مهاجرت به کانادا معرفی بهترین روش های مهاجرت برای ایرانیان 2023 ویزا موندیال-کمک مهاجرت

هر فرد می‌تواند با مراجعه به جدول امتیاز بندی مهاجرت به کانادا و یا سیستم ارزیابی آنلاین ما امتیاز مهاجرت به کانادا را محاسبه نماید تا انتخابات بهتری در این زمینه داشته باشد. از مهم ترین شرایط لازم برای مهاجرت به کشور کانادا از طریق روستاها و استان های شمالی اخذ جاب آفر Job Offer یا پیشنهاد کاری از کارفرمای رسمی کانادایی و اخذ Work Permit است. متقاضی باید برای پر کردن فرصت های کاری مورد نظر در این استان ها واجد شرایط باشد. علاوه بر این متقاضی باید تاییدیه های لازم را از سازمان های مربوط دریافت کند. پس از اخذ تاییدیه های لازم و اخذ مجوز موقت کار متقاضی می تواند برای اخذ اقامت دائم کانادا اقدام کند.

در این مرحله ی مهم فرم های ثبت نام ویزای شما تکمیل شده و برای دریافت ویزای کار شما اقدام می گردد. در این مرحله ثبت نام اینترنتی انجام شده و پس از دریافت دعوتنامه ابتدایی، مدارک برای بررسی ارسال می شوند. بنابراین، می توان تصور کرد که تا چه اندازه ای این مسیر مهاجرتی می تواند از دغدغه های متقاضیان مجله خبری مهاجرت و هزینه های احتمالی آن ها بکاهد. برخی موسسات مهاجرتی اقدام به جعل اسناد و مدارک در جهت قوی تر شدن پرونده فرد می نمایند. این کار از هر نظر غیرقانونی است و در صورتی که آفیسر پرونده متوجه شود (که به احتمال خیلی زیاد متوجه می شود) علاوه بر اینکه پرونده شما ریجکت خواهد شد، برای شما مدتی محرومیت نیز در نظر گرفته می شود.

ارزان ترین کشورها برای مهاجرت

اگر همسرتان شهروند و مقیم دائم کانادا است (چه شما در کانادا باشید و چه نباشید) از طریق ویزای اسپانسرشیپ کانادا می‌تواند برایتان درخواست اقامت دائم کانادا دهد. برای این منظور هم همسرتان به عنوان اسپانسر کننده و هم شما به عنوان اسپانسر شونده باید شرایط زیر را داشته باشید. اگر مدرک تحصیلی دانشگاهی و سابقه شغلی و مهارت زبان و کمتر از ۳۵ سال سن دارید، شانس خود را در یکی از برنامه های استانی کانادا نیز امتحان کنید. می‌تواند برایتان درخواست اقامت دائم کانادا را داده و شرایط مهاجرتتان به این کشور را فراهم کند. اگر در کشور خود مالک کسب و کاری هستید و مدیریت آن را بر عهده دارید، می‌توانید از طریق ثبت شرکت در کانادا بیزینس خود را به این کشور منتقل کرده و ویزای کار بگیرید و برای همیشه به این کشور مهاجرت کنید. در ادامه هزینه‌های دولتی مهاجرت به کانادا از طریق روش‌های مختلف را بررسی کرده‌ایم.

  • در غیر این صورت، سایر معافیت ها مشکلی برای مهاجرت به وجود نمی آورند.
  • برای مثال ممکن است شما در استادی پلن خود به حد کافی توضیح نداده باشید که چرا می‌خواهید در کانادا تحصیل کنید و پس از تحصیل در کانادا شغل شما در کشور مبدا چه پیشرفت‌هایی خواهد داشت.
  • اخذ اقامت موقت کانادا مجوز یک بار ورود و یا چند بار ورود متقاضیان به این کشور را فراهم می‌کند.

اما کسانی که از مشاوره مهاجرت به کانادا استفاده می‌کنند پروسه آسان تری برای اخذ ویزا طی می‌‌‌‌کنند. مشاوران در درجه اول شما را راهنمایی می‌کنند تا با توجه به شرایط خود بهترین شیوه را برای مهاجرت انتخاب کنید و چون تیم مهاجرتی با تمام چند و چون و نکات ریز اخذ ویزا آشنایی دارد، احتمال اینکه درخواست ویزا ریجکت شود، بسیار پایین می‌آید. مسئولین برای اعمال قانون، قوانین درخواست مهاجرت و برای صدور ویزای اقامت حضور دارند.اگرچه اطلاعات اولیه و فرم درخواست ها موجود است، مسئولین قادر به ارائه ی راهنمایی منفردی به یک شخص خواص نیستند. یک مشاور مهاجرت کانادایی یا یک وکیل کانادایی / وکیل دادگستری می تواند این نوع خدمات را ارائه دهد. یکی دیگر از روش های مهاجرت به کشور کانادا تولد فرزند در این کشور می باشد.با توجه به قوانین وضع شده از سوی دولت فدرال کانادا هر شخصی که در خاک این کشور متولد شود شهروند کانادا محسوب شده و تابعیت کانادایی دریافت خواهد کرد. این برنامه مهاجرتی به اشخاصی که در زمینه های فرهنگی ورزشی و یا هنری فعالیت هایی انجام داده اند میتواند نقش ویژه ای در زندگی فرهنگی و یا ورزشی هنری کشور کانادا داشته باشند اجازه میدهد تا برای اقامت دائم این کشور اقدام نمایند.

راه های مهاجرت به کشور کانادا

متقاضیانی که فاقد مدرک زبان می باشند، می توانند با پذیرش مشروط در دانشگاه های کانادا تحصیل کنند. پذیرش مشروط به معنای اخذ پذیرش در دوره های دانشگاه یا کالج های کانادا به شرط شرکت در کورس های زبان در کانادا است. می توان گفت در پذیرش مشروط کانادا شرط تحصیل در دانشگاه های کانادا کسب نمره لازم از کورس ها و دوره های زبان در کانادا می باشد. در این روش متقاضی می تواند از دانشگاه یا کالج کانادا مورد نظر پذیرش تحصیلی را دریافت کند اما تا زمان کسب نمره و مدرک زبان مورد نظر، نمی تواند تحصیل در این دانشگاه یا کالج را شروع کند.

اولین قرعه کشی اکسپرس انتری کانادا در سال 2023 برگزار شد