مهاجرت کانادا رویا نیست️مشاوره رایگان VIP مهاجرت کانادا-کمک مهاجرت

به صورت کلی بر اساس تعداد پرونده ها، محبوب ترین روش های مهاجرت به کانادا، مهاجرت از طریق کار و تخصص و مهاجرت تحصیلی است، روش های سرمایه گذاری نیز در رتبه های بعدی قرار می گیرند. لازم است توجه داشته باشید که مهاجرت غیرقانونی یکی از گزینه های اشتباه است و مشکلات بسیار زیادی را در پی خواهد داشت. بنابراین به طور کلی بسته به این که چه روشی را برای مهاجرت انتخاب کنیم شرایط و مدارک متفاوت خواهد بود. برخی روش ها محدودیت سنی دارند و برخی دیگر از نظر سنی محدودیتی برای متقاضی ایجاد نمی کنند. برای برخی از روش ها به مدرک زبان انگلیسی با نمره آیلتس یا تافل بالا نیاز داریم و برای برخی دیگر شرایط آسان تر است. اگر قصد مهاجرت به کشور کانادا را دارید توصیه می کنیم هدف خود را از مهاجرت تعیین کنید.

سیاست مهاجرتی کانادا که به سیاست موزاییکی مشهور است، برخلاف سیاست رایج دیگ جوشان ، فرهنگ‌های گوناگون مهاجران را درون فرهنگ کانادایی ادغام نکرده، بلکه می‌کوشد محیطی چند فرهنگی را تقویت کند که قومیت‌های مختلف با حفظ آداب و سنن خود در آرامش زندگی کنند. در حال حاضر در کانادا بیش از 30 گروه قومیتی مختلف در کنار یکدیگر زندگی می‌کنند و همین موضوع موجب غنی‌ شدن فرهنگ کانادایی در خلقیات اجتماعی و هنجارهای فرهنگی گردیده است. علاوه‌بر این، شهروندان کانادا یا دارندگان اقامت دائم می‌ توانند با سوپر ویزای کانادا امکان اقامت والدین و پدربزرگ یا مادربزرگ خود را نیز فراهم کنند.

برنامه خود اشتغالی فدرال کانادا بر اساس سیستم امتیاز بندی است و امتیاز شما بر اساس ۵ فاکتور سابقه کار، میزان تحصیلات، سن، توانایی زبان انگلیسی یا فرانسه، و انطباق پذیری محاسبه می‌شود. حداکثر امتیازات این برنامه ۱۰۰ است که برای واجد شرایط بودن باید حداقل ۳۵ امتیاز کسب کنید. سرمایه مورد نیاز برای راه اندازی کسب و کار در برنامه ویزای استارت آپ کانادا از سوی سازمان‌های حامی تامین می‌شود. البته این بدین معنا نیست که هر سازمانی به راحتی طرح شما را پذیرفته و حاضر به سرمایه گذاری در آن می‌شوند. اگر یکی از شرایط بالا را ندارید، متاسفانه شانس شما برای موفقیت در این برنامه زیاد نیست و فکر کردن به اخذ اقامت دائم کانادا از طریق اسکیل ورکر تقریبا غیرممکن می‌شود.

  • بهتر است نمره ای بالاتر از سطح 7 بگیرید تا به عنوان مثال در کانادا فرصت شغلی پیدا کنید.
  • شاید مهم‌ترین مزیت استفاده از برنامه انتقال درون شرکتی برای مهاجرت به کانادا، این باشد که نیازی به LMIA (ارزیابی میزان اثرگذاری بر بازار کار کانادا) ندارد.
  • این جداول بر اساس آخرین آمار منتشر شده (30-آوریل-2022) در وب‌سایت اداره مهاجرت کانادا است.
  • در مهاجرت به کانادا از طریق کار در رابطه با اخذ ویزای کاری کانادا توضیحاتی داده شده که در این بخش توضیحات تفصیلی این بخش را خدمتتان عرض می کنم و در انتها به امتیاز بندی ویزای کار کانادا ۲۰۱۸ خواهم پرداخت .
بسته به مکان و ناحیه‌ای که برای کار و زندگی انتخاب می‌کنید، گزینه‌های مختلفی پیش روی شما قرار دارد. اتباع و متقاضیان خارجی دارای تابعیت غیر کانادایی که تمایل به کار، تحصیل و یا زندگی به طور دائم در کشور کانادا را دارند، با داشتن شرایط لازم، قادر به کسب اقامت دائم کانادا خواهند بود. این دسته از افراد با دریافت کارت اقامت دائم PR علاوه بر داشتن مجوز ورود به کشور کانادا بدون ویزا، می‌توانند شرایط را برای دریافت تابعیت کانادا فراهم نمایند. ازدواج با یک شهروند کانادایی یکی دیگر از شرایط اقامت در کشور کانادا است. البته این روش چندان هم ساده نیست، اخیرا شرایط مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج بسیار سخت شده است و تنها افرادی موفق به مهاجرت به این روش می‌شوند که با ازدواج واقعی می‌خواهند به این کشور مهاجرت نمایند.

