مهاجرت به کانادا و اخذ اقامت شرایط و هزینه‌‌ها 2023-کمک مهاجرت

در زبان انگلیسی، مدرک آیلتس جنرال و سلپیپ جنرال قابل قبول است و در زبان فرانسه مدرک تف ، و مدرک ت س اف . پورتال خود را به طور مرتب چک کنید و در صورتی که اداره مهاجرت کانادا مدارک بیشتری نیاز داشت، آنها را در اکانت خود آپلود کنید. برای این برنامه حداقل مدرک تحصیلی مشخص نشده است اما برای کسب امتیاز مورد نیاز بهتر است مدرک تحصیلی ارائه دهید. برای زیرگروه نیروی کار متخصص و نیمه متخصص، طی ۵ سال گذشته حداقل ۱۲ ماه آن را سابقه کار در کانادا یا بیرون از کانادا داشته باشید.

مهاجرت به کانادا، ویزای تحصیلی و سرمایه گذاری کانادا

شرایط مهاجرت به کشور کانادا بر اساس روش ها و برنامه های مهاجرتی متفاوت است. در واقع متقاضیان بر اساس برنامه مهاجرتی باید دارای شرایط لازم باشند. برای برنامه ها و روش های مهاجرت به کشور کانادا شرایط کلی و اختصاصی وجود دارد. متقاضی با دارا بودن شرایط مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری می تواند اقدام به خرید بیزینس تجاری کند. در واقع مهاجرت به کشور کانادا از طریق خرید بیزینس تجاری به معنای خرید کسب و کار فعال است.

تاریخچه مهاجرت به کانادا

نیوبرانزویک، ساسکاچوان و بریتیش کلمبیا استان های محبوب ایرانیان هستند. در سیستم امتیازبندی باید بتوانید حداقل 35 نمره از 100 نمره را کسب نمایید. می بایست برای مجله خبری مهاجرت شرکت در برنامه های مختلف فرهنگی و ورزشی که کانادا در نظر گرفته است اماده باشید. گپ تحصیلی به اندازه کمتر از 5 سال و البته با دلایل موجه، قابل پذیرش است.

یا برای بهره مندی از مشاوره مهاجرت قانونی، توسط وکیل رسمی مهاجرت، به صفحه رزرو وقت مشاوره مراجعه فرمایید. اگر شرایطش را داشته باشید، میتوانیم از طریق برنامه خود اشتغالی کانادا اقدام کنیم. البته شاید مسیری که شما برای مهاجرت به کانادا انتخاب می کنید درست تجزیه و تحلیل نشده باشد.

  • دورهٔ ۵ سالهٔ سرمایه‌گذاری از صدور گواهی انتخاب و حتی پیش از ورود فرد به کانادا، شروع می‌شود.
  • همانطور که گفتیم کشور کانادا با کمبود شدید نیروی کار انسانی مواجه است که بخش زیادی از این نیاز را از طریق مهاجران تأمین می‌کند.
  • متقاضی با دارا بودن مجوز کار کانادا می تواند شرایط لازم برای خرید یک کسب و کار تجاری فعال را در این کشور فراهم کند.
  • سیستم Express Entry یا مهاجرت سریع به کانادا یک سیستم آنلاین برای دریافت اقامت این کشور است که افراد بر اساس ویژگی‌های خود طبقه‌بندی می‌شوند.

این برنامه مهاجرتی که در سال 2019 تصویب شد، به منظور افزایش جمعیت و رونق اقتصادی این مناطق کانادا اجرا کرد. در حال حاضر کم هزینه ترین روش مهاجرت به کانادا، اکسپرس اینتری هست که لازمه امتیازتون محاسبه شود. اگر معیارهای لازم برای یکی از این برنامه‌ها را دارید، واجد شرایط ایجاد پروفایل اکسپرس اینتری در وب سایت IRCC خواهید بود. از شما می‌خواهد که اطلاعات اساسی خود مانند سن، وضعیت تأهل، تحصیلات، تجربه کاری و مهارت‌های زبان انگلیسی و یا فرانسوی‌تان را وارد کنید. وقتی فرزند شما به سن 18 سالگی رسیده و شرایط لازم مهاجرت به کانادا را داشته باشد می تواند باعث شود شما هم ابتدا اقامت دائم و سپس تابعیت بگیرید.

ثبت شرکت در این کشور نیازمند مراحل مختلفی است ، اما به عنوان یکی از اصلی ترین ها شما باید حتما یک شریک مقیم این کشور نیز داشته باشید. در زیر دسترسی به مقالات تحصیلی کانادا دارید که پیشنهاد می شود حتماً مطالعه نمایید. در باکس فهرست مطالب می توانید عناوین مهم در خصوص مقاله مهاجرت به کانادا را ببینید و در صورت نیاز بر روی آن ها کلیک کرده و یا آن ها را لمس کنید.

بهتر است برای مهاجرت به کانادا و اخذ اقامت این کشور از روش‌های مطمئن دیگری استفاده کنید تا دچار مشکل نشوید. بسیاری از ایرانیان که به این کشور مهاجرت کرده‌اند، از تجربه مثبت خود از مهاجرت و رفتار مردم کانادا گفته‌اند. به طور کلی برای مهاجرت به کشور کانادا باید اطلاعات کافی در رابطه با شرایط موجود در این کشور داشت. در این صورت مهاجرت افراد به راحتی اتفاق افتاده و از مزایای آن بهره کافی را خواهند برد. در ادامه این مقاله به اغلب سوالات افراد در رابطه با این موضوع پاسخ داده می‌شود.

این روش مهاجرت به کانادا زیر نظر سیستم های مهاجرتی استانی و نیز دولت فدرال پیش می رود. وقتی شما با یک شهروند کانادایی ازدواج می کنید، بلافاصله تابعیت نمی گیرید. نیاز است که حداقل 3 سال در این کشور زندگی کنید تا پس از آن برای شهروندی اقدام نمایید.