مهاجرت به کانادا-کمک مهاجرت

خرید بیزنس می تواند در زیرمجموعه روش های کارآفرینی برای مهاجرت به کانادا استفاده گردد یا مانند ثبت شرکت باعث ویزای کاری گردد. از جمله از این فرصت‌های تازه و بهتر می‌توان به برخورداری از امکانات برتر آموزشی، فرصت شغل، میزان رفاه، آرامش، امنیت، امور فرهنگی و… اشاره نمود که اگر این موارد در کنار فرهنگ کشور مقصد که کشوری از ضقا مهاجرپذیر و با جامعه چند فرهنگی نیز بوده قرار بگیرد، بسیار تجربه مهاجرت برای متقاضی زیباتر خواهد بود. حال در این مقاله پیرامون مبحث اشاره شده موضوع و کشور مورد بحث ما نیز کانادا و مهاجرت به این کشور بی‌نظیر بوده که کلیه خصوصیات ذکر شده به همراه ده‌ها مزایا و برتری دیگر را برای مهاجرین رقم خواهد زد. این امتیازات و برتری کشور کانادا موجب شده تا این کشور تقریبا در چندین سال اخیر به مقصد رویایی و اولویت اصلی تقریبا هه‌ی ایرانیان برای مهاجرت گردد. همچنین در ایران، کانادا به نخستین انتخاب بسیاری از دانشجویان برای مهاجرت تحصیلی به این کشور که دارای یکی از قوی‌ترین و پیشرفته‌ترین نظام‌های آموزشی در جهان بوده، به ویژه در سالیان جدید تبدیل شده است.

برنامه‌های استانی (PNP)؛ روشی مناسب برای مهاجرت خانوادگی به کانادا

از دیگر روش های پرطرفدار برای مهاجرت به کشور کانادا می توانیم به روش کاری اشاره کنیم. به این منظور متقاضیان می توانند از دو روش اکسپرس اینتری یا گرفتن جاب آفر از کارفرمای کانادایی اقدام کنند. در روش اکسپرس اینتری افراد متخصص می توانند ویزای کاری دریافت کنند. اگر شما فرد متخصصی هستید و می خواهید همراه با خانواده به کانادا، مهاجرت کنید اکسپرس اینتری مجله خبری مهاجرت روشی بسیار مناسب برای شما خواهد بود زیرا از همان ابتدای مسیر می توانید اقامت دائم را دریافت کنید. روش دیگر در زیرمجموعهٔ مهاجرت کاری به کانادا، کار به‌عنوان مراقب کودک یا بهیار است. افراد با سابقه کاری حداقل ۲ سال در این زمینه، می‌توانید از طریق این برنامه به‌عنوان مراقب کودک یا بهیار افراد نیازمند به مراقبت‌های پزشکی درخواست اقامت دائم کنند.

مزایای تحصیل در کانادا

یک آزمون خاص به نام TEFAQ برای کسانی که قصد مهاجرت به کبک را دارند وجود دارد. برنامه پناهندگی در کانادا برای افرادی که پس از ورود به کانادا درخواست پناهندگی می‌دهند. از طرف یک کارفرما در کانادا پیشنهاد کار تمام وقت دریافت کرده و شایستگی عهده‌دار شدن آن سمت را داشته باشند. کارفرمایان نقش مهمی در انتخاب مهاجران ایفا می‌کنند و قادر خواهند بود از طریق بانک کاریابی که اخیراً در کانادا گسترش یافته است، کاندیداهای مناسب موقعیت شغلی خود را بیابند. برای اینکه کسب‌وکارتان مورد تأیید قرار بگیرد باید برخی نیازمندی‌ها را تامین کند.

مطالعه عنوان قیمت خانه برای زندگی در کانادا نیز می تواند شما را با یکی از چالش های پیش رو در این کشور آشنا سازد ، مطالعه آن را از دست ندهید. ویزای کاریکانادابا متد و مدل جدید از اواخر سال ۲۰۱۷ شرایط بهتری را نسبت به گذشته جهت ورود فراهم آورده است. برای تحلیل وبرسی دقیق تر و آشنایی با جزییات ویزای تحصیلیکاناداومهاجرت به کانادابه قسمت ویزای تحصیلیکانادارجوع شده و آن را با دقت بخوانید.