البته ممکن است نیاز هر یک از روش ها به مدرک زبان به طور متفاوتی از دیگری بیان شود. فاکتور های میزان سرمایه و سابقه کار نیز هر یک به گونه ای در روش های مختلف تاثیر گذارند. برای اطلاع دقیق تر درمورد نحوه امتیازبندی و آگاهی از اینکه به طور مثال داشتن تحصیلات لیسانس، مدرک آیلتس 6 و سن 25 سال چه مقدار امتیاز برایتان به ارمغان می آورد به صفحه امتیازبندی مهاجرت به کانادا مراجعه فرمایید.

دفتر رسمی بزرگترین شرکت مهاجرتی ایالت بریتیش کلمبیا کانادا در ایران

می‌توانید به‌راحتی با آن‌ها در تماس باشید، از روند پیگیری پرونده مطلع شوید، به‌صورت حضوری آن‌ها را ملاقات کرده و احساس راحتی و اطمینان بیشتری در روند پُراسترس و پر چالش مهاجرت داشته باشید. طبق جدیدترین رتبه‌بندی موسسه Guide Passport Ranking Index در سال 2022 پاسپورت کانادا را در مجله خبری مهاجرت رتبه 6 قدرتمندترین پاسپورت‌های دنیا قرار داده است. ، هیئت مهاجرت و پناهندگی کانادا به‌صورت مستقل مسئول رسیدگی به درخواست‌های پناهندگی در کانادا است. لیست شهرهای این مناطق به‌طور مداوم آپدیت می‌شود؛ هرچند در حالِ حاضر، 11 شهر کوچک در لیست پایلوت مهاجرت روستایی کانادا قرار دارند.

به علاوه، با توجه به کمبود نیروهای کاری در کشور کانادا، صنایع و شرکت های مختلف در کانادا به شدت برای تأمین بخشی از نیروهای کاری خود به مهاجران تازه وارد وابسته هستند. با توجه به نیاز بازار کار کانادا به مهارت های مختلف، می توان آینده شغلی مهاجران را نیز روشن دانست. امنیت شغلی در کنار درآمدهای بسیار خوب، پیشرفت شغلی و کیفیت بالای زندگی، از جمله دلایل مختلفی هستند که مهاجرت به کانادا را منطقی و دارای جذابیت کرده است.

جهت دریافت آنی مشاوره رایگان مهاجرت می توانید در ساعات کاری مجموعه با ما تماس بگیرید. در غیر این صورت اطلاعات خود را وارد نمایید تا در اسرع وقت مشاورین ادب ویزا با شما تماس بگیرند. جهت دریافت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با موسسه مهاجرتی ایران کانادا در ارتباط باشید.

اگر قصد مهاجرت به کانادا از ترکیه را دارید، می‌توانید از خدمات موسسه مهاجرتی صبا ویزا کمک بگیرید. مشاوران ما آمادگی دارند تا به صورت رایگان ابهامات شما را برطرف کنند. همچنین می‌توانید پرونده مهاجرتی خود را به ما بسپارید تا دیگر نگران انجام مراحل مهاجرت خود نباشید.

ظرفیت برنامه های مختلف روشهای مهاجرتی کانادا از 2022 تا 2025 به شرح ذیل است: