مهاجرت به کانادا 10 روش‌ برتر اخذ اقامت کانادا 2023-کمک مهاجرت

به عنوان مثال، امتیاز مهاجرت به کانادا در سیستم اکسپرس اینتری شامل سن، تحصیلات، سابقه کار، مدرک زبان و تطبیق پذیری مدارک می شود. همچنین، در وحله بعدی نیز داشتن جاب آفر و دعوت استانی در سیستم امتیاز مهاجرت به کانادا اعمال می شود. مهاجرت به کانادا از سال 2015 به بعد تحت سیستمی به نام اکسپرس اینتری کانادا انجام می گیرد که در واقع یک سیستم جامع دسته بندی و انتخابی برای مهاجرت به کانادا بر اساس امتیاز محسوب می شود. برای ورود به این سیستم هر دوره یا هرماه یک حداقل امتیاز تعیین می شود که متقاضیان در صورت کسب آن می توانند وارد سیستم اکسپرس اینتری و سپس مرحله دوم شوند و هرچه امتیاز بالاتر باشد احتمال قبول شدن پرونده و اخذ اقامت کانادا بیشتر می شود.

دلایل ریجکت ویزای کانادا

پس از این که تمامی مراحل مهاجرت تحصیلی به کانادا را انجام دادید، باید منتظر نتیجه بمانید که از طریق سفارت به شما خواهد رسید. در صورتی که نتیجه ویزا منفی باشد باید اقدامات لازم پس از ریجکتی شامل ریکانسیدریشن یا درخواست بررسی مجدد، درخواست نوت آفیسر و در بسیاری موارد اقدام مجدد یا re-apply را انجام بدهید. در این مقاله از شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت ۵۶۲۰۵۱ ( موسسه حقوقی رجبی ثبت ۴۰۴۵۱ ) به بررسی روش های مجله خبری مهاجرت خواهیم پرداخت پس با ما همراه باشید تا بتوانید ضمن اطلاع از کلیه شرایط خود به بهترین شیوه ممکن دست یابید. در مهاجرت به کانادا از طریق کار در رابطه با اخذ ویزای کاری کانادا توضیحاتی داده شده که در این بخش توضیحات تفصیلی این بخش را خدمتتان عرض می کنم و در انتها به امتیاز بندی ویزای کار کانادا ۲۰۱۸ خواهم پرداخت . مهاجرت از طریق پناهندگی مسیری طولانی و پرخطر دارد که برای هرکسی مناسب نیست و توصیه نمی‌شود. طبق اخبار رسانه‌های معتبر داخلی و خارجی سالانه تعداد بسیار زیادی از مهاجران در این راه جان خود را از دست می‌دهند.

اگر افسر ویزا که مدارک شما را مشاهده می کند نتیجه گیری کند که ازدواج شما یک ازدواج مصلحتی است.درخواست مهاجرت اسپانسرشیپ شما به احتمال زیاد مردود می شود.ازدواج مصلحتی به معنای تقلب در ازدواج است و ممکن است به اتهامات کیفری منجر شود. بله دانشجویان تمام مقاطع تحصیلی میتوانند مشغول به کار شوند.در مقطع کارشناسی یک دانشجو بین المللی 10 ساعت در هفته و مقطع کارشناسی ارشد 20 ساعت در هفته و در مقطع دکترا 30 ساعت در هفته اجازه کار دارند. هم چنین این افراد باید با ارائه مدرک رسمی فعالیت های خود را چه به صورت خویش فرما یا غیر خویش فرما در زمینه های ورزشی،فرهنگی و هنری ثابت نمایند. اما روش های کاری نیز می تواند به شما این اجازه را بدهد تا خود و خانواده تان را به همراه ببرید ولی ممکن است این روند اندکی با تاخیر انجام پذیرد. هیچ راهی وجود نداره که بتونم اقامت دائم بگیرم؟ میشه راهنماییم کنید.ممنون میشم.

