش هایش متفاوت و مربوط به خودش می باشد. بدیهی است که هر چه امتیاز کسب شده بالاتر باشد، شانس بیشتری برای دریافت اقامت دارید. طبیعی است که در این شرایط، جذب مهاجر بیشتر صورت می گیرد تا نیروی کار مجله خبری مهاجرت مد نظر تامین گردد. وقتی برای کار به کانادا می روید می توانید اقامت دائم این کشور را از آن خود کنید. لازم به ذکر است که به علت مغایرت با قانون، موسسه مهاجرتی ادب هیچ‌گونه اقدام و یا ارائه مشاوره برای اخذ اقامت از طریق پناهندگی هیچ کشوری از جمله کانادا انجام نخواهد داد.

  • استفاده از خدمات مهاجرتی تراست، روند کار را سریع‌تر و شانس پذیرش شما را افزایش خواهد داد.
  • اگر اطلاعات کافی بدست آورید می توانید تمام مراحل درخواست ویزا یا پذیرش از دانشگاه و …
  • مدرک زبان، تمکن مالی، آماده کردن مدارک مربوط به روش انتخابی، گواهی سلامت از عمومی‌ترین شرایط مهاجرت به کانادا در سال 2023 هستند.
  • در این مطلب قصد داریم با یکی از روش‌های انجام مراحل مهاجرت به کشور کانادا را به طور کامل معرفی کنیم.
  • در این روش نیازی به سرمایه آنچنانی نیست، حتی به مدرک زبان قوی ای نیازی ندارید و ملزم به ایجاد شغل برای دیگران نیستید.

با توجه به این شرایط برای دریافت موافقت مهاجرت به کانادا از طریق خوشاوندی می توانید از میان گزینه های مهاجرت خویشاوندی فدرال، استان کبک و همین طور شرایط موجود در پذیرش استان ها استفاده کنید. در این روش مهاجرتی کانادا که در دسته بندی برنامه های اقامت دائمکاناداقرار میگیرد، باید یک ایده یا بیزینس پلن نوین برای کسب درآمد به کانادا نشان دهید که بتواند در کانادا پول ساز باشد. این ایده استارتاپی باید مورد تایید یکی از مراکز رشد بیزینس مورد تایید کانادا قرار گیرد تا بتوانید برای اقامت کانادا درخواست دهید. در این روش مهاجرتی شما با داشتن اقامت دائم به کانادا می روید و همچنین حداکثر 5 خانواده میتوانند از این طریق به کانادا مهاجرت کنند.

اگر شما هم دوست دارید که زندگی خود ا در کشور کانادا ادامه دهید، تا انتهای مطلب همراه ما باشید تا روشی مناسب را برای انجام مراحل اداری مهاجرت به این کشور یاد بگیرید. شما با توجه به توضیحات مذکور می توانید برای اخذ اقامت کانادا از طریق اسکیل ورکر اقدام نمایید؛ همچنین با صرف زمان کمتر با شرکت در دوره های کالج خاصی در کانادا و اخذ مدرک ب2 فرانسوی در حین تحصیل می توانید اقامت کانادا را کسب نمایید. مورد دوم، ویزای کاری اکسپرس اینتری که شرایط مشابهی مثل کشورهایی ویزاهای جستجوی کار آلمان (که در برخی کشور ها مانند آلمان، کانادا، نیوزلند، استرالیا و آفریقای جنوبی صدور می شود،) اخذ کنید و به کاریابی در آن کشور بپردازید. احتراما” بنده 42 ساله دارای 12 سال سابقه وکالت پایه یک در اصفهان و دارای پسری 14 ساله و همسرم هم کارمند هستند با توجه به اینکه قصد اقامت در کشور کانادا جهت تحصیل فرزندم و اشتغال را دارم تقاضای راهنمائی استدعا می گردد. همچنین دفاتر کاریابی، سایت های کاریابی و ارتباط مستقیم با کارفرما می تواند در در زمینه کاریابی به شما کمک نماید. به عنوان مثال دریافت ویزای کانادا در روش اکسپرس اینتری ۶ ماه و در روش تحصیلی ۴ الی ۶ هفته طول می کشد.

همچنین با چند محاسبه ساده به این نتیجه می‌رسید که هزینه خرید بلیط و اقامت چند روزه در این شهر برای شما گران تمام خواهد شد. از آنجایی که بخش اصلی اقتصاد کانادا وابسته به نفت بوده و اغلب مشاغل، صادرات و درآمد مالیاتی کشور از این بخش است، ممکن است نگرانی‌هایی درمورد میزان پایداری اقتصاد این کشور به وجود بیاورد. کانادا دارای امکانات عمومی بسیاری از کتابخانه تا پارک‌ها و مکان‌های تفریحی می‌باشد و از این امکانات تفریحی به خوبی نگهداری شده شهروندان کانادا در اوقات فراغت می‌توانند از آنها استفاده کنند و به سپری نمودن اوقات خودشان بپردازند. در کل مشاورین ما در موسسه حقوقی اصطهباناتی با تجربه خود می توانند بهترین گزینه را به شما پیشنهاد دهند، پس با ما در ارتباط باشید. سایر راه های موجود مانند تحصیل و یا صرف کار، برای شما محدودیت هایی بعمل می آورد که شانس ویزا را کاهش می دهد. تحصیل در کشور های خارجی برای مقاطع مختلف محدودیتی ندارد و شما می توانید در هر مقطعی که شرایط آن را دارید ادامه تحصیل دهید.

در صورت آماده بودن همه مدارک شما، پروسه بررسی مدارک و دریافت نتیجه، به طور متوسط اکثر مسیرهای مهاجرتی یک سال زمان خواهد برد. البته توجه کنید که این زمان در همه ی موارد ثابت نیست و روند مهاجرت به کانادا ممکن است کمتر از یک سال و یا گاهی بیشتر از یک سال زمان ببرد. برای مثال ممکن است یک دانشجو در جمعا 4 یا 5 ماه پذیرش + ویزای تحصیلی خود را اخذ نماید. هزینه زندگی در هر جای دنیا متفاوت است و رقم ثابتی برای آن وجود ندارد. هزینه زندگی در کانادا نیز بر اساس سبک زندگی و میزان مصارف خانگی شما تعیین می‌شود.