مهاجرت به کانادا-کمک مهاجرت

در واقع یک وکیل مهاجرتی خوب می‌تواند شانس ویزای شما را افزایش دهد. یکی از بزرگترین دغدغه‌های همه مهاجرین کاری و تحصیلی موضوع اقامت دائم است. ما در ویزا موندیال تا سقف دو بار و تا سه سال پس از فارغ‌التحصیلی شما در کانادا برای گرفتن اقامت دائم شما تلاش خواهیم کرد. از یکی از کارفرمایان حوزه آتلانتیک پیشنهاد شغلی (جاب آفر) تمام وقت داشته باشید. (توجه داشته باشید که همه کارفرماها واجد شرایط دادن جاب آفر نیستند و باید از دولت استانی در حوزه آتلانتیک مجوز بگیرند).

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این برنامه مهاجرتی، می‌توانید به صفحه روش مهاجرتی ICTمراجعه بفرمایید. همچنین می‌توانید از خدمات وکیل و مشاور رسمی مهاجرت به کانادا، عضو سازمان نظارت بر مشاورین رسمی مهاجرت به کانادا ، استفاده کنید. خیر، الزامی به داشتن جاب آفر یا همان پیشنهاد شغلی برای مهاجرت به کانادا نیست. برنامه‌های مهاجرتی وجود دارند که می‌توانید بدون داشتن جاب آفر از طریق آن‌ها اقدام کنید. برنامه‌های مهاجرتی کانادا یکی از آسان ترین و سریع ترین سیستم‌ها در دنیا می‌باشند که منجر به اقامت دائم متقاضیان می‌شوند.

  • مدارک تحصیلی، ریز نمرات و مدرک زبان برای ادامه روند پرونده مهاجرتی ضروری هستند.
  • پس از ورود به کانادا با توجه به برنامه مهاجرتی انتخابی خود، شرایط لازم برای دریافت اقامت دائم کانادا را کسب کنید و سپس از طریق یکی از روش‌های استانی یا فدرال برای اخذ اقامت کانادا اقدام کنید.
  • انگلیسی و فرانسوی دو زبان رسمی این کشور هستند و واحد پول آن دلار کانادا است.
  • مهاجرت کانادا از طریق تولد فرزندان، یکی از رایج‌ترین روش‌های امروزی است که میان سلبریتی‌ها هم رایج شده است.
مراجعه به سفارت کانادا در شهر آنکارا ترکیه انتخاب خوبی از لحاظ اقتصادی است و هزینه‌های شما را به شدت کاهش می‌دهد. در شهر آنکارا هتل‌های سه ستاره‌ای وجود دارند که با توجه به قیمت پایین خود خدمات خوبی را به مسافران ارائه می‌دهند. به همین دلیل دیگر نیازی نیست که مبلغ زیادی را بابت اقامت خود بپردازید. همچنین قیمت بلیط هواپیما مجله خبری مهاجرت برای مسافرت به شهر انکارا مبلغ چندان زیادی نیست که فشار زیادی را به شما وارد کند. به منظور سرمایه گذاری در کشور کانادا بایستی الزامات قانونی آن را رعایت فرمائید، از جمله این که دانستن زبان انگلیسی شرط کار است. شما می توانید گزینه های از جمله کار، تحصیلی و یا کارآفرینی را برای مهاجرت به کشور کانادا انتخاب کنید.

حداقل شرایط موردنیاز برای تحصیل در کانادا

اخذ اقامت موقت کانادا مجوز یک بار ورود و یا چند بار ورود متقاضیان به این کشور را فراهم می‌کند. بر این اساس، متقاضیان دارای مجوز یک بار ورود تنها یکبار و به مدت شش ماه قادر به اقامت در کانادا هستند؛ در حالی که متقاضیان دارای مجوز چند بار ورود قادرند تا پایان اعتبار ویزا چندین بار به صورت موقت، در این کشور اقامت نمایند. اقامت از این طریق نیز شامل روش‌های مختلفی چون ویزای توریستی، سوپر ویزا، ویزای کار در تعطیلات، ویزای تحصیلات (کمتر از ۶ ماه) می‌شود. ویزای خود اشتغالی، از دیگر روش‌های مهاجرت کانادا می‌باشد که به افراد این امکان را می‌دهد تا بر اساس مهارت و تجربه شغلی خود، در کشور کانادا به اشتغال زایی بپردازند. البته در سال‌های اخیر به دلیل درخواست‌های بسیار زیاد برای این نوع مهاجرت، کشور کانادا محدودیت‌ها و شرایط خاصی در نظر گرفته که باعث شده افراد از شانس کمتری برای مهاجرت با این روش برخوردار باشند. این سیستم سریعترین و ارزان ترین راه مهاجرت به کانادا محسوب می شود، اما به هیچ عنوان کسب امتیازات لازمه در آن آسان نیست.

مهاجرت به کانادا : شرایط و هزینه های مهاجرت

برنامه خود اشتغالی از جمله برنامه هایی است که از طریق آن می توانید اقامت کانادا را بگیرید. افرادی که در جنبه های مختلف هنری، ورزشی و فرهنگی فعال هستند می توانند از این برنامه بهره مند شوند. ممکن است این ویزا را به نام ویزای ورزشکاران یا ویزای هنرمندان هم بشناسید. در زیر مجموعه مهاجرت کاری برنامه های مختلفی وجود دارد که افراد می توانند از طریق ان ها اقدام کنند.

به عنوان مثال برخی از رشته‌ها در کانادا از اهمیت کمتری برخوردار هستند و بازار کار مناسبی ندارند. تحصیل برخی دیگر از رشته‌ها ممکن است با توانایی‌های شما سازگار نباشند. پس از این که توانستید مدرک زبان خود را با نمره مطلوب دریافت کنید، باید مدارک تحصیلی مقطع قبلی خود را نیز آماده کنید. به عنوان مثال اگر قصد دارید در مقطع ارشد ویزای تحصیلی بگیرید، باید مدرک کارشناسی خود را آماده کنید. طبق قوانین کشور ایران، برخی از دانشجویان نمی‌توانند تا یک دوره زمانی خاص، اصل مدرک خود را به دست بیاورند و یا با آن به خارج از ایران سفر کنند. برای این کار بهتر است با مووسه آموزشی خود جهت کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.