مهاجرت کانادا رویا نیست️مشاوره رایگان VIP مهاجرت کانادا-کمک مهاجرت

اما دقت داشته باشید برای این که کار مرتبط با رشته خود را بیابید بایستی حتما آزمون های مربوط به کشور مقصد را شرکت کرده و مدرکتان معادلسازی شود. فرزند متولد شده در خاک کانادا از والدین کانادایی به طور ارثی تابعیت والدین خود را دریافت می کند. اگر فرزند متولد شده در خاک کانادا از پدر و مادر فاقد تابعیت کانادا باشد، این فرزند تابعیت کانادا را صرف نظر از تابعیت والدین خود دریافت می کند. اگر مادر فرزند متولد شده در کانادا شهروند کانادا باشد، این فرزند تابعیت کانادا را دریافت می کند. اگر شهروند کانادا با یک زن خارجی ازدواج کند، فرزند متولد شده از این زوج در خاک کانادا تابعیت کانادا را دریافت می کند. متقاضی باید ثابت کند که پس از ورود به کانادا توانایی کسب درآمد از همان فعالیت خود اشتغالی را دارد.

ویزای توریستی کانادا

سلام بله در صورتیکه مدارک شما تایید شده و قابل معادل سازی با مدارک کانادایی باشد. مهاجر پذیر بودن کانادا شده است جمعیت این کشور از نژادها و ملیت‌‌‌‌‌های مختلف در کنار هم زندگی کنند. طبق آنچه که مهاجران این کشور عنوان می‌‌‌‌‌‌کنند، به عنوان یک مهاجر در این کشور احساس غربت نمی‌کنید و این برای بیشتر افرادی که با ترک دیار خود نگران حس غربت در یک کشور خارجی هستند، موضوع بسیار مهمی است. خیر اقامت دائم شما در صورتی که تجارتتان با شکست مواجه شود به خطر نمی افتد. ازدواج مصلحتی به ازدواجی گفته می شود که تنها به هدف مهاجرت انجام شده است.

  • در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با قوانین مهاجرت به کانادا آشنا شوید.
  • بنابراین می توان گفت، مهاجرت کاری کانادا یکی از بهترین روش های مهاجرتی به این کشور است.
  • جالب است بدانید از اقشار موفق در کانادا، هم وطنان خودمان هستند که در زمینه های مختلف مشغول به فعالیت می باشند.
  • اما اگر بالای 30 سال سن دارید، ولی به تحصیل در کانادا علاقه مند هستید، می توانید گپ تحصیلی خود را با نشان دادن رزومه خود توجیه کنید.
  • همچنین هزینه اجاره خانه یا خرید خانه در هر ایالت با ایالت دیگر متفاوت است.

بر طبق آمار سازمان همکاری و توسعه اقتصادی برای سال جاری میلادی، برای خدمات درمانی هر فرد در کانادا سالانه مبلغی در حدود 8 هزار دلار از سوی دولت هزینه می‌شود که مبلغ سرانه مراقبت‌های پزشکی این کشور در سال جاری می‌باشد. در واقع بیمه درمانی سراسری و امکانات پیشرفته پزشکی در این کشور متوسط امید به زندگی در این کشور را به سن 82 سال رسانده و کانادا را در رتبه‌بندی امید به زندگی در مقام 18ام جهانی قرار داده است. همچنین سیاست‌های شغلی در این کشور، در راستای آسایش بیشتر کارمندان تنظیم شده و در واقع کانادا تنها کشور شمال آمریکا است که در آن کارمندان مرخصی اجباری دارند. همچنین در کانادا میزان مرخصی زایمان والدین جزء طولانی‌ترین‌ مرخصی‌های بعد زایمان در جهان می‌باشد که مدت آن حتی می‌تواند به 18 ماه نیز برسد. همچنین دسترسی به بیمه‌های مختلفی چون بیمه اشتغال، بیمه بازنشستگی و تسهیلات مراقبت از کودکان ثبات شغلی مناسبی را برای کارمندان فراهم کرده و دلایل مهاجرت به کانادا را دوچندان می‌سازد. همچنین می‌توانید توسط بنگاه های مالی کانادا این سرمایه را تامین کنید و تنها سود ۵ سالهٔ این مبلغ را که ۳۳۰ هزار دلار است، پرداخت کنید.پذیرفته‌شدگان، گواهی انتخاب استان کبک را دریافت می‌کنند و می‌توانند از دولت فدرال کانادا درخواست اقامت دائم کنند.

خدمات اقامت امارات

کشور کانادا از جمله کشورهایی است که از قانون تابعیت از اصل خاک را پیروی می‌کند. زیرا کودک آن‌ها بعد از متولد شدن در این کشور، اقامت دائمی کانادا را دریافت می‌کند. ولی لازم به ذکر است که کودک تا سن ۱۸ سالگی، امکان ایفای نقش اسپانسر و حامی والدین خود را نخواهد داشت. همانطور که در بالا گفته شد برای مهاجرت به کانادا، روش‌های مختلف بسیاری وجود دارد اما لزوما همه این روش‌ها موفقیت آمیز و مطمئن و سریع نیستند. مهاجرت به کانادا از طریق استارتاپ از بهترین روش های مهاجرت تضمینی به کانادا است که اخیرا این کشور برای سهولت در مهاجرت صاحبان کسب و کارها و ایده های خلاق ارائه کرده است. ایا امکان تحصیل در رشته حقوق در کانادا دارم؟ ترجیحا دانشگاه های استان بریتیش کلمبیا یا تورنتو 21 سالمه و ایلتس ندارم اگر شرایط مهاجرت به کانادا داشته باشم اقدام به ایلتس میکنم به زبان انگلیسی تقریبا مسلط هستم .

مهاجرت به کانادا از طریق تولد فرزند

سنجیده شده و بر اساس امتیاز گرفته شده می توانید بقیه امور را پیش ببرید. با توجه به این قانون، هر نوزادی که در کانادا به دنیا بیاید قطعا تابعیت این کشور مجله خبری مهاجرت را دریافت می کند. در صورتی که به تازگی ازدواج کرده اید یا آشنایی تان با همسرتان مدت زمان کمی قبل از درخواست ویزا صورت گرفته، کارتان سخت تر خواهد بود.