مهاجرت به کانادا و اخذ اقامت 2023 شرایط، هزینه، روش ها پارسی کانادا-کمک مهاجرت

اگر سابقه کار دولتی یا مدارک دولتی برای مالیات داشته باشید، می توانید از طریق برنامه های استانی هم اقدام کنید. در خصوص ثبت شرکت خدمات تاسیساتی در کشور کانادا، چه شرایطی و چه مدارک و یا چند مدت سابقه کار مورد نیاز است من سازنده ساختمان هستم در واقع سرمایه گذاری در ساخت و هیچگونه مدرک مهندسی مرتبط با ساخت و یا پروانه شغلی دارم. سازمان مهاجرت کانادا امکان درخواست های مهاجرتی را هم از طرف اشخاص حقیقی و هم شرکت های حقوقی (شرکت های وکالت مهاجرتی رسمی کانادا) می پذیرد. شما می توانید به غیر از موارد معدود، تمامی اقدامات مهاجرتی خود را شخصاً انجام دهید. اما با توجه به گستردگی و پیچیدگی قوانین و مقررات مهاجرتی، این کار نیازمند صرف زمان زیاد و احتمال خطا در انجام روند های قانونی است. استفاده از خدمات مشاوره ای و وکالتی، شما را آگاه تر، روند کار را سریعتر و احتمال موفقیت مهاجرت شما را بیشتر می کند.

ایرانیان از روش های مختلفی برای مهاجرت به کانادا اقدام می کنند که برای هر شخص، این روش با توجه به شرایط خودش انتخاب می شود. پرستاران خانگی، مشاغل فنی، اسکیل ورکر، اسکیل ترید، سرمایه گذاری، خود اشتغالی، استارتاپ، اسپانسرشیپ و… از جمله راه هایی است که هم وطنان مان از طریق آنها به کانادا مهاجرت می کنند. روش‌های کاری، اکسپرس اینتری و سرمایه گذاری، در رده‌های بعدی مهاجرت قرار می‌گیرند. چرا که هزینه بیشتری دارند و فرد متقاضی باید شرایط مناسب برای استفاده از این روش‌ها را داشته باشد.

تمام کودکان در فاصله‌ی سنی 4 و 16 تا 18 سال، بسته به استان، مطابق با قانون مجبورند به مدرسه بروند. می‌توانید برای کسب اطلاعات تکمیلی با مدیریت مدرسه‌ی جایی که برای زندگی درنظر گرفتید تماس حاصل کنید. اگر مدرک دانشگاهی، تجربه ی کاری و … داشته باشید، درخواست پذیرفته می شود. کاغذ بازی های زیادی دارد که ممکن است ماه ها یا سال ها طول بکشد اما نهایتا به مقصد خواهید رسید. بعضی وکلا به هیچ عنوان اطلاعات ثبت شده برای کلاینت را در اختیار ایشان قرار نمی دهند و آن فرد را از روند انجام کار مطلع نمی کنند. در حالیکه در موسسه مهاجرت به کانادا تراست فرم هایی که قرار است سابمیت شوند در اختیار کلاینت قرار می گیرند تا آنها را بررسی و تایید کند.

فرد اسپانسر کننده که می‌تواند همسر، فرزند یا نوه شما باشد، باید با امضای قراردادی تعهد نماید که هزینه‌های خوراک، پوشاک، و مسکن شما را به عنوان فرد اسپانسر شده برای مدت زمان مشخصی پرداخت نماید. اگر ورزشکار یا هنرمند در سطح بین‌المللی هستید و قادر به اثبات این موضوع نیز خواهید بود میتوانید مسیرویزای خود اشتغالی کانادا را انتخاب کنید. اطلاعات خود را ثبت کنید تا مشاوران مهاجرتی ما سریعا برای مشاوره با شما تماس بگیرند. سلام پروانه عزیز….مشاوران ارشد پارسی کانادا شما رو کاملا در این زمینه راهنمایی خواهند کرد . اقامت کانادا فقط و فقط به فرزند متولد شده در خاک کانادا تعلق می‌گیرد.

  • نظام حقوقی کشورکانادابرای اخذ اقامت از طریق تولد نظام خاک میباشد و در زمره ی کشورهای محدودی محسوب میشود که از طریق تولد در این خاک اقامت و تابعیت را به فرد متقاضی اعطا میکند.
  • همچنین اگر می خواهید روش درستی برای مهاجرت کانادا انتخاب کنید و از خدمات و تجربه 12 ساله ی یک مشاور/وکیل رسمی مهاجرت کانادا بهره مند شوید؛ با ما در تماس باشید…
  • به استثنای امکان رای دهی و داشتن پاسپورت کانادایی همچنین ساکنان دائمی را می توان به دلیل محکومیت های جنایی خاص ، اخراج کرد.
  • بسیاری از افراد فکر می‌کنند که داشتن رزومه تحصیلی قوی، مدرک زبان معتبر و سن مناسب باعث اخذ پذیرش تحصیلی می‌شود و اخذ پذیرش تحصیلی هم به معنای اخذ ویزای تحصیلی است.
اگرچه امکان مهاجرت به کانادا برای هر شخصی بدون نیاز به وکیل نیز وجود دارد، اما به دلایل مختلفی از جمله جلوگیری از بروز هر گونه اشتباه در فرآیند درخواست اقامت کانادا، استفاده از یک وکیل مهاجرتی می تواند بسیار کمک کننده باشد. یک وکیل مهاجرت به کانادا که از تجربه مهاجرتی قابل توجهی نیز برخوردار باشد، می تواند راه های اقامت کانادا را به صحیح ترین و به روز ترین شکل در اختیار متقاضیان مهاجرت به کانادا قرار دهد. همچنین، بسیاری از نکاتی که در قوانین مهاجرت به کانادا به صورت کتبی نوشته نشده است را می داند. از مزیت های این برنامه مهاجرتی می توان به سریع بودن روند رسیدگی به درخواست های ارائه شده و اعطای اقامت دائم به متقاضیان مهاجرت به کانادا، در صورت پذیرش در این برنامه مهاجرتی اشاره کرد.

