مهاجرت به کانادا معرفی بهترین روش های مهاجرت برای ایرانیان 2023 ویزا موندیال-کمک مهاجرت

چرا که آشنایی با تمامی این روش‌ها به انتخاب بهترین و مناسب‌ترین شیوه با شرایط فعلی و آینده شما منجر خواهد شد. از آنجا که کانادا یکی از بهترین کشور های جهان در زمینه مهاجرت بوده و در پی گسترش بیشتر زیرساخت های مهاجرتی برای پذیرش بیشتر مهاجران است. سالانه افراد زیادی این کشور را به عنوان مقصد مهاجرتی خود انتخاب میکنند. اگر تمایل دارید اطلاعات بیشتری در زمینه مجله خبری مهاجرت و جزئیات آن را به دست بیاورید، می‌توانید با موسسه مهاجرتی صبا ویزا تماس بگیرید و به کمک مشاوران باتجربه و حرفه‌ای این موسسه، به پاسخ تمام سوالاتتان دست بیابید.

  • تمامی تلاش مشاوران تراست مبنی بر انتخاب بهترین و واقعی‌ترین مسیر مهاجرتی برای شما است.
  • همیشه دانشگاه‌های کانادا رتبه‌های بسیار مناسبی را در رتبه بندی‌های جهانی کسب کرده‌اند.
  • به علاوه روش های سرمایه گذاری به نمره زبان پایین تری نسبت به سایر روش ها نیاز داشته و محدودیت سنی ندارند.
  • تا آنجایی که ما اطلاع داریم، اقدام با پاسپورت و شناسنامه افغانی محدودیت اندکی دارد برای اخذ ویزای کانادا.
  • موسسه های مهاجرتی با دارا بودن وکیل مهاجرت تورنتو و وکیل مهاجرتی کشور کانادا با آگاهی از قوانین مهاجرتی کانادا بهترین گزینه برای پیگیری امور مهاجرت به کشور کانادا می باشند.
Atlantic Immigration Pilot که در مارس سال 2017 معرفی شد ، برای جذب افراد تازه وارد به استانهای آتلانتیك تلاش… به ازای هر سال تحصیلی (8 الی 9 ماه) می توانید از یک مرخصی 3 الی 4 ماهه استفاده کنید. همچنین دانشجویان بین المللی می‌توانند حساب بانکی باز کنند و کارت اعتباری به مبلغ 500 تا 1000 دلار دریافت کنند. و شانس صدور این ویزاها با مشورت با وکیل مهاجرت و وکیل زبده به نتیجه خواهد رسید. به این ترتیب که در ابتدا سن آن شخصی که متقاضی ویزا میباشد باید به آن مقطع پذیرش گرفته همخوانی داشته باشد.

برنامه ثبت شرکت در کانادا (Own-operator) یک برنامه مهاجرتی است که افراد به وسیله آن مالکیت و اداره یک کسب‌وکار در کانادا برعهده می‌گیرند. در این مراحله درخواست ویزای استارت آپ و اخذ اقامت دائم خود و خانواده تان را به اداره مهاجرت کانادا ارسال می کنید. پاسخ درخواست ویزای استارتاپ کانادا پس از حدود ۱۲ تا ۱۶ ماه مشخص خواهد شد. اولین قدم در مسیر مهاجرتی اکسپرس اینتری محاسبه ی نمره مهاجرتی سیستم اکسپرس اینتری CRS است. در این سیستم به هر یک از فاکتورها امتیازی تعلق می گیرد و هر چقدر امتیاز شما بالاتر باشد شانس شما برای دریافت اقامت دائم کانادا بیشتر است. این شرکت سابقه پذیرش پرونده های بسیاری در زمینه گرفتن ویزاهای کار در کشور کانادا، با ضریب موفقیت بالای ۹۱٪ را در کارنامه خود دارد.

