مهاجرت به کانادا 2023 ؛ بررسی شرایط، هزینه ها و روش ها! تراست-کمک مهاجرت

آیا درخواست مهاجرت شما رد شده است؟ درخواست تجدید نظر فرایندی است که طی آن فردی که دارای اقامت دائم… برنامه سرمایه گذاری کبک کانادا برای سرمایه گذاران باتجربه ای است که دارایی خالص شخصی قابل توجهی دارند و می… کانادا دارای ارزانترین شهریه در بین تمامی کشورهای انگلیسی زبان جهان است. شهریه تحصیل بین 15 تا 30 هزار دلار در سال (بسته به مقطع، رشته و دانشگاه) است. ثانیا قرار دادن رسید پرداخت شهریه در مدارک ویزای تحصیلی می‌تواند شانس دریافت ویزای شما را افزایش دهد.

بر طبق این قانون اگر پدر یا مادر یا هر دو والدین فرزند متولد شده در خاک کانادا دارای تابعیت کانادا باشند، این کودک تابعیت کانادا را اخذ می کند. به طور کلی همه کشورهای جهان برای اعطای تابعیت و شهروندی به کودکان متولد شده در این کشورها بر طبق دو قانون خون و خاک عمل می کنند. بر اساس قانون خون فرزندی که در یک کشور از پدر و مادر دارای تابعیت آن کشور متولد شود، آن فرزند نیز تابعیت آن کشور را دریافت می کند.

عضویت در انجمن مشاورین رسمی مهاجرت به کانادا ، اجازه ی قانونی تشکیل درخواست مهاجرتی برای تمامی سناریو های مهاجرتی و حقوقی را می دهد به علاوه تراست، نماینده رسمی دانشگاه ها و کالج های مختلف در سرتاسر کانادا می باشد. این روزها خیلی از افراد مدعی تعداد زیادی پرونده موفق هستند و در اینستاگرام کار می کنند یا دارای دفاتری در ایران و کانادا هستند اما کارشان قانونی نیست و اگر طی همکاری با آنها به مشکل برخوردید امکان پیگیری قضایی را نخواهید داشت. حتما دقت داشته باشید که در صورتی که با یک موسسه مهاجرتی کار می کنید، قرارداد شما باید توسط مشاور قانونی مهاجرت صاحب امتیاز آن موسسه امضا شود و امضای افراد دیگر اعتباری نداشته و قابل پیگیری از مراجع قانونی نیست. برنامه مهاجرت پایلوت آتلانتیک راهی برای اقامت دائم برای کاگران ماهر خارجی و فارغ التحصیلان بین المللی از یک موسسه کانادایی است که می خواهند در یکی از 4 استان اقیانوس اطلس کانادا کار و زندگی کنند. هر استان در کانادا از قابلیت ها و ویژگی های اقتصادی منحصر به فردی برخوردار است.

لینک های مفید مهاجرت به کانادا از طریق نیروی متخصص

می بایست نامه حمایتی از یکی از سرمایه گذاران که مورد تایید کانادا هستند داشته باشید. این نامه را می توانید از انکوباتورها، آنجل ها و یا ریسک پذیرها دریافت نمایید. تمامی مدارک شخصی و هویتی مثل کارت ملی، شناسنامه و… را باید ارائه دهید. دادن هرگونه اطلاعات و کمک به آشنایی بیشتر با کانادا از جمله آموزش‌ زبان، تاریخ و فرهنگ کانادا و… © کلیه حقوق وب سایت برای ایران کانادا محفوظ بوده و کپی برداری مطالب بدون کسب اجازه ممنوع می باشد. دوست گرامی امید که خوب باشید من با فامیلم در کشور اندونیزی مهاجر هستم.

مهاجرت به کانادا : شرایط و هزینه های مهاجرت

با توجه به سن و سرمایه، ممکن است توصیه به گذراندن دوره ای تحصیلی در کانادا به اتفاق خانواده و تجربه کردن کار و زندگی کانادا پیش از ریسک سرمایه گذاری شود. این مسیر برای بسیاری از افراد به مراتب مطمئن تر و سریعتر، و مزایای دیگر خواهد بود. اما برای برخی از افراد مجله خبری مهاجرت با توجه به سوابق تحصیلی و کاری، توصیه به چنین کاری نمی شود. چرا که ممکن است هزینه های فرد را افزایش و روند مهاجرتی وی را پیچیده تر کند. استارتاپ بهترین گزینه برای سرمایه گذاری در کانادا است و با اخذ ویزای آن از همان ابتدا اقامت دائم کانادا را اخذ می‌کنید.

تازه اگر خوش‌شانس باشید و فرایند رسیدگی به پرونده مهاجرتی‌تان زودتر از بقیه به جریان بیافتد! این درحالی است که اگر از روش اسپانسرشیپ خانواده بخواهید اقدام کنید، ممکن است تا چندین سال هم طول بکشد. از متداول‌ترین سؤال‌های متقاضیان برای مهاجرت به کانادا این است که آیا می‌توان از طریق خانواده یا فامیلی اقامت کانادا را دریافت کرد، در پاسخ به این سوال باید گفت که روش مهاجرت از طریق فامیلی، اسپانسرشیپ و خانوادگی وجود دارد.

شرکت رادسام برای کلاینت‌های خود، بدون دریافت حق الزحمه اضافی، نوبت سفارت را هماهنگ خواهد کرد. توجه داشته باشید برای کار در کانادا نیاز به SIN یا Social Insurance Number دارید که یک کد 9 رقمی است و می‌بایستی در فرودگاه یا مراکز Service Canada دریافت شود. به معنی دریافت پذیرش تحصیلی به شرط گذراندن دوره زبان انگلیسی پیش نیاز قبل از دوره اصلی. برای مهاجرت به کانادا می بایست از طریق سیستم‌امتیاز بندی اکسپرس انتری اپلای کنید .

  • در حدود ۱۰۰ روش مهاجرت به کانادا وجود دارد که منجر به اقامت دائم کانادا می‌شوند.
  • همچنین هزینه های مربوط به دانشگاه بر اساس دانشگاه، مقطع تحصیلی و رشته انتخابی نیز متفاوت خواهد بود.
  • فرد حامی باید به سن قانونی ۱۸ سال رسیده باشد و شهروند کانادا بوده یا اقامت دائم داشته باشد.
  • پناهندگی روش مناسبی نیست و هیچ‌یک از وکلا و مشاوران مهاجرتی این روش را توصیه نمی‌کنند.
همچنین امکان دارد که در روند مهاجرتتان، مدارک دیگری هم از شما درخواست کنند. برای مثال تکمیل یکسری فرم و ارائه رسید پرداخت هزینه‌های دولتی هم جزو همین مدارک است. حداقل‌نمره زبان مورد قبول هم برای روش‌های مهاجرتی مختلف، متفاوت است. دارای روش‌های متنوعی برای نیروهای کار ماهر، کارآفرینان و صاحبان مزارع است که متقاضی برای درخواست تمامی شرایط آن را داشته باشد. بله بعضی برنامه های استانی با ناک c و d هستند که از طریق pnp به اقامت میرسند.

انواع روش های مهاجرت به کانادا