موفق ترین وکلای مهاجرت به استرالیا Top 10 Migration Lawyers-کمک مهاجرت

زمینه های فعالیت متقاضیان می تواند علمی، پژوهشی، هنری، ورزشی و غیره باشد. در سال های اخیر بسیاری افراد از طریق مکاتبه با اساتیدی که در حوزه تحصیلی دانشجو فعالیت می کنند موفق به اخذ پذیرش تحصیلی از دانشگاه های استرالیا و ادامه تحصیل در استرالیا شده اند. افرادی که تصمیم به تحصیل در این کشور دارند، ملزم به دریافت ویزای تحصیلی هستند.

چگونه می‌توان اقامت دائم و تابعیت استرالیا را دریافت کرد؟

از میان این ۱۰۵ کشور می‌توان به بریتانیا، آمریکا، سوئیس، هلند، آلمان، نروژ و ایتالیا اشاره کرد. فرم هوشمند ویزا موندیال امتیاز شما را می‌شمارد، سپس کارشناسان ما شرایط شما را بررسی میکنند. نوع دیگری از شرکت‌هایی که می‌توانید در آلمان تاسیس کنید، شرکت سهامی است. امکان ثبت شرکت‌هایی دیگری مانند شعبه یک شرکت اصلی خارج از آلمان نیز در آلمان وجود دارد که شرایط و ضوابط خود را دارد.

افرادی که سودای مهاجرت در سر دارند معمولا به دنبال راحت‌ترین راه می‌گردند. یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای مهاجرت به استرالیا اقدام از طریق ویزای ۴۹۱ است. یعنی اگر والدین ویزای موقت داشته باشند، به کودک نیز ویزای موقت تعلق خواهدگرفت. به عنوان مثال، اگر زوجی با ویزای توریستی به استرالیا سفر کنند و در آنجا صاحب فرزند بشوند، به کودک تازه متولد شده پاسپورت و اقامت استرالیا اعطاء نمی‌شود. ویزای گلوبال تلنت استرالیا ویزایی است که به افرادی که در حرفه‌ی خاص یا حوزه آکادمیک دارای مهارت و تخصص ویژه هستند، صادر می‌شود. افرادی که از نظر رفاهی در وضعیت مناسبی قرار داشته باشند و بتوانند مخارج زندگی و خرید یا اجاره مسکن در استرالیا را تامین کنند مشکل چندانی با گران بودن این کشور نخواهند داشت.

ویزای توریستی استرالیا برای کسانی است که قصد دارند برای مسافرت یا دیدار اهالی خانواده و یا فامیل به استرالیا سفر کنند. البته ناگفته نماند افرادی که می‌خواهند برای قرارهای کاری، ملاقات‌های بیزینسی و یا شرکت در سمینارها به استرالیا سفر کنند، باید از طریق ویزای توریستی استرالیا اقدام کنند. ویزای ۴۷۶ استرالیا مختص مهندسین فارغ‌التحصیل از دانشگاه‌های مورد تایید اداره مهاجرت استرالیا است.

بعد از پایان تحصیل اقامت موقت استرالیا ، بین ۲ تا ۴ سال بعد از تحصیل فارغ التحصیلان می‌توانند بعد از دریافت مدرک خود در استرالیا حضورداشته باشند و این موقعیت را داشته باشند که شرایط خود را برای دریافت سایر انواع ویزای استرالیا بهبود بخشند. به‌طورکلی روش‌های متعددی برای مجله خبری مهاجرت و اقامت در این کشور وجود دارد. مهم‌ترین دلایل پذیرش مهاجرین در استرالیا در سال‌های اخیر؛ کاهش نرخ رشد جمعیت، کمبود نیروی متخصص در بازار کار و افزایش نرخ پیری جمعیت در این کشور است. روش‌های مهاجرت به استرالیا تقریباً متنوع است و به‌عنوان یکی از کشورهای مهاجرپذیر، ویزاهای مختلفی را در حوزه‌های کاری، سرمایه‌گذاری ، تحصیلی و … صادر می‌کند.

انجام موفقیت آمیز این مرحله در نتایج باقی مراحل این کار تاثیر بسزایی دارد. پس تمامی سعی و تلاش خود را باید به کار گیرید تا بهترین موقعیت و تخصص را جهت اقدام انتخاب نموده و مراحل تهیه مدارک را مو به مو بر طبق موازین خواسته شده توسط اداره مهاجرت استرالیا ارزش نهاده و انجام دهید. اگر مهندس هستید حتما CDR خود را به بهترین وجه آماده نمایید، اگر فنی حرفه ای هستید تهیه یک گواهی اشتغال کیفی را حتما مد نظر قرار دهید، افراد دیگر هم هر کدام باید موازین مرتبط با حرفه خود را رعایت نمایند. در این زمانها داشتن مشاور می تواند روند کاری شما را تسریع نموده و از وقوع اشتباهات غیر قابل جبران جلوگیری نماید.