مراحل مهاجرت به کانادا از طریق استارت آپ

همچنین زمانی که درخواست برای ویزای دائم استارتاپ در حال بررسی است، افراد می‌توانند برای اقامت موقت و اجازه کار موقت در خاک کانادا نیز اقدام کنند. در کلیه روش‌های فوق همچنین متقاضیان مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه‌ گذاری می‌توانند همسر و فرزندان خود را به عنوان زیر مجموعه همراه خود ببرند. 26 دانشگاه این کشور در بالاترین رتبه بندی علمی دانشگاه های جهان قرار دارند لذا مهاجرت به کانادا برای تحصیل یکی از مطلوب ترین شریط تحصیلی در دنیا به شما می رود. اگر متمایل به کسب اقامت دائم در کانادا باشید پس از دوران تحصیل می توانید در خواست مهاجرت به کانادا را از روش کار و یا سرمایه گذاری یا در برخی استان ها و رشته های خاص بدون سابقه کار مطرح کنید. اخذ ویزای توریستی کانادا یکی از روش‌های مهاجرت به این کشور و گرفتن اقامت دائم کانادا است.

  • به طور کلی شش فاکتور در مورد شما مورد ارزیابی قرار می گیرد یکی از این فاکتورهای امتیاز بندی سن شما است و همچینن سابقه کار و میزان تحصیلات بررسی می شود.
  • آزمون سلپیپ برای مهاجرت ، پناهندگی و شهروندی کانادا و انواع اقامت دائم و مهاجرت و همچنین جهت صدور گواهینامه حرفه ای برای تعدادی از سازمان ها پذیرفته می شود.
  • برای تحصیل در کانادا نیاز به ارائه مدرک زبان انگلیسی بین المللی دارید.
  • توجه داشته باشید که اپلیکیشن پذیرش تحصیلی به همراه انگیزه نامه یا نامه هدف از تحصیل ، همچنین رزومه یا CV نماینده شما در کمیته پذیرش دانشگاه مورد نظر هستند و توانایی علمی و مهارتهای فنی شما براساس آنها قضاوت می شوند.
مهاجرت به کانادا یکی از گزینه‌های همیشگی ایرانیان برای مهاجرت است. در 10 سال گذشته به دلیل برنامه‌های حمایتی دولت کانادا آمار مهاجرت به کانادا به طرز خیره‌کننده‌ای افزایش یافته است. بازارهای کاری کانادا بسیار گسترده هستند و تقریباً تمامی صنایع روز دنیا در این کشور فعال اند.

چون مدرک زبان انگلیسی آیلتس مورد تایید تمامی دانشگاه های کانادا می‌باشد. طبق این سیستم سن ،تحصیلات،سابقه کار ، مدرک زبان و غیره بررسی شده و در صورت به حد نصاب رسیدن امتیاز میتوانید اقامت دایم کانادا را گرفته و‌بعد از شرکت در دوره و ازمون های لازم ادامه تحصیل بدهید یا وارد بازار کار شوید . البته ذکر این نکته الزامیست که برای بچه های زیر هجده سال یا اصطلاحا برای افرادی که هنوز دیپلم خود را تمام نکرده اند و مقاطع دوازدهم به پایین اقدام به پذیرش و ویزای تحصیلی میکنند نیاز به مدرک زبان نیست و شانس ویزای اینگونه افراد بسیار بالاست. به نظر شما تیم مورد نظر برای دریافت مشاوره مهاجرت به کانادا چه ویژگی‌های باید داشته باشد؟ مهاجرت به کانادا یا هر کشور دیگر یک روند پیچیده بوده و هر نکته ریز آن هم حائز اهمیت است. به همین دلیل شورای قانونگذاری مهاجرت کانادا تنها فعالیت وکلا و مشاورینی را که مجوز دارند، قانونی می‌داند.

آیا با روش سرمایه گذاری میتوان اقامت دائم کانادا گرفت؟