مهاجرت به کانادا 2023 ؛ بررسی شرایط، هزینه ها و روش ها! تراست-کمک مهاجرت

در واقع پیشنهاد ما به کسانی که میخواهند از طریق تحصیل فرزندشان در کانادا به اقامت دائم برسند، راه اندازی بیزنس است که ممکن است کم هزینه تر و سریع تر باشد. برای آمدن به کانادا به عنوان یک نیروی کار خارجی باید مجوز کار دریافت کنید که انواع مختلفی را شامل می شود ، اگر شهروند یا مقیم دائم کانادا نیستید ، باید از اداره مهاجرت ، پناهندگی و شهروندی کانادا یا یک دفتر ویزای کانادا مجوز کار دریافت کنید . اخذ اقامت کانادا از طریق کار می تواند شما را به آسانی به یک شهروند این کشور مبدل سازد. اکثر PNP ها معمولا یک برنامه همراستا با سیستم اکسپرس انتری فدرال نیز دارند. هر استان مسیرهای مختلفی تعیین کرده و گاه یک مسیر چند زیر شاخه دیگر دارد. اگر شرایط تحصیلی، زبان، سن و تجربه کاری داشته باشید و مشاوره درست دریافت کنید، مهاجرت به کانادا با این برنامه‌ها تقریبا آسان خواهد بود.

هزینه ثبت شرکت در کانادا بسته به محل انتخابی و نوع تجارتی که انتخاب می کنید متفاوت است. فرد متقاضی می تواند شرکت خود را به صورت فدرالی، منطقه ایی و استانی انتخاب کند که هزینه هر کدام متفاوت است. برای اطلاع دقیق از هزینه ها می توانید از کارشناسان ما کمک بگیرید اما به طور کلی می توان گفت هزینه ثبت و راه اندازی شرکت در کانادا بیش 70 هزار دلار است. Ict به این معنا که شعبه ای از بیزینس خود را می توانید در کانادا تاسیس کرده و ویزای کار دریافت کنید.

هزینه مورد نیاز برای کارآفرینی در کانادا

در صورتی پذیرش شما، دعوتنامه برایتان ارسال می گردد و روند اخذ ویزا را انجام دهید. بدین صورت بهترین راه ممکن برای اخذ مجوز مهاجرت به شماپیشنهاد داده خواهد شد. شانس پذیرش شما برای کار، تخصص و تجربه و البته تلاش شما برای کاریابی است.

امتیاز مهاجرت به کانادا

در مرحله اول می‌توانید از مشاوره مهاجرت به کانادا بهره‌مند شوید تا بتوانید با خیال راحت درباره مهاجرت کاری تصمیم بگیرید. برخی تیم‌های مهاجرتی اطلاعات کافی از شیوه‌‌‌‌‌‌‌‌‌های مهاجرت به کانادا ندارند. روش‌های مهاجرت به این کشور مختلف است و قرار نیست شرایط شما دقیقا مانند یک متقاضی دیگر باشد. مهاجر پذیر بودن کانادا باعث شده بسیاری از افراد غیر حرفه‌ای اقدام به تاسیس شرکت مهاجرتی کرده و افراد زیادی را فریب دهند.

در نتیجه، نیازهای بازار کار در هر استان و اهداف مهاجرتی در نظر گرفته شده برای یک استان با استان دیگر ممکن است متفاوت باشد. به همین دلیل، هر استان با توجه به نیازهای خود، شرایط مشخصی را برای پذیرش مهاجران عنوان کرده است. شرایط تعیین شده توسط اداره مهاجرت کانادا برای ویزای استارت دشوار نیستند اما نداشتن آنها به هیچ طریقی قابل جبران نیست. هر برنامه آموزشی مدارک خاصی را می طلبد که در وب سایت آن مرکز آموزشی به آن اشاره شده است. برخی رشته ها علاوه بر مدارک متداول مانند کارنامه، آخرین مدرک تحصیلی، گذرنامه و … به تاییدیه WES هم نیاز دارند.

مهاجرت به کانادا از روش تجربه کبکی (PEQ)

برنامه آزمایشی یا پایلوت مهاجرتی مناطق روستایی و شمالی کانادا یک برنامه کامیونیتی محور است (community-driven) است. این برنامه با هدف گسترش سود و منفعت اقتصادی در جوامع کوچک کانادا طراحی شده و به دنبال جذب نیروهای کار خارجی است که قصد کار و زندگی در یکی از این جوامع را دارند. متقاضیان پس از تایید جامعه مورد نظر، اقامت دائم خود را از اداره مهاجرت کانادا دریافت خواهند کرد. اگر در مشاغل فنی و حرفه‌ای مورد نیاز کانادا مهارت و سابقه کار دارید، می‌توانید از طریق برنامه اسکیل ترید برای مهاجرت کانادا اقدام کنید. برنامه اسکیل ترید یکی از سه برنامه اصلی اکسپرس انتری است که مبتنی بر سیستم امتیاز بندی بوده و امتیاز متقاضیان بر اساس فاکتورهایی مانند سابقه کار، میزان تحصیلات، مهارت زبان و سن و دیگر فاکتورها محاسبه می‌شود. در صورت داشتن پیشنهاد شغلی معتبر در یکی از استان‌ها، می‌توانید در زیر گروه مهاجرت مهارتی آن استان شرکت کرده و با اقامت دائم وارد کانادا شوید.

اما سابقه سفر به کانادا و شناخت این کشور اثر مثبتی بر پرونده شما خواهد گذاشت. اطلاعات بیشتر درباره ناک‌های شغلی را در صفحه بازار کار کانادا جستجو کنید. برای مشاهده مشاغل موجود برای متقاضیانی که مسلط به زبان فرانسوی هستند، به صفحه جاب آفر کانادا مراجعه کنید.

مدارک زیر هم برای برخی روش های مجله خبری مهاجرت مورد نیاز خواهد بود. در راستای این روش مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج، ازدواج زوجین حداقل به میزان 2 سال باید حفظ گردد. واکسن سینوفارم نیز در هفته‌های آخر سال 2021 به این لیست اضافه گردیده و در نتیجه متقاضیان ایرانی که غالبا از این واکسن استفاده نموده نیز در این راستا دغدغه‌ایی نخواهند داشت. تنها شرط دیگر در این راستا این بوده که می‌بایست از تزریق دوز دوم هر یک از واکسن‌های فوق حداقل 14 روز گذشته باشد. بنابراین توصیه می‌گردد که پیرامون این مباحث در نزدیکی زمان سفر به کانادا از آخرین تغییرات و قوانین جدید مطلع شوید.

  • هر فرد می‌تواند با مراجعه به جدول امتیاز بندی مهاجرت به کانادا و یا سیستم ارزیابی آنلاین ما امتیاز مهاجرت به کانادا را محاسبه نماید تا انتخابات بهتری در این زمینه داشته باشد.
  • هم اکنون راه های زیادی برای مهاجرت به کانادا برای ایرانیان وجود دارد که افراد باتوجه به شرایط خود می توانند برای آن اقدام کنند؛ همچنین در سال های آینده تعداد مهاجرانی که این کشور می پذیرد بیشتر است و این یک موضوع امیدوار کننده برای ایرانیان نیز است.
  • علاقه‌مندان به مهاجرت کانادا می‌توانند با این روش، به راحتی و با صرف کمترین هزینه و وقت، اقامت این کشور را به دست آورند.