مهاجرت به کانادا 10 روش‌ برتر اخذ اقامت کانادا 2023-کمک مهاجرت

دقت داشته باشید که برای انجام این پروسه باید قبل از ورود به کانادا شرایط خود را ارزیابی کرده و مسیرهای مهاجرتی مورد نظر را بررسی کرده باشید تا از هر گونه خسارت زمانی و مالی جلوگیری کنید. با داشتن سوپر ویزا در هر بار ورود خود می‌توانید به مدت ۵ سال در این کشور بمانید. موسسه مهاجرتی پارسی کانادا که یکی از بهترین مؤسسات مهاجرتی معتبر در ایران است با بهره‌گیری از مشاوران و وکلای متخصص مهاجرتی در حال حاضر چند صد پرونده موفق مهاجرتی را در کارنامه خود دارد.

داشتن یک سال سابقه کار مرتبط با رشته تحصیلی خود در گروه های شغلی مورد نیاز ایالت ساسکاچوان، و داشتن آیلتس 4 جز شرایط اصلی مهاجرت به کانادا از طریق برنامه استانی ساسکاچوان هستند. با برخورداری از تخصص کاری و تحصیلات دانشگاهی، می توانید برای مهاجرت به کانادا از طریق skilled worker درخواست خود را به اداره مهاجرت کانادا ارائه دهید. همچنین، با مشاهده فیلم موجود در این لینک، می توانید در مدت زمانی کمتر از 2 دقیقه، با این روش مهاجرتی آشنا شوید. با پیشنهاد تراست، موکل محترم با دریافت جاب آفر از استان بریتیش کلمبیا در حوزه تکنولوژی توانستند کمبود امتیاز خود برای برنامه اکسپرس انتری را جبران کرده و در یک مرحله به اقامت دائم کانادا برسند و با اقامت دائم به کانادا بروند. به این ترتیب مسیر معرفی شده برای دریافت اقامت دائم بسیار کوتاه تر و کم هزینه تر شد. اولین کاری که یک مهاجر باید قبل از ارائه درخواست شهروندی انجام دهد، کسب مجوز اقامت دائم است.

با این برنامه، شرکت‌های بین‌المللی این امکان را می‌دهند تا به طور موقت نیروهای کار واجد شرایط را به منظور بهبود اثربخشی مدیریت، افزایش رقابت در بازارهای خارج از کشور به کانادا منتقل کنند. با توجه به اطلاعات کمی که گفتید هم راه سرمایه گذاری و هم راه کاری می تواند برای شما باز باشد. شما برای مهاجرت احتیاج به جمع آوری اطلاعات، بررسی و انتخاب از میان گزینه های موجود، جمع آوری مدارک مورد نیاز، پر کردن فرم های مهاجرتی و مکاتبات، انجام پرداخت های مالی مورد نیاز، انجام برخی اقدامات حقوقی و رزرو کردن نیاز دارید. با انتخاب تراست، در تمامی این مراحل ما در کنار شما خواهیم بود و بهترین انتخاب ها و بیشترین احتمال قبولی را برای شما به ارمغان می آوریم.

متقاضی باید ثابت کند توانایی تامین هزینه های زندگی در مدت اقامت در کانادا از طریق درآمد مربوط به خود اشتغالی را دارد. متقاضی باید امتیازهای لازم (از مجموع 100 نمره حداقل 35 نمره) را از جدول امتیاز بندی کسب کند. با سلام فرم درخواست مشاوره را پر کنید، همکارانم با شما تماس می گیرند راهنماییتان می کنند.

خرید بیزینس در کانادا می‌تواند به صورت خرید یک شرکت یا خرید یک کسب و کار مانند رستوران یا مغازه باشد. هر چه امتیاز بالاتری کسب کنید، شانس اخذ اقامت کانادا برای شما بالاتر است. اگر قرار باشد مسیر کم هزینه ای را در نظر بگیریم که به صورت کاری نیز باشد، می توانید از طریق اکسپرس اینتری اقدام کنید که در این مورد بحث سن، سابقه کار، سطح زبان بسیار تعیین کننده است.

دانشگاه کوکنکوردیا

سوء پیشینه نداشته باشید و آزمایشات پزشکی مورد تایید کانادا را هم انجام دهید. به صورت کتبی تعهد دهد که به مدت ۲۰ سال ساپورت مالی والدین خود را به عهده خواهد گرفت. نمره زبان انگلیسی یا فرانسه در سطح CLB ۵ در مهارت‌های اسپیکینگ و لیسینینگ و نمره CLB ۴ در مهارت‌های رایتینگ و ریدینگ داشته باشید. اگر هنوز نمی‌دانید با کدام روش و به کجا مهاجرت کنید، راهنمایی‌تان می‌کنیم.

