مهاجرت به کانادا-کمک مهاجرت

هاجرت تحصیلی، سرمایه گذاری، راه اندازی استارتاپ و کارآفرینی جزو بهترین روش ها برای مهاجرت به کشور کانادا هستند. متقاضیان برای مهاجرت به کشور کانادا چه از طریق وکیل مهاجرتی و چه از طریق خودشان باید مدارک لازم را به سایت اداره مهاجرت کشور کانادا ارسال کنند. متقاضیان از طریق آدرس ایمیل اداره مهاجرت کشور کانادا به نشانی و می توانند پروفایل شخصی خود را در این سایت ایجاد کنند و مدارک لازم را برای مهاجرت به کشور کانادا ارسال کنند. اخذ پذیرش تحصیلی از دانشگاه های استان های آتلانتیک و مهاجرت به کشور کانادا و در نهایت اخذ جاب آفر از کارفرماهای این استان به مراتب از اخذ پذیرش تحصیلی از استان های پرجمعیت و پرطرفدار مانند بریتیش کلمبیا، انتاریو و کبک راحت تر است.

  • این درحالی است که اگر از روش اسپانسرشیپ خانواده بخواهید اقدام کنید، ممکن است تا چندین سال هم طول بکشد.
  • حتی اگر استادی پرمیت شما معتبر باشد بدون ویزای تحصیلی اجازه ورود به کانادا ندارید.
  • شما فقط از نظر صلاح دید یکی از افسران سازمان مهاجرت مورد تایید قرار نگرفتید و می‌توانید به این رای در دادگاه عالی مهاجرت کانادا اعتراض کنید.
  • بهتر است در اینجا اشاره کنیم که مهاجرت به کانادا از طریق خرید ملک ، تحت هیچ برنامه ای امکان پذیر نیست و نمی توان از این طریق اقامت دائم کسب کرد.
  • به عنوان مثال و طبق اطلاعاتی که در سایت اصلی اداره مهاجرت کانادا برای Proof of funds یا اثبات برخورداری از حداقل سرمایه آورده شده است، برای مهاجرت یک نفر به کشور کانادا، برخورداری از حداقل سرمایه ای به اندازه 13,310 دلار کانادا مورد نیاز است.

با این روش با سرمایه گذاری حداقل 100 هزار دلاری می توانید کارفرما باشید. در صورتی که دارای سابقه کار باشید و شرایط سنی، تحصیلی، تمکن مالی، زبان انگلیسی و … مناسب باشد با اقامت دائم وارد کانادا می شوید. خرید و فروش جاب آفر غیرقانونی است و در صورتی که با جاب آفر غیرواقعی به کانادا بروید، حتی بعد از اخذ اقامت دائم، در صورتی که اداره مهاجرت کانادا از این موضوع مطلع شود اقامت شما را باطل خواهد کرد. شاید یکی از مراحل مهاجرت تحصیلی به کانادا که کم اهمیت به نظر برسد، مشاوره تحصیلی است. ولی در اصل مشاوره مهاجرت تحصیلی به کانادا نقش بسیار مهم و تعیین کننده‌ای در اخذ پذیرش و دریافت ویزای تحصیلی خواهد داشت.

هزینه زندگی در مونترال

اعضای تیم ای ویزا با آگاهی و اطلاعات دقیق همواره تلاش کرده است در مقالات خود از اطلاعات درست استفاده کند و مسیر رسیدن به کانادا را برای متقاضی هموار کند. خیر از نظر افسر مهاجرت کسی نیروی کار ماهر تعریف می شود که بتواند حداقل یک سال سابقه کار تمام وقت مرتبط با رشته ی تحصیلی اش ارائه دهد. متقاضیان این روش می بایست ثابت کنند می توانند در کشور کانادا به صورت خویش فرما مشغول به کار شده و قبل از آن در کشور خود به همین صورت مشغول به کار بوده اند مجله خبری مهاجرت و حداقل دو سال سابقه کار در این زمینه ارائه دهند. در حال حاضر با توجه به شرایط کشور کانادا و قوانین مهاجرت وضع شده توسط دولت فدرال کانادا مهاجرین می توانند از طریق اخذ ویزاهای توریستی،تحصیلی،کاری،سرمایه گذاری و ازدواج وارد این کشور شوند. بعد از ارائه مدارک و دریافت تایید آفیسر پرونده، ویزای شما برای ورود به کانادا در کمتر از یک ماه صادر خواهد شد. گزینه اول استفاده از دفاتر وک هست که به نوعی کارگزاری‌های سفارت کانادا برای صدور ویزا هستند.

به طور کلی متقاضیانی که دارای امتیاز بالای 400 هستند از شانس بالاتری برای دریافت اقامت کانادا برخوردارند. با ایجاد و شروع پروسه مهاجرتی از طریق برنامه اکسپرس انتری Express Entry استان های کانادا و یا برنامه PEQ استان کبک کانادا ، که بسیار مورد علاقه قرار گرفته دریچه مهاجرت تازه ایی به سوی این کشور گشوده شده که تا کنون بسیار پرطرفدار بوده است . همچنین برنامه های مهاجرتی جدید نظیر اقامت کانادا از طریق تحصیل در حوزه استان های آتلانتیک، مسیر ویزای کار برای رانندگان تریلر و تحصیل در مدارس کانادا تنها برخی از مسیرهای متعدد مهاجرت به کانادا است. از آنجا که بسیاری از افراد خواهان مهاجرت به کشور کانادا هستند؛ دولت کانادا برای جذب مهاجرین توانمند، برنامه اکسپرس اینتری را معرفی کرده است. در امتیاز بندی مواردی همچون توانایی زبان انگلیسی، تحصیلات، تجربه کاری، سن، عوامل سازگاری و غیره بررسی می شوند. بر اساس این موارد امتیازات افراد مشخص می شود و در نهایت ممکن است بتوانند ویزای کانادا را دریافت کنند.

اپلای و اخذ پذیرش تحصیلی

برای آگاهی از هزینه‎ مهاجرت به کانادا با مشاوران موسسه مهاجرتی ایران کانادا همراه باشید. این مهاجران روش‌های متنوعی را برای دریافت اقامت کانادا انتخاب می‌کنند. چه به‌عنوان یک دانشجو و چه به‌عنوان یک سرمایه‌گذار می‌توانید در کانادا زندگی کنید. با توجه به مشخصات تون به طور کلی میتونید شانس داشته باشید برای مهاجرت کاری و هم برنامه های سرمایه گذاری ولی این که کدوم برای خانواده شما مناسب هست باید مفصل صحبت کنیم راجع بهش. اگرتمایل داشته باشید میتونید وقت مشاوره با آفیس کانادا رزرو کنید و فرم ارزیابی ما رو تکمیل کنید تا بتونیم بهتر راه های پیش رو برای شما بررسی کنیم و کمک تون کنیم. بله، با وجود تغییرات ویزا های مهاجرت اقتصادی کانادا، هنوز این راه برای ایرانیان باز است و شما می توانید یکی از 15 هزار مهاجر سرمایه گذار کانادا در سال آینده باشید.

اقدام آنلاین برای تحصیل