مهاجرت به کانادا معرفی بهترین روش های مهاجرت برای ایرانیان 2023 ویزا موندیال-کمک مهاجرت

دارنده گرین کارت مشروط باید فرم I-751 را برای “حذف شرایط” و دریافت گرین کارت دائمی ارائه دهد. در بیشتر موارد، برای همسری که در زمان تصویب گرین کارت خود کمتر از 2 سال ازدواج‌کرده است، گرین کارت مشروط صادر می‌شود. زمان پردازش ویزای جهانی به‌صورت ماهانه به‌روزرسانی می‌شود و یک بازه زمانی مشخص برای پردازش درخواست‌ها در اختیار مهاجران قرار می‌گیرد. زمان پردازش برای اکثر سابکلاس‌های ویزا در دسترس می‌باشد، درحالی‌که چند سابکلاس مانند مواردی را که برای ورودی‌های جدید بسته‌شده‌اند، تحت محدودیت و صف قرار می‌گیرند یا تعداد کمی از درخواست‌ها را شامل نمی‌شود.

گردش در آلمان

اما راه دیگری که شاید بتوانید اقدام کنید، سرمایه گزاری می باشد که مزایای بیشتری دارد و در ابتدا می توانید خانوادگی وارد کشور شوید. اما دقت داشته باشید که تعداد سال های مد نظر برای اقامت را باید از طریق سفارت پیگیری کنید. چرا که بازار کار نیازمند نیروهای زبده و با روابط عمومی خوب است.

سرمایه گذاری در آمریکا با ویزای EB-5 دارای شرایط خاصی است ،که اشخاص در صورت داشتن شرایط می توانند از امکانات این ویزای سرمایه گذاری بهره مند شوند. بنابراین بسته به شرایط مهاجرت، روش مهاجرت از جمله کاری، تحصیلی و سرمایه گذاری می‌تواند متغیر باشد. در حال حاضر کشورهایی همچون کانادا، آمریکا و یا آلمان به دلیل اقتصاد بالایی که دارند، توانسته به عنوان بهترین کشور برای زندگی ایرانیان باشد. البته مهاجرت به هر یک از این کشور‌ها، قوانین خاص خود را دارد که باید از مشاوران مجرب و متخصص در این زمینه کمک گرفت. سنگاپور که آن را قلب اقتصادی آسیا لقب داده‌اند، جزیره‌ای کوچک در جنوب شرقی آسیا است که تنها 5 میلیون جمعیت دارد. این کشور در شاخص سطح زندگی در مقام پنجم جهانی قرار داشته که نشان‌دهنده کیفیت بالای زندگی مردمان آن است.

اروپا به علت رشد اقتصادی بالا و کیفیت زندگی ایده آل، همواره یکی از گزینه‌های مهاجرت برای اتباع کشورهای خارجی بوده است. معمولا وقتی صحبت از مهاجرت به اروپا در میان است، نام کشورهای فرانسه و آلمان در ذهنمان شکل می‌گیرد، اما در سال‌های اخیر کشورهای ایتالیا، اسپانیا، نروژ، سوئد، دانمارک و پرتغال نیز به لیست گزینه‌های مهاجرتی اضافه شده‌اند. با توجه به رشد اقتصادی و شرایط استثنایی که این کشور برای مهاجران به وجود آورده است، تمایل برای مهاجرت به این کشور رشد چشمگیری داشته است و افراد از سراسر دنیا به دنبال آسان‌ترین و سریع‌ترین راه مهاجرت به کانادا هستند. پس از ارزیابی و مشاوره شما هم از نوع ویزای مناسب خودتان آگاه می‌شوید و هم اطلاعات لازم را کسب می‌کنید. اما آیا بعد از آن، می‌توانید خودتان به تنهایی امور مربوطه را انجام دهید؟ متاسفانه تعداد افرادی که خودشان به تنهایی اقدام به گرفتن ویزا می‌کنند و در نهایت موفق می‌شوند بسیار انگشت شمار است.