معایب مهاجرت به استرالیا

اما درکل، همه آنهایی که تصمیم به ترک دیار می‌گیرند هدف نهایی‌شان ساخت آینده بهتر برای خود و فرزندانشان است. برند IIL از دل اریکه عدل متولد شد تا متمرکز و متخصص ، نیازهای مهاجرتی هموطنان را در محیط بین المللی پاسخگو باشد. کلیه حقوق این وب سایت متعلق به گروه مهاجرتی آی سِلِکت استرالیا می باشد. شماره بیزنسی استرالیا یا ABN یک شماره 11 رقمی یونیک است که توسط اداره مالیات استرالیا به شما داده میشود و بوسیله آن بیزی… مراقب باشید مشاوری که انتخاب می نمایید از همه این لیستها و شرایط اقدام از طریق هر کدام از حرفه های موجود در آنها سر در بیاورد.

  • موسسه آراد دانان برنا دارای مجوز رسمی از وزارت علوم و تحقیقات برای کشورهای استرالیا و کانادا می باشد و دیگر مطالب وبسایت که با دقت بالا توسط تیم تولید محتوای ادب ویزا تولید شده است برای اطلاع رسانی شما عزیزان است.
  • یا اگر فردی سن کمی دارد و سابقه کار ندارد بهترین روش مهاجرت، ویزای تحصیلی خواهد بود.
  • برای مثال متقاضیان دارای سن 18 تا 24 سال 25 امتیاز می‌گیرند، در صورتی که افراد 45 تا 49 سال هیچ امتیازی دریافت نخواهند کرد.
  • کشور سریلانکا با ۱۴۰۰۰۰ نفر در رتبه دهم قرار دارد که این رقم در حال افزایش است.
  • جاذبه‌های هنری این شهر همچون موزه هنرهای ملی استرالیا به همراه رستوران‌های مشهور گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کنند.
  • مراقب باشید مشاوری که انتخاب می نمایید از همه این لیستها و شرایط اقدام از طریق هر کدام از حرفه های موجود در آنها سر در بیاورد.

سرمایه گذاری در کشوری که به عنوان اولین اقتصاد بزرگ دنیا شناخته شده ،قطعاً پیشرفت ها و منافع زیادی را برای سرمایه گذاران به همراه خواهد داشت. سرمایه گذاری می‌تواند در شرکت خود شما باشد یا در شرکت‌هایی که مراکز منطقه‌ای آنها را تایید کرده است. تجربه نشان می‌دهد که بعد از طی کردن تمام این راه‌ها و صرف زمان و هزینه، همچنان نمی‌توانیم یک نفس راحت بکشیم و با اطمینان خاطر قدم بعدی را برداریم. ما در ایمیگو روش‌های مهاجرتی کشورهای مختلف را جمع‌آوری و سپس در قالب یک موتور قوانین مهاجرت طراحی و پیاده‌سازی کرده‌ایم. به جای تمام آن راه‌های سخت، پیچیده و نامطمئن، فقط کافیست یک پروفایل در ایمیگو بسازید تا جواب تمام سوال‌هایتان را یکجا دریافت کنید. ویزا ۱۸۸ استرالیا یا همان ویزای نوآوری و سرمایه‌گذاری تجاری یک ویزای موقت است و دارندگان آن می‌توانند در این کشور فعالیت‌های تجاری انجام دهند و کسب‌وکار خود را راه‌اندازی کنند یا مالک کسب‌وکاری شوند که در استرالیا موجود است.

تنها یک درخواست برای ویزای شریک ضروری است که شامل ویزای موقت و ویزای اقامت دائم است. ویزای موقت برای شریک صادر می شود تا از کشور خود در خارج از کشور به استرالیا سفر کند و سپس می تواند وضعیت خود را به اقامت دائم تغییر دهد. باید توجه داشته باشید که شانس موفقیت در دریافت اقامت استرالیا بسیار پایین است. به طوری که در سال‌های گذشته فقط حدود 20 درصد از درخواست‌های پناهندگی در استرالیا موفق آمیز بوده که رقم ناچیزی محسوب می‌شود.

📣 قوانین مهاجرت به استرالیا از طریق تولد فرزند

آماده سازی، ترجمه و ارائه مدارک به سفارت استرالیا جزو حساس ترین مراحل مهاجرت به این کشور به شمار می رود. وجود هر گونه نقص در مدارک و یا جعلی بودن آن ها می تواند عواقب ریجکت ویزا و یا برخورد قانونی را برای فرد به همراه داشته باشد. لذا لیست مهم ترین مدارکی که فرد باید از آن ها اطلاع داشته باشد در جدول زیر آورده شده است. علاوه بر مبالغ گفته شده، هزینه زندگی و تامین یک محل اقامت از مهم ترین و سنگین ترین هزینه های مهاجرت به استرالیا به شمار می روند. این مبالغ در شهرهای مختلف استرالیا متفاوت است، اما به طور کلی می توان گفت که استرالیا به عنوان یک کشور گران شناخته می شود. هزینه ماهانه زندگی هر نفر در استرالیا به طور میانگین 1442 دلار استرالیا است که باید هزینه اجاره آپارتمان که حدود 2000 دلار استرالیا است را نیز به آن افزود.