سوالات پر تکرار مهاجرت به کانادا

رزومه کاری خود را باید به نحوی تدوین کنید که مورد قبول و پذیرش کارفرما واقع شود، سوابق کاری نیز به همین گونه. البته دقت داشته باشید که اگر شغل شما دارای اشباع انسانی نباشد، این امکان پذیر است و در غیر اینصورت باید از روش های دیگری اقدام نمود. چراکه این فرصت به شما داده می شود که چون در کانادا تحصیل کرده اید، مدتی را دنبال کار بگردید و اقامت بگیرید.

این باعث می‌شود تا آفیسر فکر کند که قصد مهاجرت همیشگی به کانادا را دارید و قرار نیست به کشور خود برگردید. مشکلات دیگری که در رابطه با مشاوره مهاجرت کانادا وجود دارد این است که متاسفانه برخی تیم های مهاجرتی از روند اخذ انواع ویزای کانادا اطلاعات کافی ندارند. مجله خبری مهاجرت مشاوره ناکافی و نادرست مشاوران این تیم‌ها باعث می‌شود پرونده متقاضیان ریجکت شود یا نتوانند پس از ورود به کانادا موفقیت مورد نظر را کسب کنند. همانطور که در قسمت قبل به آن اشاره کردیم، ریجکتی ویزا در برخی موارد برنامه متقاضی را کاملا به هم می‌زند.

کیفیت تحصیل در این کشور عالی، سطح زندگی در آن بالا و شرایط اقتصادی آن بسیار خوب است و نقطه‌ای عالی برای شروع یک زندگی ایده‌آل به شمار می‌آید. شرایط مهاجرت به کانادا 2022 بر اساس مسائلی مانند مدرک تحصیلی، سابقه کار، میزان سرمایه و تمکین مالی، سن و نمره مدرک زبان فرد متقاضی تعیین می‌شود. در این مورد باید در نظر بگیرید که سن در مواردی مانند دریافت ویزای تحصیلی کانادا اهمیت بسیار بالایی دارد و هر چقدر کمتر باشد، امتیاز شما برای دریافت ویزا بیشتر است. هر روشی که برای مهاجرت در نظر داشته باشید اعم از تحصیلی، شغلی، سرمایه گذاری و سایر روش های رایج، مشاوران مهاجرتی باتجربه در تمام مراحل مهاجرت کانادا در کنار شما عزیزان خواهند بود. اکثر برنامه‌های کارآفرینی استان‌های کانادا مبتنی بر سیستم امتیازبندی هستند که برای واجد شرایط بودن برنامه و انتخاب از میان دیگر متقاضیان لازم است حداقل امتیاز مورد نیاز هر برنامه را کسب کنید. برنامه‌های کارآفرینی استان‌های کانادا اکثرا دو مرحله‌ اصلی دارند، یعنی ابتدا باید ویزای کار موقت بگیرید و وارد کانادا شوید، سپس در استان مورد نظر کسب و کار خود را راه اندازی کرده، نامینیشن استانی بگیرید و در نهایت برای اقامت دائم کانادا درخواست دهید.

مهاجرت از طریق پناهندگی به کانادا از دو نوع پناهندگی معمولی و پناهندگی افرادی که نیاز به حفاظت دارند امکان پذیر است. در نوع دوم؛ افرادی که به هر دلیلی بازگشت به کشورشان احتمال قتل آنها را داشته باشد یا مواردی مانند شکنجه شدن، مواجه با مجازات های سخت و غیر انسانی وجود داشته باشد در این گروه قرار می گیرند و می توانند برای پناهندگی در کانادا اقدام کنند. به طور معمول درخواست این افراد بین 1 تا 5 سال طول می کشد تا بررسی شود. هزینه تقاضای صدور و ویزای تحصیلی برای هر نفر 150 دلار کانادا، هزینه مجوز تحصیلی 150 دلار و هزینه تبدیل وضعیت به دانشجو 200 دلار است.

شما می توانید از این امکانات و شرایط جدید مهاجرتی برای دریافت اقامت های دائم در این کشور پیشرفته اروپایی استفاده کنید. مرحله بعدی از سری مراحل اخذ پذیرش تحصیلی به کانادا انتخاب شهر است. زندگی در برخی از شهرهای کانادا برای افراد دانشجو هزینه سنگینی به همراه دارد. از شما باید با توجه به بودجه خود، شهری را انتخاب کنید که بتوانید به راحتی دوران تحصیل خود را در آن پشت سر بگذارید. در صورت داشتن مدرک زبان انگلیسی می‌توانند برای ویزای تحصیلی کانادا اپلای کنند.

آیا واجد شرایط مهاجرت به کانادا هستم؟