مهاجرت به کانادا و اخذ اقامت شرایط و هزینه‌‌ها 2023-کمک مهاجرت

در این مرحله ی مهم فرم های ثبت نام ویزای شما تکمیل شده و برای دریافت ویزای کار شما اقدام می گردد. در این مرحله ثبت نام اینترنتی انجام شده و پس از دریافت دعوتنامه ابتدایی، مدارک برای بررسی ارسال می شوند. بنابراین، می توان تصور کرد که تا چه اندازه ای این مسیر مهاجرتی می تواند از دغدغه های متقاضیان مهاجرت به کانادا و هزینه های احتمالی آن ها بکاهد. برخی موسسات مهاجرتی اقدام به جعل اسناد و مدارک در جهت قوی تر شدن پرونده فرد می نمایند. این کار از هر نظر غیرقانونی است و در صورتی که آفیسر پرونده متوجه شود (که به احتمال خیلی زیاد متوجه می شود) علاوه بر اینکه پرونده شما ریجکت خواهد شد، برای شما مدتی محرومیت نیز در نظر گرفته می شود.

متقاضیانی که فاقد مدرک زبان می باشند، می توانند با پذیرش مشروط در دانشگاه های کانادا تحصیل کنند. پذیرش مشروط به معنای اخذ پذیرش در دوره های دانشگاه یا کالج های کانادا به شرط شرکت در کورس های زبان در کانادا است. می توان گفت در پذیرش مشروط کانادا شرط تحصیل در دانشگاه های کانادا کسب نمره لازم از کورس ها و دوره های زبان در کانادا می باشد. در این روش متقاضی می تواند از دانشگاه یا کالج کانادا مورد نظر پذیرش تحصیلی را دریافت کند اما تا زمان کسب نمره و مدرک زبان مورد نظر، نمی تواند تحصیل در این دانشگاه یا کالج را شروع کند.

  • خیر، الزامی به داشتن جاب آفر یا همان پیشنهاد شغلی برای مهاجرت به کانادا نیست.
  • در روش کاری، بعد از دریافت پیشنهاد کاری از سوی کارفرما، باید تمکن مالی خود را که حدود ۱۰ تا ۱۲ هزار دلار است ثابت نمایید.
  • از طرفی امضای مشترک همسر متقاضی برای اسپانسر شدن والدین و دیگر افراد می‌تواند همسر را هم در تامین تمکن مالی لازم شریک نموده و در نتیجه بار روی دوش متقاضی را از نظر فراهم آوردن تمکن مالی و هزینه‌ها کمتر نماید.
  • البته دریافت اقامت کانادا از این روش چندان هم آسان نیست؛ زیرا افراد بعد از ارائه مدارک هویتی و ازدواج خود باید ثابت کنند که توانایی مالی زندگی در کانادا را دارند و به کمک های اجتماعی دولت هم نیازی ندارند.
در این مقاله تمامی جوانب مهاجرت به کانادا را مرور خواهید کرد و ویدیوهایی را خواهید دید. این مقاله توسط، مرتضی هماپور، مشاور قانونی مهاجرت کانادا نوشته شده است. سلام محمد عزیز متاسفانه بدون داشتن تمکن مالی مناسب نمیتونین مهاجرت کنید.

خرید بیزینس از راه های سرمایه گذاری در کانادا

مهاجرت به کانادا از طریق کار، یکی از بهترین راه‌های مهاجرت به کانادا است که با صرف هزینه کم با داشتن تخصص، دانش زبان انگلیسی و تجربه کار می‌توان اقامت این کشور را گرفت. آن‌ها می‌توانند با ورود به سیستم نمره‌دهی اکسپرس اینتری، اقامت کانادا را دریافت کنند. نیروی کار متخصص به تقویت بازار کار و رشد اقتصادی کانادا کمک می‌کند. پس از ورود به کانادا با توجه به برنامه مهاجرتی انتخابی خود، شرایط لازم برای دریافت اقامت دائم کانادا را کسب کنید و سپس از طریق یکی از روش‌های استانی یا فدرال برای اخذ اقامت کانادا اقدام کنید.

بر اساس قوانین اعلام شده از سوی سایت اداره مهاجرت کشور کانادا، برای این که افراد بتوانند ویزای تحصیلی بگیرند ابتدا باید پذیرش تحصیلی خود را از یکی از مؤسسات آموزش عالی معتبر در این کشور دریافت کرده باشند. از جمله دلایل محبوبیت ویزای تحصیلی کانادا می توانیم به مواردی همچون؛ رتبه علمی بالای دانشگاه های این کشور، هزینه معقول تحصیل و امکان گرفتن اقامت دائم از طریق ویزای تحصیلی اشاره کرد. ناگفته نماند که دانشگاه های کانادا برای اعطای پذیرش تحصیلی به مدرک زبان با حداقل نمره آیلتس ۶ و رزومه تحصیلی قوی نیاز دارند. ذکر این نکته ضروری است که اثبات برخورداری از توانایی مالی برای زندگی و مجله خبری مهاجرت، تنها در برخی از شرایط و برای برخی از برنامه های مهاجرتی مورد نیاز است. به عنوان مثال، چنانچه از طریق برخی از مسیرهای مهاجرتی ذکر شده در سیستم اکسپرس اینتری، قصد مهاجرت به کانادا را داشته باشید، ممکن است ارائه مدارکی مبنی بر برخورداری از حداقل سرمایه برای مهاجرت به کانادا مورد نیاز باشد. به عنوان مثال و طبق اطلاعاتی که در سایت اصلی اداره مهاجرت کانادا برای Proof of funds یا اثبات برخورداری از حداقل سرمایه آورده شده است، برای مهاجرت یک نفر به کشور کانادا، برخورداری از حداقل سرمایه ای به اندازه 13,310 دلار کانادا مورد نیاز است.

سوالات پر تکرار مهاجرت به کانادا

هر فرد می‌تواند با مراجعه به جدول امتیاز بندی مهاجرت به کانادا و یا سیستم ارزیابی آنلاین ما امتیاز مهاجرت به کانادا را محاسبه نماید تا انتخابات بهتری در این زمینه داشته باشد. از مهم ترین شرایط لازم برای مهاجرت به کشور کانادا از طریق روستاها و استان های شمالی اخذ جاب آفر Job Offer یا پیشنهاد کاری از کارفرمای رسمی کانادایی و اخذ Work Permit است. متقاضی باید برای پر کردن فرصت های کاری مورد نظر در این استان ها واجد شرایط باشد. علاوه بر این متقاضی باید تاییدیه های لازم را از سازمان های مربوط دریافت کند. پس از اخذ تاییدیه های لازم و اخذ مجوز موقت کار متقاضی می تواند برای اخذ اقامت دائم کانادا اقدام کند.