مهاجرت به کانادا و اخذ اقامت 2023 شرایط، هزینه، روش ها پارسی کانادا-کمک مهاجرت

امکان همراهی فرزند مدرسه‌ای خود را که دارای ویزای دانش آموزی کانادا است، خواهید داشت که پس از ورود به کانادا می‌توانید آن را به ویزای تحصیلی یا ویزای کار تبدیل کنید. در صورت داشتن شرایط لازم، امکان اخذ پذیرش از دانشگاه‌های کانادا در مقاطع فوق لیسانس و دکترا را دارید و به دنبال آن می‌توانید ویزای تحصیلی کانادا را دریافت کنید. مدرک زبان، تمکن مالی، آماده کردن مدارک مربوط به روش انتخابی، گواهی سلامت از عمومی‌ترین شرایط مهاجرت به کانادا در سال 2023 هستند. این پایلوت یک روش مهاجرتی کاری است و استان مورد نظر پس از بررسی نیازهای خود به نیروی کار، متقاضیان را تأیید کرده و برای آن‌ها ورک پرمیت صادر می‌کند. اطلاعات کامل درباره برنامه مهاجرت به مناطق کم جمعیت کانادا را در مطلب زیر مطالعه کنید. کانادا یکی از بهترین مقاصد مهاجرتی در جهان است که سالانه ایرانیان زیادی به آن مهاجرت می‌کنند.

  • برخی رشته ها علاوه بر مدارک متداول مانند کارنامه، آخرین مدرک تحصیلی، گذرنامه و … به تاییدیه WES هم نیاز دارند.
  • البته توجه داشته باشید که مدرک زبان مورد نیاز برای مهاجرت به کانادا بر اساس سایر شرایط شما ممکن است تغییر کند.
  • البته باید توجه کنید که در این روش، شرایطی چون سابقه کار، وضعیت تاهل، مدرک زبان و سن افراد مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.
  • اهداف دولت کانادا برای اجرای این برنامه مهاجرتی نیاز دولت فدرال و دولت های استانی به متقاضیان متخصص و با سوابق کاری برای رفع کمبودهای نیروی کاری ماهر این مناطق می باشد.
مجله خبری مهاجرت از ترکیه انتخاب هوشمندانه‌تری برای شما خواهد بود؛ زیرا سفر به ترکیه مزایای بسیاری را برای شما خواهد داشت. تمام توان وب سایت مهاجرت ایرانی بر آن است تا حد ممکن آگهی دفاتر مهاجرتی و اعزام دانشجو ، مراکز آموزشی و شرکت های مرتبط با امور مهاجرت و مسافرت که دارای اعتبار کافی هستند را درج نماید. با این حال این وب سایت هیچ مسئولیتی در قبال هیچ یک از آگهی ها و دفاتر و مراکز معرفی شده پذیرا نیست و مسئولیت تعیین صحت و سقم ادعای این شرکت ها به عهده متقاضیان و بازدیدکنندگان محترم می باشد. مسئولیت استفاده از آگهی‌های این سایت بر عهده کابران است و وب سایت مهاجرت ایرانی هیچ تعهدى در قبال خسارات مستقیم، اتفاقى، تبعى، غیرمستقیم و کیفرى، ناشى از دسترسى و استفاده شما از این سایت ندارد. پس از کسب حداقل امتیاز، وارد مرحله دوم می شوید که در این مرحله نیز به نتیجه رسیدن روند مهاجرت به کانادا به کسب امتیاز از فاکتورهای مختلف بستگی دارد. لطفا دقیق تر بفرمایید که شرایط شما چیست و چه رشته و دانشگاهی را برای تحصیل، مد نظر دارید.

بسته به این که قرار است با چه روشی مهاجرت کنید، مدارک لازم متفاوت خواهد بود. پناهندگان افرادی هستند که به دلیل سخت بودن شرایط زندگی و یا بدتر از آن، در خطر بودن جان آن‌ها به دلایل سیاسی، مذهبی، قومیتی و نژادی، جنگ و… در کشور مادریشان، از کشور خود فرار کرده‌ و به عنوان پناهجو به دیگر کشورها رفته و درخواست پناهندگی خود را در قالب یک کیس و پرونده به اداره مهاجرت کشور مقصد تسلیم می‌کنند. در صورتی که با درخواست پناهندگی شخص موافقت گردد، به وی بجای پناهجو، عنوان پناهنده اطلاق می‌گردد و تا دریافت اقامت و پاسپورت کشور مقصد می‌بایست در آن کشور حضور داشته و معمولا در اکثر موارد توانایی بازگشت به کشور خود را نخواهند داشت. برنامه مهاجرت روستایی و استان‌های شمالی کانادا ، ابتکاری جامعه‌محور برای ارائه فرصت‌های مهاجرتی به متقاضیان بین‌المللی است که در راستای جبران کمبود نیروی کار، افزایش جمعیت و رشد اقتصادی مناطق کم‌جمعیت این کشور طراحی شده است. علاوه‌بر این باید در رزومه خود حداقل ۲ سال سابقهٔ کار خوداشتغالی داشته باشید.

ویزای کار و کارآفرینی کانادا

هر فردی که تصمیم به مهاجرت و اخذ اقامت دائم در این کشور را دارد باید به طور میانگین این هزینه را برآورد کند تا که با شرایط زندگی در این کشور وفق پیدا کند. موجودی حساب کسب‌وکار به عنوان ضمانت اجرایی طرح در نظر گرفته می‌شود و پس از ارائه طرح کسب‌وکار و اثبات اجرایی بودن آن بازگردانده می‌شود. در رابطه با کسب‌وکار باید برای راه‌اندازی کسب‌وکار، مالک ۲۵ درصد سهام آن باشید و چنانچه کسب‌وکار را می‌ خرید، باید مالک ۵۱ درصد سهام آن باشید.

استخدام وکیل و مشاور با وجود برنامه های مهاجرتی فراوان، قطعا یک امتیاز بزرگ به شمار می‌رود که شانس قبولی پرونده شما را می‌تواند افزایش دهد. Permanent Resident یا همان PR کانادا شهروند یک کشور دیگری است که به او اجازه اقامت دائم در این کشور داده شده است. مقیمان دائم کانادا از مزایای بسیاری برخوردارند و پس از گذشت مدت زمان مشخصی می‌توانند شهروند یا سیتیزن کانادا شوند. کانادا برای برنامه‌های مهاجرتی خود هم مدرک زبان انگلیسی و هم مدرک زبان فرانسه را می‌پذیرد.

بهترین راه های مهاجرت به کانادا برای ایرانیان

تجربه نشان داده دانشجویانی که به دانش و تخصص مشاورین تحصیلی رادسام برای انتخاب شهر و رشته اعتماد کرده اند نتیجه اعتماد خود را به بهترین نحو ممکن دیده و موفق تر بوده اند. مشاوره اختصاصی رادسام می‌تواند جلوی سالها زمان و صدها میلیون تومان هزینه را بگیرد. ضمن اینکه شرکت رادسام می تواند مترجمین رسمی در کانادا و ایران به شما معرفی کند که گواهی موقت مدرک تحصیلی شما را بدون نیاز به آزادسازی مدرک برایتان ترجمه کنند.