مهاجرت چیست؟ صفر تا 100 مهاجرت-کمک مهاجرت

بعد از برنده شدن، کمتر یکسال دیگر در آمریکا خواهید بود. از زمان دریافت ویزای لاتاری حداکثر شش ماه وقت خواهید داشت که وارد خاک آمریکا شوید و گرین کارت بگیرید. با دریافت گرین کارت هنوز هم شهروند ایران خواهید بود و مشکلی در این زمینه ایجاد نخواهد شد.

  • در این کشورها معمولاً آینده شغلی تضمین شده‌ای وجود دارد.
  • ممکن است در گذشته به دلایل مختلفی از درخواست مهاجرت خودداری کرده باشید.
  • اگر شما کارت اقامت موقت یا دائم یکی از کشور‌های حوزه شنگن را بگیرید، قانونا در تمام کشورهای حوزه شنگن حقوق شهروندی دارید.
  • برنامه لاتاری آمریکا هر سال برگزار می‌شود و سالانه اشخاص زیادی که با برنده شدن در لاتاری، شانس زندگی در آمریکا را به دست می‌آورند.

همچنین برای اخذ اطلاعات بیشتر در زمینه ی ویزای سرمایه گذاریکاناداتوصیه میشود به قسمت ویزای سرمایه گذاریکانادارفته و در آنجا مطالب را مطالعه نمایید. اگر می خواهید برای زمان طولانی در استرالیا بمانید، باید دلیل خوبی برای حضور خود به دولت استرالیا ارائه دهید. یکی از بهترین دلایل قابل ارائه این است که بگویید که به قصد کار و کمک به اقتصاد محلی به استرالیا وادر شوید.

مهاجرت از طریق کار

یکی از این روش‌ها از طریق جاب آفر و دیگری از طریق ویزای جستجوی کار است. شما می‌توانید به عنوان زیر مجموعه پدر و مادر خود در لاتاری گرین کارت امریکا ثبت نام کنید. در صورت اخذ دیپلم می‌توانید به صورت مستقل در لاتاری آمریکا ثبت نام کنید. برنده لاتاری به محض ورود به آمریکا گرین کارت دریافت می‌کند و 6 ماه بعد هم می‌تواند به ایران سفر کند.

ویزای کاریکانادابا عنوان اسکیل وورکر و در برخی نقاط اکسپرس انتری که به معنی ورود سریع است در مقایسه با ویزاهای کاری استانی زودتر اما سخت تر اتفاق می افتد. اما در حال حاضر گرفتن ویزای ازدواج در کشورهای نعتبر دنیا امریست پیچیده و سخت و معمولا افرادی در این زمینه موفق میشوند که واقعا قصد ازدواج داشته و مدارک لازم و کافی در این جهت ارائه میدهد و صبوری کرده تا به موفقیت برسد. در زمان اخذ اقامت دائم، تجارت باید ثبت شود، فعالیت کند و عمده فعالیت خود را در کانادا انجام دهد. پس از 18 ماه اقامت در فرانسه، می توانید در سایر کشورهای اتحادیه اروپا کار کنید.

مهاجرت خارجی[ویرایش]

خیر نمی تونید همراه خودتون ببرید اما در آینده می تونید برای مهاجرت والدینتون اقدام کنید، البته این پروسه زمان بر هست. باسلام اینجانب درصورت قبولی در لاتاری ، میتونم پدر و مادرم را همراه خود ببرم ؟ باسپاس از تیم فوق العادتان‌. خیر اگر اقدام نکنید هیچ مشکلی پیش نمیاد و سال های مجله خبری مهاجرت بعدی هم می تونید اقدام به ثبت نام در لاتاری کنید. شما هم اگر برنده شوید، می‌توانید شوهر و فرزندان خود را به آمریکا ببرید. با دریافت مجوز می‌توانید به ایران بازگردید و تحصیلات خود را به پایان رسانید. حدود شش ماه پس از پایان مهلت ثبت نام لاتاری، نتایج لاتاری اعلام خواهد شد.

این محبوبیت به دلیل عملکرد اقتصادی، سیستم آموزشی و فرصت های شغلی مناسب در این کشور است که باعث شده است مردم از سراسر جهان به دنبال فرصتی برای مهاجرت به آلمان باشند. این روش که در کشورهایی مانند مجارستان، اسلواکی، لهستان، آلمان و… مرسوم است، یکی از بهترین روش‌های مهاجرت به اروپا می‌باشد. لذا هزینه آن پایین بوده و درصد موفقیت آن نیز بالا می‌باشد. در این روش برای شما شرکتی ثبت می‌شود و شما اجازه کار و هرگونه فعالیت تجاری با شرکت خود را خواهید داشت.