مهاجرت کانادا رویا نیست️مشاوره رایگان VIP مهاجرت کانادا-کمک مهاجرت

ولی اسکیل ورکر به مشاغل فنی مثل مهندس برق، مهندس مکانیک،مهندسی پلیمر و.. میانگین حقوق سالانه در کانادا برای نیروهای کار متخصص بین تا دلار کانادا است. کانادا یکی از مقاصد پرطرفدار تحصیلی برای بسیاری از دانشجویان بین المللی در تمام مقاطع به شمار می رود. در این بخش از سایت تراست به معرفی پرطرفدارترین رشته های تحصیلی در کانادا پرداخته ایم. به عنوان تعمیرکار یا مکانیک، در اولین مرحله، باید برای دریافت جاب آفر اقدام کنید.

من تمایل به مهاجرت به کانادا, تورنتو رو دارم.33 ساله هستم.لیسانس برق دارم. در صورتی که می خواهید از طریق استارتاپ به کانادا مهاجرت کنید ابتدا باید حمایت از یکی از سازمان های این کشور را دریافت کنید. اگر حمایت شما توسط venture capital fund باشد شما به 200 هزار دلار سرمایه برای این روش نیاز دارید، که این شرکتها تامین میکنن. اگر شما توسط angel investor group حمایت شوید به 75 هزار دلار نیاز دارید و اگر business incubator انتخاب شوید به هزینه اولیه نیازی ندارید و فقط باید در برنامه ها شرکت کرده و قبول شوید.

  • سلام، اولین قدم برای مهاجرت به کانادا مشخص کردن هدفتون از مهاجرت هست.
  • نکات بسیار زیادی را می‌توان ذکر کرد که می‌توانند در فرآیند سفر شما مفید باشند.
  • به همین دلایل، کانادا یکی از مقاصد جذاب برای کارآفرینان سرتاسر دنیا است.
  • مهمترین قسمت درخواست ویزا، وارد کردن صحیح و دقیق اطلاعات، قانع کردن آفیسر از قصد تحصیل و بازگشت به کشورتان بعد از اتمام تحصیل است که با نشان دادن وابستگی یا Tie امکان پذیر است.
  • متقاضی باید ثابت کند که دارای سوابق کاری و حرفه ای در حدود 3 تا 5 سال قبل از اقدام برای مهاجرت به کشور کانادا می باشد.
  • لطفا توجه داشته باشید که؛ قرارداد شما، از نظر دولت و اداره مهاجرت کانادا، زمانی معتبر خواهد بود که، طرف قرارداد شما، وکیل رسمی مهاجرت کانادا باشد و ایشان قرارداد را امضا کنند، نه نماینده، نه آژانس هواپیمایی، نه وکیل دادگستری، نه ….

3 آزمون و مدرک مختلف برای این که بتوانید به کانادا بروید، مورد تایید است. برای بعضی موارد لازم است در کانادا حامی یا خانواده درجه یک داشته باشید. اسکان دادن شخص در اماکن دائمی ویژه پناهندگان تا زمان به نتیجه نهایی رسیدن پرونده شخص. در مهارت‌های گفتاری و شنیداری آزمون آیلتس حداقل نمره 5، در مهارت‌ خواندن نمره 3.5 و در مهارت نوشتن نمره 4 را کسب کنند. همچنین می توانید با مراجعه به سایت های کاریابی رایگان مانند jobbank شانس خود را امتحان کنید.

مخارج زندگی از جمله هزینه مهاجرت به کانادا است و برای یک نفر در این کشور به طور کلی ماهانه بین ۱۰۰۰ تا ۲۰۰۰ دلار کانادا است. سبک زندگی تاثیر بسیاری در این مبالغ دارد و با صرفه جویی می‌توان آن را تا حدود زیادی کم کرد. اگر هنوز در تلاش برای درخواست ویزا یا مجوزهای مناسب برای ورود به کانادا هستید ، لطفا یک ارزیابی رایگان را پر کنید تا درباره گزینه های خود برای مهاجرت به کانادا بیشتر بدانید . از مزایای مهاجرت به کانادا می‌توان به دسترسی به یک محیط امن و تمیز اشاره کرد.

اما وجه مشترک همه آنها داشتن سابقه مالکیت کسب و کار و یا داشتن سابقه مدیریت ارشد کسب و کار است. از دیگر شرایط لازم برای برنامه‌های کارآفرینی استان‌های کانادا داشتن دارایی خالص و همچنین ارائه مبلغی برای سرمایه گذاری در کسب و کار مورد نظر است که حداقل مبلغ آن ۱۰۰ هزار دلار کانادا است. با خرید کسب و کاری از پیش موجود در کانادا می‌توانید ویزای کار بگیرید و پس از ورود به کانادا و توسعه کسب و کار مورد نظر، بعد از مدتی واجد شرایط دریافت اقامت دائم شوید.

مهاجرت کاری به کانادا

ویدیو آموزشی برنامه مجله خبری مهاجرت از طریق خود اشتغالی ما رو ببینید و اگر سوالی داشتید با ما تماس… اما اگر فاصله بین درس شما بیش از 150 روز شود می‌تواند مشکلات قانونی جدی برای ویزای تحصیلی شما ایجاد کند. حتی ممکن است ویزای دانشجویی شما تا انتهای دوره آموزشی باشد اما افسر مرزبانی در فرودگاه به شما مجوز تحصیل یا استادی پرمیت موقت بدهد. به علاوه سعی کنید طوری برنامه ریزی کنید که از نظر مالی نیز به مشکل نخورید و سریع‌ترین راه را برای دسترسی به حساب‌های خود در کانادا انتخاب کنید. شرکت رادسام با داشتن سهمیه نمایندگی کالج‌ها و دانشگاه‌های معتبر می‌تواند برای بعضی رشته‌ها پذیرش مشروط یا کاندیشنال دریافت کند. پیشنهاد می کنیم قبل از تماس با مشاوران ما از روش های مهاجرت به برخی از کشورهای ایده آل اروپایی نیز مطلع شوید.

فرم ها