دیدگاه برای “مهاجرت به کانادا با شرایط و هزینه های 2023 | راه های مهاجرت و اقامت”

برای آگاهی از اینکه کدام بیماری ها که منجر به معافیت پزشکی شده اند، ممکن است مشکل به وجود بیاورند، باید با مشاورین تراست مشورت کنید. وکالت پرونده‌ها فقط و فقط با توجه به تجربه قبلی وکلا پذیرفته ‌می‌شود. ایرانیان در سال 2021 با تعداد 16,900 مهاجر، پس از هند، چین و فرانسه بیشترین تعداد مهاجران کانادا را به خود اختصاص داده اند. حداقل امتیاز زبان برای صحبت و شنیدن 5 و برای خواندن و نوشتن 4 می باشد.

تنها تفاوت آن با ویزای مولتیپل این است که از طریق سوپرویزا می توان با هر بار ورود حداکثر تا 5 سال در خاک کانادا سکونت کرد. دریافت پذیرش از برنامه های استانی کانادا پذیرش شما را تقریبا قطعی می کند. به این منظور به کمک وکلای خبره تراست، بهترین برنامه استانی متناسب با شرایطتان انتخاب می گردد. اگر فرزند دارید، شرایط کمی پیچیده تر است چون با دریافت ویزای کاری تحصیل فرزندان شما رایگان خواهد بود. شایان ذکر است که فرد متقاضی باید این مدارک لازم برای مهاجرت به کانادا را تا قبل از سابمیت درخواست آماده داشته باشد. هزینه مهاجرت به کانادا به طور مستقیم با روش انتخابی شما ارتباط دارد.

در جدول زیر تعداد ایرانیانی که به کانادا مهاجرت کرده‌اند را لیست کرده‌ایم. با موفقیت در این برنامه می‌توانید مستقیما اقامت دائم کانادا از طریق خود اشتغالی را برای خود و خانواده همراه خود به دست آورید. برای مهاجرت از طریق ویزای استارتاپ کانادا لازم است هم خود شما و هم کسب و کاری که قرار است در کانادا آن را راه اندازی کنید، شرایط لازم را داشته باشید. بسته به نوع برنامه سرمایه گذاری، نوع صنعت کسب و کار، کوچکی و بزرگی کسب و کار و مکان کسب و کار مبلغ سرمایه گذاری متفاوت است که حداقل آن بین ۱۰۰ هزار دلار تا ۵۰۰ هزار دلار کانادا است. وجود یک وکیل یا مشاور مهاجرتی می‌تواند این روند را سریع‌تر کرده و درصد موفقیت پرونده مهاجرتی را بالاتر ببرد. احتمالاً می‌دانید موارد زیادی هستند که ممکن است باعث شوند درخواست ویزای شما رد شده یا حتی تا چندین سال برای مهاجرت به کانادا ممنوع‌الورود شوید.

همچنین، اگر یکی از والدین کودک تابعیت کانادایی داشته باشد، حتی اگر کودک در کشوری به غیر از کانادا به دنیا بیاید، تابعیت کانادا می‌گیرد. همچنین، به سختی می‌توان حامی خواهر یا برادر بود و اسپانسرشیپ این اعضا فقط در شرایط خاص ممکن است. تمام مدارک مورد نیاز برای درخواست مهاجرت از لینک Funding Guidelines قابل دریافت است. ورزشکاران در نظر داشته باشند حداقل میبایست یا به صورت 2 سال به شکل خویش فرما مشغول به کار بوده و یا حداقل 2 سال در سطح جهانی فعالیت ورزشی داشته و یا یک سال خویش فرما و یک سال فعال در سطح بین المللی بوده باشند. چند نکته در پاسخ به این پرسش باید در نظر گرفته شود ولی مهمترین آن بالا بودن استاندارهای آموزشی در کشور کانادا می باشد.

*مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری:

مهاجرت کاری به آلمان با مدرک فنی حرفه ای سالهاست که به عنوان یکی از راه مهاجرتی مطلوب ِ مهاجران… ویدیو آموزشی مهاجرت به کانادا از روش تجربه کانادایی ما رو ببینید و اگر سوالی داشتید با ما تماس بگیرید! اگر اقدام اول شما باشد حتما می‌بایستی با تعیین وقت قبلی به یکی از مراکز VAC در کشورهای اطراف ایران مثل ترکیه، امارات یا ارمنستان مراجعه کنید. اما اگر طی 10 سال گذشته بیومتریک انجام داده‌اید دیگر نیاز به انجام انگشت نگاری مجدد نیست.