مهاجرت به کانادا و اخذ اقامت شرایط و هزینه‌‌ها 2023-کمک مهاجرت

بابت اخذ اقامت دائم و یا شهروندی، باید 5 سال متوالی در این کشور اقامت موقت داشته باشید. سلام وقتتون بخیر.مدرک بنده کارشناسی طراحی صنعتی هست و همسرم کارشناسی هنر(نقاشی).بنظر شما امکان مهاجرت به کانادا برای ما ممکن هست؟ ضمنا یک بچه 1/5 ساله هم داریم. متقاضی برای مهاجرت به هر کشور جهان و از جمله کانادا باید از قوانین مهاجرتی این کشور اطلاع داشته باشد. عدم آشنایی با آخرین قوانین مهاجرتی کشورهای مبدا و مقصد و همچنین عدم آگاهی از روش های مهاجرت اهمیت مشاوره مهاجرت به کشور کانادا را مشخص می کند.

اداره مهاجرت کانادا برای جلوگیری از تقلب در این پروسه و ازدواج صوری برای اخذ اقامت این کشور، شرایط سختگیرانه‌ای را در این فرآیند اجرا کرده است. پیش از هر چیز باید بدانید که از این طریق باید دارای سابقهٔ کار در استان‌های چهارگانه یا دارای دیپلم دبیرستان‌های کانادا یا مدرکی معادل آن باشید. در این طرح چنانچه مایل به زندگی در این استان‌ها هستید و از کارفرمایان فعال در این استان‌ها پیشنهاد شغلی دارید، می‌توانید اقامت دائم کانادا را دریافت کنید. دانشگاه‌های کانادا سیستم آموزشی بسیار خوبی دارند و جزو بهترین دانشگاه‌های دنیا محسوب می‌شوند. بهتر است برای لذت از بهترین سیستم آموزشی دنیا از سن کم وارد جامع کانادا شوید تا نه تنها اقامت دائمی آن را بگیرید، بلکه گامی محکم برای آینده خود بردارید.

وکیل مهاجرت به کانادا

معمولا این برنامه‌ها سریع‌تر از دیگر برنامه‌های رایج مهاجرت به کانادا به نتیجه می‌رسند. درصورت پذیرش، فرد متقاضی باید درخواست دریافت اقامت دائم خود را به ادارهٔ مهاجرت و شهروندی کانادا اعلام کند. برنامه مهاجرتی استان‌های نوناوات و کبک با سایر برنامه‌ها متفاوت است و از برنامه‌های ویژه‌ای برای پذیرش مهاجر پیروی می‌کنند. کانادا کشوری است که به واسطهٔ تاریخ، جاذبه‌های شهری و تفریحی، سیاست‌گذاری عمومی و فرهنگ پذیرندهٔ مردم آن، مقصد جذابی برای مهاجران است. مهاجرت به کانادا و اخذ ویزای این کشور، مراحل متعدد و پیچیده‌ای دارد که می‌تواند چند ماه یا در برخی موارد، چند سال نیز طول بکشد.

برای اینکه فرایند مهاجرت به استرالیا و اخذ ویزای کانادا را با موفقیت طی کنید، باید تمامی مراحل درخواست ویزا را به درستی و مطابق با استانداردهای کنونی اداره مهاجرت کانادا طی کنید. یکی از مهم‌ترین دلایل رد شدن یا ریجکت شدن درخواست ویزای کانادا، سردرگمی و تردید آفیسر پرونده است. پر کردن فرم‌های مربوط و ارائه مدارک در قالبی درست و شفاف می‌تواند از ایجاد این سردرگمی جلوگیری کند.

  • بسته به مکان و ناحیه‌ای که برای کار و زندگی انتخاب می‌کنید، گزینه‌های مختلفی پیش روی شما قرار دارد.
  • مهاجرت از طریق کارافرینی برای شخص سرمایه گذار بی‌شک تصمیم جدی و بزرگی است.
  • بسیار دقت داشته باشید که رشته ای که در آن تحصیل می کنید مورد نیاز همان استان باشد و اینکه شانس کار بعد از تحصیل در آن استان را دارد یا خیر.
  • از یکی از کارفرمایان حوزه آتلانتیک پیشنهاد شغلی (جاب آفر) تمام وقت داشته باشید.
  • همچنین، علاوه بر وب سایت رسمی اداره مهاجرت کانادا، همواره می توانید با مراجعه به سایت تراست که بهترین منبع فارسی زبان برای مهاجرت به کانادا است، از جدیدترین اخبار و موضوعات مرتبط با مهاجرت کانادا با خبر شوید.

سرمایه‌گذاران و مالکان کسب و کار برای مجله خبری مهاجرت از این شیوه، باید شرایط و قوانین هر استان را بررسی کرده و برنامه خود را مطابق آن پیش ببرند. از مهم‌ترین الزامات ثبت شرکت در کانادا، ارائه طرح تجاری است که به متقاضیان اجازه می‌دهد تا برای دریافت اقامت دائم این کشور نیز اقدام کنند. افراد با سابقه کار و تخصص مورد‌نیاز در کشور کانادا که متقاضی اقامت در استان کبک هستند، از طریق برنامه نیروی متخصص استان کبک باید اقدام کنند. متقاضی در این طرح، در قالب برنامه نیروی متخصص کبک یا برنامه تجربهٔ کبک (مناسب کسانی که تجربه کار یا تحصیل در ایالت کبک را دارند) ارزیابی می‌ شوند.

سوالات مربوط به مهاجرت کانادا:

بعضی از راه‌های مهاجرت به کانادا مانند خود اشتغالی (Self-Employment) و اکسپرس انتری سیستم امتیازبندی دارند. اما معمولاً منظور از امتیازبندی مهاجرت به کانادا، امتیازدهی اکسپرس اینتری است. بررسی درخواست‌ها در این روش، با دقت بالا و به‌سختی انجام می‌شود تا تنها افرادِ واجد شرایط بتوانند وارد کانادا شوند. روش‌های مهاجرت به کانادا آن‌قدر متنوع است که تقریباً هر فرد با هر شرایطی که داشته باشد، می‌تواند از روش‌های قانونی برای مهاجرت به این کشور استفاده کند. معمولا به باور مردم چنن روشی مهاجرت رایگان به کانادا تلقی می‌گردد.

ارزان ترین کشورها برای مهاجرت

پس به جز مدارک کلی، مدارک جزئی شما باید کمک کنند که قطعیت خروجتان از کانادا پس از فارغ‌‌التحصیلی را نشان دهند. بسیاری از استان‌های کانادا از طریق برنامه‌های مهاجرتی خود نیروهای متخصص فرانسوی زبان را استخدام می‌کنند. بیشتر این استان‌ها از طریق استخر اکسپرس انتری خود مستقیما متقاضیان خود را دعوت به اقدام برای برنامه می‌کنند و برای بعضی دیگر از استان‌ها لازم است که از طریق ارسال اظهارنامه علاقه‌مندی وارد استخر قرعه کشی متقاضیان شوید.

مهاجرت به کشور کانادا زمینه را برای دریافت پاسپورت این کشور آماده می کند. یکی از دلایل محبوبیت پاسپورت کانادا رتبه خوبه این نوع پاسپورت بین گذرنامه کشورهای مختلف است. ذکر این نکته ضروری است که متقاضی برای اخذ ویزای استارتاپ کشور کانادا باید طرح تجاری ارائه دهد که در بازارهای جهانی با طرح های تجاری مشابه قابل رقابت باشد.