مهاجرت به کانادا 10 روش‌ برتر اخذ اقامت کانادا 2023-کمک مهاجرت

افرادی که به طور موقتی مهاجرت می کنند، می‌توانند از طریق کار، تحصیل یا بازدید از کانادا اقدام کنند. مهاجرت‌های دائمی نیز می‌تواند با استفاده از برنامه‌های اکسپرس اینتری، حمایت مالی از خانواده و استارت آپ و کارآفرینی صورت پذیرد. حتی اگر بصورت مشروط و بدون مدرک زبان پذیرش بگیرید زمانی که می‌خواهید برای دریافت اقامت دائم کانادا اقدام کنید نیاز به آیلتس جنرال یا سلپیپ با نمره بالا دارید. همانطور که گفتیم ثبت شرکت در کانادا، نوعی سرمایه‌گذاری برای دریافت اقامت این کشور است.

هر استان و هر شهر به سازمان‌ها و خدماتی مجهز است که به تازه‌‌واردان به کانادا کمک شود. اگر این مبلغ برای مدتی کم تر از ۶ ماه در حسابتان بوده، می توانید به همان اندازه گردش حساب ارائه دهید، اما بهترین حالت، همان ۶ ماه است. الزامات شغلی مربوطه به آن حرفه ماهر را که در طبقه بندی ملی مشاغل ذکر شده مجله خبری مهاجرت است را نیاز است برآورده کنید. در صورتی که قصد مهاجرت به کبک را دارید، بهتر است از تسلط کافی نسبت به زبان فرانسوی برخوردار باشید. وجود قوانین سخت گیرانه در مقابل نژادپرستی و همچنین حمایت از حقوق برابر باعث شده که اقوام، و نژادهای مختلف در این کشور با آرامش و صلح در کنار یکدیگر زندگی کنند.

چه مدرک زبانی برای مهاجرت به کانادا لازم است؟

برای مراجعه به دفاتر وک باید به یکی از مراکز آن‌ها در کشورهای همسایه یا شهرهایی مثل ایروان، آنکارا، ابوظبی، استانبول یا دبی سفر کنید. پیشنهاد ما به شما انتخاب گزینه پیکاپ ویزا است که ویزا را با کمک شرکت‌های مربوطه به درب منزل می‌آورد. طبیعی است که انجام چنین کاری در صرفه‌جویی هزینه‌های شما تاثیر بسیار زیادی می‌گذارد و دیگر نیازی نیست به کشورهای دیگر سفر کنید. حال که وقت سفارت خود را تعیین کرده‌اید، باید برای مراجعه حضوری و ارائه مدارک به سفارت حاضر شوید.

  • هر استان و هر شهر به سازمان‌ها و خدماتی مجهز است که به تازه‌‌واردان به کانادا کمک شود.
  • کارگران ماهر بر اساس تحصیلات ، تجربه کاری ، دانش انگلیسی و یا فرانسوی و سایر عوامل به عنوان مقیم دائم انتخاب می شوند ، از 1 ژانویه 2015، تکمیل پروفایل اکسپرس اینتری اولین قدم برای مهاجرت دائم به کانادا به عنوان یک کارگر ماهر است.
  • مهاجرت از طریق برنامه فدرال مناسب افرادی است که با سابقهٔ کاری بالا، قصد اقامت در استان‌های کانادا به جز کبک را دارند.
  • ولی اگر قصد مهاجرت به کانادا برای تحصیل و عدم بازگشت به ایران برای یک بازه زمانی چند ساله را دارید بهتر است مدرک تحصیلی خود را آزادسازی نموده و همراه خود به کانادا بیاورید.
  • از طرف دیگر شهرهای کانادا همیشه در ده رتبه برتر لیست‌های بهترین شهرهای جهان برای زندگی وجود داشتند.

همچنین باید تحقیقاتی درباره‌ی هزینه‌های زندگی در مناطق و شهرهای مختلف کانادا انجام دهید. در هیچ یک از برنامه های مهاجرت به کانادا امکان اثبات تمکن مالی از طریق ارزهای دیجیتال وجود ندارد و مبلغ مورد نیاز را حتما باید در حساب بانکی خود داشته باشید. چون اولا در ارزهای دیجیتال، منبع پول مشخص نیست و آفیسر نمی تواند بفهمد این پول از کجا آمده و دوما، امکان نوسانات شدید در بیت کوین و ارزهای دیجیتال دیگر، بسیار زیاد است. نکته حائز اهمیت این است که این ویزاها می تواند تا شش ماه زمان ببرد و لازم است فرد سریعا برای دریافت این ویزاها به منظور مهاجرت به کانادا از طریق تولد اقدام کند. اما فرد می تواند از طریق ویزاهای دیگری جهت به دنیا آوردن فرزندش وارد کشور کانادا شود. بعد از تهیه بیزینس پلن برای مهاجرت به کانادا و پشت سر گذاشتن شرایط و دوره های مراکز حمایتی، شما آماده راه اندازی کسب و کار خودتان هستید و میتوانید نامه حمایتی یا Letter of support خود را از این مراکز دریافت کنید.

خرید بیزنس می تواند در زیرمجموعه روش های کارآفرینی برای مهاجرت به کانادا استفاده گردد یا مانند ثبت شرکت باعث ویزای کاری گردد. از جمله از این فرصت‌های تازه و بهتر می‌توان به برخورداری از امکانات برتر آموزشی، فرصت شغل، میزان رفاه، آرامش، امنیت، امور فرهنگی و… اشاره نمود که اگر این موارد در کنار فرهنگ کشور مقصد که کشوری از ضقا مهاجرپذیر و با جامعه چند فرهنگی نیز بوده قرار بگیرد، بسیار تجربه مهاجرت برای متقاضی زیباتر خواهد بود. حال در این مقاله پیرامون مبحث اشاره شده موضوع و کشور مورد بحث ما نیز کانادا و مهاجرت به این کشور بی‌نظیر بوده که کلیه خصوصیات ذکر شده به همراه ده‌ها مزایا و برتری دیگر را برای مهاجرین رقم خواهد زد. این امتیازات و برتری کشور کانادا موجب شده تا این کشور تقریبا در چندین سال اخیر به مقصد رویایی و اولویت اصلی تقریبا هه‌ی ایرانیان برای مهاجرت گردد. همچنین در ایران، کانادا به نخستین انتخاب بسیاری از دانشجویان برای مهاجرت تحصیلی به این کشور که دارای یکی از قوی‌ترین و پیشرفته‌ترین نظام‌های آموزشی در جهان بوده، به ویژه در سالیان جدید تبدیل شده است.

اما اگر این مقطع را یک فرد ۲۶ ساله اقدام کند احتمالا گرفتن پذیرش و ویزا کاریست شدنی و نزدیک به واقعیت. اما داشتن پذیرش تحصیلی مقطع دکترا حتی در ۴۵ سالگی معمولا با صدور ویزا همراه خواهد بود. آن چیزی که در ویزای تحصیلیکانادادارای اهمیت بیشتریست خود مرحله ی ویزاست. هزینه یتحصیل در کالجها و دانشگاههایکانادااز سالی ۶ هزار دلار تا ۲۰ هزار دلارکانادادر تغییر است که میانگین این هزینه تحصیلی حدود ۱۵ هزار دلارکانادابه صورت سالیانه میباشد.

مهاجرت تحصیلی به کانادا