  • در حالی که برای متقاضی که قصد اخذ ویزای سرمایه گذاری کانادا و یا اخذ ویزای استارتاپ کانادا را دارد شرایط به گونه ای دیگر است.
  • روش اول روش اکسپرس اینتری بوده و بر اساس سیستم امتیازبندی ویزا صادر می گردد.
  • نمره زبان مورد نیاز هم بسته به هر برنامه مهاجرتی کانادا متفاوت است که معمولا از سطح مهارتی CLB ۴ تا CLB ۷ متغیر است.
  • استارتاپ، خرید بیزینس، کارآفرینی به روش های مختلف و سرمایه گذاری استانی راه هایی است که برای سرمایه گذاری در کانادا دارید.
  • می بایست نامه حمایتی از یکی از سرمایه گذاران که مورد تایید کانادا هستند داشته باشید.

حتی اگر استادی پرمیت شما معتبر باشد بدون ویزای تحصیلی اجازه ورود به کانادا ندارید. هزینه تمدید ویزای تحصیلی کانادا 150$ بوده نیاز به انگشت نگاری مجدد ندارد. یکی از تخصصی ترین خدمات شرکت رادسام انجام اپلای و اخذ پذیرش تحصیلی برای دانشجویان در خصوص مهاجرت تحصیلی کانادا می باشد. البته نمره زبان انگلیسی بستگی به مقطع تحصیلی، رشته و دانشگاه داشته و می‌تواند تا 7.5 افزایش یابد. ولی بطور معمول برای اخذ پذیرش تحصیلی از اکثر کالج های کانادا نمره 6، مقاطع لیسانس و فوق لیسانس نمره 6.5 و برای مقطع دکترا نمره آیلتس 7 مناسب است.

یکی از بهترین اقداماتی که داوطلبان می‌توانند در راستای صرفه‌جویی در زمان و هزینۀ خود انجام دهند، آشنایی با راه‌های مهاجرت به کانادا و شرایط هر کدام است. با توجه به آمار ارائه شده توسط سازمان ملل، کشور کانادا مقصد محبوب برای مهاجرت بسیاری از افراد از سراسر جهان است. رفاه اجتماعی، نرخ پایین بیکاری و تورم، سیستم درمانی بی‌نقص، بازار کار مناسب و همچنین سهولت اخذ شهروندی کانادا، از دلایل مهم افزایش تقاضا برای مهاجرت به کانادا هستند. برای دریافت این نوع ویزا، متقاضیان باید علاوه بر پرداخت هزینه‌های سال اول تحصیل و زندگی خود، هزینه‌های مربوط به درخواست مجوز تحصیل، انگشت‌نگاری، معاینات پزشکی و هزینه‌های مربوط به پذیرش در دانشگاه های کانادا را پرداخت نمایند. برای اطلاع از جزئیات این روش و هزینه‌ها بسته به دانشگاه و مقطع تحصیلی مورد نظر خود با کارشناسان آتلانتیک ۷۲۴ تماس بگیرید یا فرم ارزیابی را تکمیل نمایید. مشاوران ما بهترین راه برای اقامت کانادا از طریق تحصیل را به شما معرفی می‌کنند.

مهاجرت به کانادا از طریق برنامه های استانی:

علل عدم موفقیت در برخی پرونده های اندک این شرکت هم مشکلات پزشکی و یا عدم ارائه مدارک درست و واقعی از سوی کلاینت بوده است. دفتر اصلی شرکت واقع در شهر تورنتو کانادا و دفتر ایران در تهران (نیاوران) قرار داشته و فعلا هیچ شعبه دیگری بجز موارد ذکر شده ندارد. تمام تلاش ما یافتن بهترین راه های گرفتن ویزای کانادا با توجه به شرایط شماست و با بهره بردن از بهترین مشاورین و وکلا در این زمینه همواره یکی از موفق ترین شرکت های فعال در این زمینه بوده ایم.

مشاوران پارسی کانادا از بدو ورود کلاینت تا عقد قرارداد و حتی ورود به کشور مقصد تمامی مراحل و وضعیت پرونده یک کلاینت را به صورت شبانه‌روزی، پیگیری می‌کنند. این ویزا چند بار ورود است و با هر بار ورود به کانادا می‌توانید تا 6 ماه در این کشور بمانید. سقف ویزای مولتی هم 10 سال است اما با توجه به اعتبار 5 ساله پاسپورت ایران، به آن ویزای 5 ساله هم می‌گویند. متقاضی باید دست کم 2 سال سابقه کاری تمام وقت مرتبط با حرفه خود در 5 سال گذشته داشته باشد.