مهاجرت به کانادا معرفی بهترین روش های مهاجرت برای ایرانیان 2023 ویزا موندیال-کمک مهاجرت

مهمترین قسمت درخواست ویزا، وارد کردن صحیح و دقیق اطلاعات، قانع کردن آفیسر از قصد تحصیل و بازگشت به کشورتان بعد از اتمام تحصیل است که با نشان دادن وابستگی یا Tie امکان پذیر است. همچنین باید منابع مالی در دسترس تان را به خوبی ارائه دهید تا افیسر مطمئن شود که از پس مخارج خود برمی آیید. به منظور دیدار با اعضای خانواده، شرکت در کنفرانس، بازدید برای خرید بیزینس یا سفر مجله خبری مهاجرت از طریق ویزای توریستی توصیه می شود. در این مرحله مدارک لازم، تاییدیه های تحصیلی و کاری و اطلاعات لازم پیش از ثبت نام فراهم می شود. برای کار در کانادا شما باید مجوزهای کار در استان های مختلف را داشته باشید. تیم وکلای خبره تراست شما را در دریافت این گواهی نامه ها و گذراندن آزمون و مصاحبه آنها راهنمایی می کند.

مهاجرت به کانادا از طریق تولد فرزند

اگر قصد دارید برای شهروندی کانادا درخواست دهید، لطفاً توجه داشته باشید که زمان صرف شده در خارج از کانادا نمی‌تواند در شرایط مهاجرت به کانادا حساب شود. شما باید حداقل 3 سال از 5 سال گذشته (1095 روز) را در کانادا به عنوان مقیم قانونی کانادا بگذرانید تا واجد شرایط درخواست شهروندی باشید. قوانین مهاجرتی کانادا درخواست‌های ویزای اقامت دائم را در 4 دسته اصلی در نظر می‌گیرد.

هدف از طراحی این روش کمک به تازه‌واردان خارجی جهت ورود به بازار کار کانادا و همچنین کمک به رشد اقتصادی این کشور است. را باید بررسی کرده و سپس بعد از اتمام فرآیند با استفاده از ویزای کاری کانادا می‌تواند مهاجرت کند. دانشگاه های کانادا جزو بهترین مراکز تحقیقاتی و دانشگاهی دنیا هستند. در این بخش از سایت تراست اطلاعات کاملی از برترین دانشگاه های کانادا که در کشور ایران مورد تایید وزارت علوم هستند را برایتان فراهم آورده ایم.

ویزای تحصیلی کانادا

شاید برای شما یک روش مهاجرتی مناسب ترین انتخاب باشد، اما برای شخص دیگری با شرایط متفاوت ممکنه انتخاب درست مسیر مهاجرتی ام متفاوت باشد، پس توصیه می کنیم برای بررسی دقیق شرایط و انتخاب درست راه مهاجرت، به صفحه فرم های ارزایابی رایگان مراجعه نمایید. روش مهاجرتی آتلانتیک از حالت آزمایشی حالت یک برنامه ثابت درآمده است و در روشهای مثلا اکسپرس اینتری و استارتاپ افزایش ظرفیت مشاهده می شود. در این مقاله به شما مهمترین روشهای اصلی مهاجرت به کشور کانادا را در 2023 معرفی می کنیم. البته لازم به ذکر است که، بیش 70 روش برای مهاجرت به این کشور وجود دارد؛ که ما به مهمترین و رایج ترین آن ها در این مقاله اشاره کرده ایم. بارها دیده شده که متقاضیانی که به تنهایی اقدام کرده‌اند به علت نقص در پرونده مهاجرتشان، ریجکت شده‌اند.

  • در گام های بعدی شما باید بررسی کنید که شرایط شما با کدام روش مهاجرتی تطابق بیشتری دارد.
  • نیوبرانزویک، ساسکاچوان و بریتیش کلمبیا استان های محبوب ایرانیان هستند.
  • سابقه کار به مدت حداقل یک سال (۱۵۶۰) که طی ۱۲ ماه به دست آمده باشد.
  • از مزیت های این برنامه مهاجرتی می توان به سریع بودن روند رسیدگی به درخواست های ارائه شده و اعطای اقامت دائم به متقاضیان مهاجرت به کانادا، در صورت پذیرش در این برنامه مهاجرتی اشاره کرد.
  • ویزای خود اشتغالی کانادا ویژه افرادی است که می‌توانند بر اساس مهارت ورزشی یا هنری در کانادا اشتغال زایی کنند.
توجه داشته باشید که این آمار، تعداد کارت‌های اقامت دائم صادر شده را نشان می‌دهد. بنابراین، تعداد کل مهاجران ایرانی که با ویزاهای اقامت موقت مثل ویزای تحصیلی، به کانادا مهاجرت کرده‌اند بسیار بیشتر است. اگر توان مالی برای خرید یا راه اندازی کسب و کار در کانادا را دارید، امکان مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری را دارید. برخی از مسیرهای مهاجرت در زیرگروه فدرال و برخی در زیر گروه استان ها قرار دارند. وجه مشترک همه این ها این است که شما کسب و کاری را در کانادا راه اندازی کنید.