مهاجرت به کانادا 2023 و اخذ اقامت کانادا آتلانتیک 724-کمک مهاجرت

در روش اول مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج به این صورت است که افراد می توانند با ازدواج با کسانی که ویزای تحصیلی یا کاری دریافت کردند، به عنوان همراه آن ها، با دریافت مجوز کار آزاد وارد خاک کانادا شوند. به عنوان مثال، به منظور مهاجرت به کانادا از طریق تولد فرزند، می توان با ویزای توریستی یا ویزای کاری اقدام کرد. فرزند متولد شده در کانادا، تابعیت کانادا را اخذ خواهد کرد و شهروند کانادا خواهد بود. هر یک از این برنامه های مهاجرتی شرایط مخصوص به خود را برای متقاضیان مهاجرت به کانادا در نظر گرفته اند.

در پایان دوره تحصیل تمامی دانشجویان بین‌المللی باید کانادا را ترک کرده و به کشور اصلی خود باز گردند. مگر این‌که با کاریابی و اشتغال یافتن بتوانند ویزاهای دیگری را کسب نمایند. برنامه‌هایی مجله خبری مهاجرت در کانادا وجود دارد که مهاجرت کانادا را برای دانشجویان به صرفه‌تر خواهد کرد. زیرا به آن‌ها امکان کسب اقامت دائم با فعالیت در حوزه کاری را پس از فارغ التحصیلی می‌دهد.

خدمات موسسه اصطهباناتی در مهاجرت به کشور کانادا

مهم است که مکانی برای خود و خانواده مهیا کرده باشید تا در روزهای اول ورود که از سفر خسته‌اید، مشکلی به‌وجود نیاید. خانه‌ی دوستان و خانواده هم گزینه‌ی ایدئالی است، مثل آپارتمان‌ها و هتل‌ها برای دوره‌های کوتاه‌مدت. درمورد پیدا کردن کار، اگر با ویزای توریستی وارد کانادا شوید، راحت تر از وقتی که خارج از کانادا باشید می توانید کار پیدا کنید. زیرا اگر چند سال در کانادا اقامت داشته باشید، اقامت دبی شما باطل می شود و از طرفی به ایران هم هیچ وابستگی ندارید زیرا دیگر آنجا زندگی نمی کنید. برای درخواست نوت آفیسر نیاز است که فردی که دارای اقامت و یا سیتیزن کانادا است این کار را به عنوان نماینده شما انجام دهد که شما بایستی رضایت نامه ای را طبق رضایت شما مبنی بر اینکه اطلاعات شما افشا شود را تاریخ بزنید و امضا کنید. در مرحله آخر نیز شما کسب و کارتان را راه اندازی می کنید و اقامت دائم دریافت می کنید.

هزینه کارآفرینی

درخواست‌ها را می‌توان از طریق پست یا شخصاً به سفارت، کنسولگری، یا کمیسیون عالی کانادا در خارج از کشور ارسال کرد. یکی از آسان‌ترین و کم هزینه‌ترین روش‌ها برای مهاجرت به کانادا، مهاجرت کاری است. اما بعد از روش مهاجرت کاری، کم هزینه‌ترین روش که البته بسیار هم رایج و پرطرفدار است، روش مهاجرت تحصیلی به کانادا می‌باشد. سریع ترین راه برای این که با اقامت دائم به کانادا مهاجرت کنید، برنامه اکسپرس اینتری است. با این روش شما می توانید اقامت کانادا را از طریق تخصص تان دریافت نمایید. شما می توانید از طریق ویزای تحصیلی وارد این کشور شوید یا این که هدف تان کار و سرمایه گذاری باشد و بسیاری موارد دیگر.

  • شما می توانید به غیر از موارد معدود، تمامی اقدامات مهاجرتی خود را شخصاً انجام دهید.
  • متقاضیان برای اخذ ویزای استارتاپ کانادا، اخذ ویزای سرمایه گذاری کشور کانادا و ثبت شرکت در کانادا نیاز به دارا بودن مدرک زبان نمی باشند.
  • مهاجرت از طریق پناهندگی به کانادا از دو نوع پناهندگی معمولی و پناهندگی افرادی که نیاز به حفاظت دارند امکان پذیر است.
  • اگر در این مدت بتوانید از یک کارفرمای کانادایی پیشنهاد شغلی یا جاب آفر دریافت کنید یا یک سال سابقه کار کانادایی بدست بیاورید، می‌توانید برای اخذ اقامت دائم کانادا اقدام کنید.

می‌توانند به دفتر کمیسیون عالی پناهندگان مراجعه کرده و اقدامات لازم را انجام دهند. در صورت پذیرفتن شرایط متقاضی از طرف مسئولین در کشور کانادا، مجوز ورود به کشور برای آن‌ها صادر می‌شود. لازم به ذکر است که سفارت کانادا در کشور افغانستان خدمات کنسولی به شهروندان ارائه نمی‌دهند. در نتیجه افغان‌ها مجبور هستند که از طریق کشورهای همسایه برای مهاجرت به این کشور اقدام کنند. در روش دوم، در همان ابتدای کار، اغلب موسسات و وکیل‌های مهاجرتی، یک مشاوره رایگان برای مراجعین خود در نظر می‌گیرند.

ویزای استارت آپ کانادا

فرد باید در 5 سال گذشته حداقل 2 سال سابقه فعالیت در حوزه کاری خود داشته باشد. پس دقت داشته باشید که گول تبلیغات گسترده برخی شرکتها را نخورید و پروسه ویزا و مهاجرت به کانادا را فقط به وکیل یا مشاور رسمی کانادا بسپارید. در روشهای استانی در سال 2022 حدود نفر و تا 3 سال دیگر به حدود نفر افزایش می یابد. در برنامه آتلانتیک در سال 2022 حدود 6250 نفر در سال 2023 حدود 6500 و در سال 2024 حدود 6500 نفر. در اسپانسر شیپ همسر و فرزند در سال 2022 حدود نفر، در سال 2023 حدود نفر و در سال 2024 حدود نفر.