مهاجرت کانادا رویا نیست️مشاوره رایگان VIP مهاجرت کانادا-کمک مهاجرت

لازم به ذکر است که در برخی از ایالت های کانادا مهاجرت از طریق تحصیل حتی بدون مدرک زبان نیز امکان پذیر است به صورتی که دوره های زبان آموزی را در همان کانادا گذرانده سپس اقدام به درخواست ویزای تحصیلی می نمایید. یکی از متداول ترین راههای مهاجرتی کانادا تحصیل در مراکز آموزشی کانادا سپس دریافت اقامت دائم کاناداست. تحصیل در این کشور راه مهاجرت به کانادا را بسیار هموار کرده و شانس شما را برای دریافت اقامت دائم کانادا افزایش می دهد. برای اقدام به مهاجرت به کانادا از این طریق، باید یکی از خویشاوندان درجه اول خانواده ی شما در کانادا مقیم باشند، که توانایی ارائه تعهد حمایت از شما را به دولت داشته باشند. لازم به ذکر است در این روش تمام هزینه های مالی شما به عهده ی فرد خویشاوند شماست و دولت تعهدی در قبال هزینه های زندگی و مسکن شما ندارد.

این شرکت که در شهرهای ونکوور، تورنتو، سائوپائولو و تهران دفتر دارد، به لطف 8 مشاور رسمی ICCRC بیش از پرونده موفق در این حوزه داشته است. ما موسسه e-visa Immigration را برای کسانی تاسیس کرده‌ایم که قصد دارند با هدف یک زندگی بهتر به کانادا مهاجرت کنند. اعضای تیم ای ویزا نه تنها در مسیر ورود به کانادا، بلکه در تمامی مراحل دیگر در کنار شما هستند. با وجود تمام نکاتی که در مورد مزایا و معایب مهاجرت به کانادا گفته شد، تصمیم نهایی مهاجرت به این کشور با شما است و شما هستید که باید با توجه به شرایط خود تصمیم بگیرید کانادا می‌تواند خانه دوم شما باشد یا خیر. با این همه آیا اخذ اقامت کانادا و زندگی در این کشور برای شما مناسب است یا خیر؟ این مقاله را درمورد مزایا و معایب مهاجرت به کانادا دنبال کنید تا بتوانید تصمیم‌گیری درستی انجام دهید.

تراست، با اتکا به سالها تجربه و اطلاع دقیق از قوانین و مقررات اداره مهاجرت کانادا، به شما کمک می کند آینده ی زندگی خود در کانادا را آن طور که می خواهید طراحی کنید. ویزای استارت آپ کانادا یکی از روش های منحصر بفرد برای کسانی است که یک طرح تجاری عالی داشته باشند. دریافت این ویزا منجر به اخذ اقامت دائم کانادا برای فرد و خانواده وی می شود. ما انواع مهاجرت‌های صورت گرفته با این کشور را به دو دسته موقت و دائمی تقسیم‌بندی می‌کنیم.

اسپانسرشیپ خانوادگی یعنی وجود خویشاوند درجه یک شامل همسر، فرزندان، پدر، مادر، خواهر و برادر در کانادا است که بتوانند متقاضی را از لحاظ مالی در مدت زمان اقامت در کانادا حمایت کند. متقاضی برای مهاجرت به کشور کانادا از طریق حمایت مالی خویشاوندان درجه یک باید توانایی و مهارت لازم و تسلط زبانی برای شرکت در دوره های طولانی مدت آموزشی در کانادا را دارا باشد. زیرا با اخذ ویزای اسپانسرشیپ خانوادگی متقاضی باید برای کار و اشتغال در دوره های یک ساله آموزشی و یا دوره های زبان شرکت کند تا آمادگی مجله خبری مهاجرت های لازم برای ورود به بازار کار کانادا را کسب کند. ازدواج از جمله روش هایی است که افراد می توانند از طریق آن به کانادا، مهاجرت کنند. البته دریافت اقامت کانادا از این روش چندان هم آسان نیست؛ زیرا افراد بعد از ارائه مدارک هویتی و ازدواج خود باید ثابت کنند که توانایی مالی زندگی در کانادا را دارند و به کمک های اجتماعی دولت هم نیازی ندارند. پس از گذشت ۵ سال و با گذراندن امتحان تابعیت، نشان دادن توانایی زبانی و پرداخت منظم مالیات، متقاضیان می توانند اقامت کانادا را دریافت کنند.

کانادا از لحاظ قوانین محیطی پیوسته درحال توسعه و رشد بوده و امنیت، آرامش و بی‌طرفی در این کشور رو به افزایش است. از آنجایی که کانادا مانند بریتانیا یا کشور همسایه خود در کشورهایی مانند عراق، افغانستان، لیبی و غیره به جنگ نمی‌رسد، بنابراین از طرف تروریست‌های داخلی و خارجی در امان بوده و خطر جدی این کشو را تهدید نمی‌کند. در مورد سن شما ممکن است سفارت محدودیت هایی را برای شما اعمال کند، چرا که شاید از لحاظ کارفرما برای شما محدودیتی نیز نباشد. بهترین موقعیت برای شما در سن کنونی است، چرا که با افزایش سن؛ شانس شما نیز برای ویزا کاهش می یابد. بدین منظور بهتر است اطلاعات جزئی تری را در اختیار ما قرار دهید تا بهتر شما را راهنمایی کنیم. بر همین اساس می توانید گزینه مد نظر را انتخاب نموده و با مشاورین ما گفت و گو نمایید.