با سلام مهمترین مسئله برای پذیرش از دانشگاه های کانادا دارا بودن الزامات دانشگاه و دارا بودن حداقل نمره زبان آیلس آکادمیک 6.5 به بالا می باشد. در خصوص کسی که پذیرش گرفته سربازی جزو مدارک اجباری شون نیست اما برای پر کردن گپ تحصیلی ما نیاز داریم مدرکی نشون بدیم که ایشون کارت پایان خدمت دارند. باتوجه به اطلاعاتی که شما ارسال نمودید اولین راهی که میتونم بهتون پیشنهاد بدم از طریق اسپانسر شیپ والدین در صورتی که فرزندان شما واجد شرایط باشند بتونند شمارو اسپانسر بکنند. مسئله مهم این می باشد که آیا آن شرکت قابلیت دادن جاب آفر را دارد یا خیر. اگر بیش از 10 هزار دلار کانادا به ازای خانواده یا خودتان ( یا معادل این مبلغ به واحد های پولی دیگر )، همراه داشته باشید، وقتی که می رسید، باید درباره ی پول توضیح دهید. اولین گام افزایش آگاهی در مورد انواع روش های مهاجرتی و راه های مهاجرت به کانادا است.

همینطور ممکن است بتوانید در کانادا سرمایه گذاری را برای کسب و کار خود پیدا کنید و همین طور مسیر های متنوع دیگر. باید به این نکته هم توجه نمایید که کسب و کار شما ممکن است در مقاصد مختلف کانادا متفاوت مورد استقبال قرار گیرد. همین حالا فرم مهاجرت کارآفرینی پر کنید و از مشورت مشاورین و وکلای خبره ی ما سود ببرید. برای اینکه بتوانید گذرنامه کانادا را دریافت کنید لازم است ابتدا حق شهروندی این کشور را بدست آورید. در صورتی که اقامت دائم این کشور را از طریق یکی از روش های مهاجرت به کانادا دریافت کرده باشید و در 5 سال قبل از ارائه درخواست برای حق شهروندی، به مدت 3 سال در کانادا زندگی کرده باشید، می توانید برای دریافت حق شهروندی کانادا درخواست خود را ارائه دهید. برای آگاهی از شرایط دریافت پاسپورت کانادا می توانید به این لینک مراجعه کنید.

اخذ اقامت کانادا از طریق سرمایه گذاری

با دانستن تمامی مزایا و معایب مهاجرت به این کشور و زندگی در کانادا، می‌توانید درمورد اینکه آیا کانادا ارزش مشکلات و سختی‌های مهاجرت را دارد یا خیر، نتیجه‌گیری درستی انجام دهید. وقتی از صحبت از زندگی و کار در خارج از کشور باشد، انتخاب اول بیشتر افراد بررسی روش های مجله خبری مهاجرت است. زیرا این افراد حرفه‌ای می‌دانند کانادا فرصت‌های بیشماری را برای بهبود کیفیت زندگی و موقعیت‌های شغلی هر شخص، مقابل او قرار می‌دهد. از طرف دیگر شهرهای کانادا همیشه در ده رتبه برتر لیست‌های بهترین شهرهای جهان برای زندگی وجود داشتند. با سلام من دانشجوی دکترای رشته روانشناسی (فقط رساله ام مونده)از دانشگاه علامه طباطبایی هستم و8 سال سابقه کار و بیمه از آموزش پرورش دارم.همسرم فوق لیسانس کشاورزی داره و یک پسر6سال هم داریم.لطفا در مورد مهاجرت به کانادا راهنمایی بفرمایید.

  • همه‌ی این موارد نشان از وجود یک زیرساخت مناسب برای ساخت یک زندگی عالی است و مهاجران نیز می‌توانند در این کشور زندگی مدنظر خود را از نو بسازند.
  • برای مهاجرت به کانادا تحت برنامه PNP، یک فرد باید ابتدا برای یک گواهی نامزدی استانی به دولت استانی که مایل به سکونت در آن است، درخواست بدهد.
  • طبق شرایط این قراردادها، استان‌ها می‌توانند متقاضیانی را معرفی کنند که در مشاغلی با تقاضای بالا می‌توانند مشغول شوند.
  • در صورتی که افراد از این مشاوره راضی بوده‌اند می‌توانند وارد قدم بعدی شوند.