هنگامی‌که در خارج از کشور زندگی می‌کنید، به‌ناچار با سیستم مراقبت‌های بهداشتی روبرو خواهید شد. همچنین با بررسی الزامات کشور مقصد می‌توانید از لیست معاینات و واکسن‌های موردنیاز اطلاع پیدا کنید. بعضی از کشورها از اتباع خارجی می‌خواهند که هزینه بیمه سلامت و درمانی خود را تأمین کنند.

مهاجرت تحصیلی

(فامیل درجه یک، حتی برادر شما هم ممکن است برای قبول تمام هزینه‌ها با مشکل رو‌به‌رو شوند. چون هزینه‌ها نسبتا سرسام‌آور است). در انواع روش های مهاجرت به کانادا، دارندگان ویزای کانادا می توانند همسر و فرزندان وابسته خود را به کانادا ببرند. همچنین همسر فرد دانشجو می تواند برای دریافت مجوز کار آزاد، درخواست کند و تا زمان اعتبار ویزای دانشجویی همسرش، برای کارفرمای کانادایی کار کند. اما اگر همسر قصد تحصیل داشته باشد، باید برای دریافت ویزای دانشجویی جداگانه اقدام کند. در روش مهاجرت کاری آلمان، پس از پنج سال متوالی، متقاضی واجد شرایط دریافت اقامت دائم می شود که بعدها حتی می تواند به تابعیت منجر شود.

سیستم آموزش قوی مدارس ، برنامه‎‌های استاندارد تحصیلی، دوره‌های معتبر و آکادمیک به همراه تحصیلات تکمیلی در دانشگاه‌های برتر کانادا، دلیل محبوبیت جهانی این کشور در امر تحصیل است. مشاورین مجرب ما ، عضو انجمن مشاورین مجله خبری مهاجرت کانادا هستند و درخواست‌های متقاضیان مهاجرت به کانادا توسط آن‌ها مورد بررسی و نظارت قرار می گیرد. با دریافت مشاوره‌ های تخصصی کارشناسان‌ مانا مهاجرت، مسیر اخذ شهروندی کانادا برایتان ساده شده تا با خیالی آسوده رویایتان را زندگی کنید. در کلاسهای زبان آلمانی ثبت نام کرده و دارای مدرک تافل زبان هستم. با سلام من 49 سال سن دارم و دارای مدرک دیپلم برق کشتی و زیر دریایی از کشور روسیه دارم و دارای همسر و یک فرزند پسر 15ساله هستم. برای دوره زبان می توانید درخواست دهید اما امکان اخذ ویزای در سطح پایینی قرار دارد.

باثبت شرکت در آلمانشما اجازه بازگشایی حساب بانکی در کل قاره اروپا را خواهید داشت. علاوه بر این امر، می‌توانید به تجارت و معامله با همه کشورهای دنیا نیز بپردازید. امکان تحصیل رایگان و برخورداری از خدمات درمانی رایگان از دیگر مزایای این روش مهاجرت به کشور آلمان است، که برای شخص متقاضی، همسر و فرزندان کمتر از 18 سال او وجود دارد. طبق قوانین سرمایه‌گذاری در آلمان، برای سرمایه‌گذاری سبک یا ثبت شرکت در کشور آلمان شما نیاز دارید یک طرح اقتصادی یا Business plan ارائه دهید.

  • به آفیسر ثابت کنید که پس از اتمام تحصیل به کشور خود برمی‌گردید.
  • دارد اما به هر حال، دو شهر سیدنی و ملبورن بیشترین محبوبیت را برای انتخاب به عنوان محل زندگی دارند.
  • البته این وضعیت، مختص ایران نیست و طی یک دهه گذشته، تعداد افراد در وضعيت پناهجويی در سطح جهان، حدود ۶ برابر افزايش داشته است.
  • آیا شما یک دانشجوی بین المللی هستید که به دنبال فرصتی برای تحصیل در اروپا هستید؟ خوب، چه کسی نمی خواهد در برخی از دانشگاه های کلاس جهانی در اروپا تحصیل کند.
  • بهترین گزینه برای شما مهاجرت از طریق سرمایه گذاری است که می تواند شما را به مقصودتان یعنی اقامت خانوادگی ، برساند.