  • بعد از تهیه بیزینس پلن برای مهاجرت به کانادا و پشت سر گذاشتن شرایط و دوره های مراکز حمایتی، شما آماده راه اندازی کسب و کار خودتان هستید و میتوانید نامه حمایتی یا Letter of support خود را از این مراکز دریافت کنید.
  • علاوه بر هزینه‌های بررسی پرونده، دیگر هزینه‎‌های لازم برای مهاجرت و اخذ اقامت دائم کانادا را به طور کامل توضیح داده‌ایم.
  • این کشور دارای معادن طبیعی بسیاری است که امکان سرمایه‌گذاری را برای افراد خارجی فراهم می‌کند.
  • این موضوع باعث می شود موکلین ما گستره وسیعی برای انتخاب رشته در اختیار داشته باشند و بتوانند بدون دغدغه رشته و شهر مورد علاقه و مناسب با شرایط خود را انتخاب کنند.
  • هر فردی که تصمیم به مهاجرت و اخذ اقامت دائم در این کشور را دارد باید به طور میانگین این هزینه را برآورد کند تا که با شرایط زندگی در این کشور وفق پیدا کند.

بهتر است بعد از انتخاب رشته و مرکز آموزشی مورد نظرتان اقدام به نگارش رزومه و انگیزه نامه بکنید. در این مرحله با توجه به ملزومات رشته ای که انتخاب کرده اید میتوانید برخی دستاوردهای کاری یا پژوهشی خود را برجسته تر نشان بدهید. فردی با سطح زبان خوب و متوسط تقریبا بین ۳ تا ۶ ماه و سطح زبان ضعیف حداقل یک سال باید وقت صرف­ کند تا به سطح مورد قبول دانشگاه ­های کانادا برسد. رسیدن به اقامت سریع و آسان برگ برنده کانادا در برابر کشورهای اروپایی و آمریکا است. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با قوانین مهاجرت به کانادا آشنا شوید. ما عملکرد و خط مشی خود را به گونه ای طراحی کرده ایم که به شما این امکان را می دهد تا به راحتی از تجربه ای که در طول این سالها با همکاری نزدیک با افراد و خانواده هایی که برای اولین بار به کانادا آمده است ، بهره مند شوید .

مدرک زبان مورد نیاز برای مهاجرت به کانادا

افراد متقاضی در این روش از طریق برنامه‌های (اکسپرس اینتری، جاب آفر، برنامه استانی و خود اشتغالی) می توانند اقامت کانادا را بدست آورند. البته باید توجه کنید که در این روش، شرایطی چون سابقه کار، وضعیت تاهل، مدرک زبان و سن افراد مورد ارزیابی قرار می‌گیرد. همچنین برای اخذ این نوع ویزا، ارائه مدارکی چون گذرنامه، مدارک شغلی و تحصیلی، گواهی سلامت، عدم سوء پیشینه و فرم‌های مربوطه پرشده ضروری است. برای اخذ ویزای دانشجویی، متقاضیان باید تمکن مالی خود را برای تامین هزینه‌های زندگی و تحصیل اثبات کرده و یا در غیر این صورت بورسیه‌های دانشجویی دریافت کرده باشند. همچنین از نظر صلاحیت‌های علمی نیز متقاضی می‌بایست در سطح خوبی باشد. هرچند که در هر موقعیت شرایط متفاوت است اما عموما برای تحصیل در این کشور داشتن معدل حداقل 14 و همچنین نمره مدرک زبان آیلتس حداقل 6.5 و دیگر مدارک مانند انگیزه‌نامه قوی، داشتن توصیه نامه و…

روابط گسترده ما با مراکز آموزشی کانادا، دقت ما در پذیرش موکل و تجربه ما باعث شده تا پذیرش تضمینی را به موکلین خود ارائه بدهیم. اما اگر بالای 30 سال سن دارید، ولی به تحصیل در کانادا علاقه مند هستید، می توانید گپ تحصیلی خود را با نشان دادن رزومه خود توجیه کنید. انتخاب شدن در این مرحله بخش عمده ای از مسیر مهاجرتی شما محسوب می شود و پس از آن باید خود را برای دریافت ویزا و تدارکات سفر آماده کنید. به کمک مشاورین تراست کارفرمای مناسب و پیشنهاد کاری با مجوز LMIA برایتان اخذ می شود.

اپلای و اخذ پذیرش تحصیلی

متقاضی باید دارای سوابق حرفه ای و کاری درخشان در امور ورزشی و هنری و فرهنگی باشد. برنامه اسپانسرشیپ خانواده، برنامه ای است که به شما اجازه می دهد همسر، فرزندان، والدین و حتی پدربزرگ و مادربزرگ تان را برای مهاجرت حمایت کنید. جالب است بدانید از اقشار موفق در کانادا، هم وطنان خودمان هستند که در زمینه های مختلف مشغول به فعالیت می باشند. با این که برای بیشتر روش های مهاجرت، محدودیت سنی تعریف نمی شود اما پایین تر بودن سن همیشه یک امتیاز محسوب می شود. اگر بتوانید امتیاز لازم را کسب کنید، در دوره های مخصوص امتیاز بندی رقابت می کنید.