مهاجرت به کشور عمان شرایط مهاجرت به عمان ویزای عمان موسسه حقوقی بین المللی ایرانیان-کمک مهاجرت

همچنین متقاضی باید با ارائه سند اجاره مسکن، ثابت کند که دارای مکانی برای اقامت در کشور عمان است. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مهاجرت کاری به عمان، می توان به مقاله کار در عمان مراجعه کنید. باید به این مورد دقت کرد، افرادی که پس از ازدواج با شخص تابعه ی کشور عمان، اگه قصد جدا شدن از همسرش رو داشته باشه، باید در اولین زمان ممکن کشور عمان رو ترک کنه. ولی افراد پس از جدایی اگه یک نفر رو به عنوان اسپانسر داشته باشن و با ازدواج با اون شخص، با همان ازدواج یا از راههای مختلف مهاجرتی مانند ویزای کار، تحصیل، ثبت شرکت و یا سرمایه گذاری در این کشور اقامت خودشون رو ادامه بدن. برای مهاجرت به این کشور می‌توان از روش‌های اخذ ویزای کاری یا ویزای تحصیلی اقدام کرد که در زیر به طور خلاصه برایتان توضیح داده‌ایم. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران ما در موسسه مهاجرتی لاویژن در تماس باشید.

انواع اقامت و مهاجرت به عمان

برای مثال، کارفرما باید برای ورود به عمان ویزای کار ، کارت اقامت و اجازه اقامت را از کارمند دریافت کند. در عمان، تمام این مدارک برای کارمندانی که بین 21 تا 60 سال سن دارند و از یک شرکت عمانی پیشنهاد شغلی دریافت کرده‌اند اعمال می‌شود. کارفرما اسپانسر ویزا می‌شود و معمولاً ویزاها و مجوزهای لازم را از وزارت نیروی انسانی دریافت می‌کند. برای افر در عمان چون به صورت مقطعی و محدود ارائه میشه باید در زمان معین شده ببینید ایا این مشاغل در لیست شغل های مورد نیاز هست یا خیر.

با ما همراه باشید تا به بررسی شرایط مهاجرت کاری به این کشور بپردازیم. ارزیابی تجربیات افراد در خصوص مهاجرت به کشور عمان نشان می‌دهد. که در حال حاضر بهترین روش برای سفر به کشور عمان از طریق سرمایه‌گذاری. و ثبت شرکت در این کشور است.گرفتن اقامت دائم برای کشور عمان زمان‌بر است. بیشتر درخواست‌های تأییدشده در این کشور حائز دریافت ویزای ده‌ساله یا کمتر شده‌اند.

  • هنگامی که ویزای کار برای کارمند تأیید شد، مهاجر باید در طول مدت کار کارت اقامتی برای اقامت قانونی در عمان دریافت کند.
  • از همین رو کشور عمان سرمایه‌گذاری روی صنعت گردشگری را آغاز کرد.
  • دلیل این سختگیری‌ها برای این است که سازمان‌ها و شرکت‌های عمانی در اولویت اول، عمانی‌ها را استخدام کنند.
  • پاسپورت ایرانی – داشتن گذرنامه معتبر با حداقل 6 ماه اعتبار.

مایل بودین تماس بگیرید و یا فرم مشا.ره پر بفرمایید تا کارشناسانمون راهنماییتون کنند. سلام من ۳۰ سال سابقه کار تابلو سازی تبلیغاتی دارم و سنم ۵۱ سال است آیا در عمان مجله خبری مهاجرت و کشورهای مشابه برای من کار وجود دارد . ما در این مقاله سعی کرده ایم تمام موارد مهم در مورد کار در کشور عمان در سال 2020 را بدانید در اختیاز شما قرار دهیم.

ویزای بازدید شش ماه از تاریخ صدور اعتبار دارد و اقامت در عمان به یک ماه محدود می شود، به استثنای ویزای ملاقات خانواده که اجازه اقامت تا سه ماه را می دهد. شرکت با قوانین عمان سازی که حداکثر سهمیه کارکنان خارجی در آن بخش به دست نیامده است، مطابقت دارد. متاسفانه در حال حاضر آفری در این خصوص برای کشور عمان نداریم . کابینت ساز ام دی اف و فلزی و طراحی دکوراسیون داخلی هستم برای کار در عمان چه کار باید انجام بدم لطفا راهنمایی کنید باتشکر.

تحصیل در مقطع دکتری

مدت زمان صدور این نوع ویزا برای ویزای عادی در حدود یک الی دو هفته و برای ویزای فوری در حدود ۲ الی ۵ روز زمان می‌برد. برای این نوع ویزا باید مدارک شخصی هویتی و پاسپورت معتبر با اسکن آنها، بلیط رفت و برگشت، رزرو هتل در عمان و اسکن فیش جهت اقامت میزبان تحویل داده شود. موقعیت جغرافیایی عمان و قرار داشتن در مسیر دو اقیانوس، موقعیت تجاری بسیار خوبی برای این کشور ایجاد کرده است.