موفق ترین وکلای مهاجرت به استرالیا Top 10 Migration Lawyers-کمک مهاجرت

شما کاربر گرامی می توانید با استفاده از دکمه ی مشاوره رایگان یا از طریق لینکهای زیر اطلاعات کامل را دریافت نمایید. چه فرزند یا همسری دارید که در خارج از کشور زندگی می کند و می خواهید به شما ملحق شود یا برای کار یا تحصیل به طور موقت در استرالیا هستید. باید از سمت دولت استرالیا شرایط مالی شریک زندگی متقاضی و سلامت و شرایط پزشکی وی مورد بررسی قرار گیرد. این کشور حیوانات را در سه دسته از نظر میزان خطر ابتلا به هاری تقسیم می‌کند و برای ورود هر کدام شرایط ویژه‌ای دارد. به طور کلی ورود حیوان در داخل کابین هواپیما در زمان انتقال، امکان‌پذیر نیست و همه حیوانات باید میکروچیپ و مدارک کامل واکسیناسیون ابتلا به هاری را به همراه داشته باشند. ویزاهای نیروی کار ماهر عموما شیوه راحت‌تری برای مهاجرت به استرالیا هستند.

مهاجرت به استرالیا از طریق سرمایه گذاری

به همین دلیل اگر می‌خواهید که به همراه فرزندان خود به این کشور مهاجرت کنید، نیازی نیست که نگران وضعیت تحصیلی آن‌ها باشید. در خاک استرالیا تنوع بالایی از مدارس و دانشگاه‌ها وجود دارد که از آخرین متدهای روز دنیا برای تعلیم و تربیت دانش آموزان و دانشجویان استفاده می‌کنند. همچنین تنوع بالا برای انتخاب رشته وجود دارد و دانشجویان پس از تحصیل به سادگی وارد بازار کار خواهند شد. اولین موضوعی که در مورد شرایط زندگی در استرالیا وجود دارد، میزان درآمد مردم این کشور است. طبق آمارهای به دست آمده، در 12 ماه گذشته میانگین درآمد در استرالیا حدود 2.6 درصد افزایش داشته است که بهبود نسبی محسوب می‌شود. البته که میزان درآمد افراد با توجه به نوع شغل، میزان سابقه کاری، شهر محل سکونت و میزان تحصیلات اندکی متفاوت خواهد بود.

در این روش باید سرمایه گذاری قابل توجهی انجام شود یا اینکه شخص متقاضی یک ایده نوین در خصوص کسب و کار خود ارائه دهد و آن را اجرا کند. در مهاجرت هایی از نوع کار یا سرمایه گذاری، بسته به نوع درخواست متقاضیان ممکن است دولت استرالیا از آن ها انتظاراتی داشته باشد. به طور نمونه، داشتن مجوز خروج از کشور،شرایط سنی و تمکن مالی بالا از جمله مهم ترین شرایط مهاجرت به شمار می روند. در بخش بعد به طور جزئی تر به معرفی روش های مهاجرت به استرالیا پرداخته شده است. 4- زمانی که جواب شما از اداره مهاجرت استرالیا آمد وارد مرحله بعدی کار خواهید شد. به شما قول می دهیم که در آن زمان شما احساس خواهید نمود که تازه در پله اول کار قرار گرفته اید.

هزینه مهاجرت با ویزای تلنت چقدر است؟

اداره مهاجرت استرالیا با باقی سازمان های دولتی استرالیا ارتباطات بسیار قوی در رابطه با رد و بدل کردن اطلاعات دارد. اداره مهاجرت استرالیا یکی از ارگان هایی در استرالیا می باشد که در رابطه با نقصان نیروی کار در هر کدام از شهر ها و ایالتهای مجله خبری مهاجرت استرالیا تقریبا اطلاعات به روز شده دارد. بر اساس این اطلاعات اداره مهاجرت در استرالیا انواع و اقسام لیست مشاغل انتشار داده است. 1- پیش از هر چیز باید مطمئن شویدکه آیا مهارت و تخصص شما در حال حاضر در استرالیا مورد نیاز می باشد یا خیر.

همانطور که قبلا نیز ذکر شده است بهترین و سریع ترین راه مهاجرت به استرالیا برای هر شخصی متناسب با شرایط متقاضی می باشد. اما به طور کلی می توان از ویزاهای کارآفرینی و گلوبال تلنت استرالیا از سریع ترین روش های مهاجرت به این کشور نام برد. در مسیر کارآفرینی در استرالیا متقاضی در صورتی که سرمایه مورد نیاز را داشته باشد و بتواند کسب و کاری سودآور در استرالیا تاسیس نماید، می تواند اقامت دائم استرالیا را در زمان مناسبی اخذ نماید.

  • امیدواریم توانسته باشیم در این راستا به تمامی سوالات شما عزیزان در باب اقامت استرالیا پاسخ دهیم.
  • بنابراین توصیه ما این است که قبل از هر اقدامی ابتدا درباره وکیل تحقیق کنید، با وی یک جلسه حداقل یک ساعته برای مشاوره داشته باشید و درنهایت تاکید کنید که شخص وکیل امور شما را انجام دهد.
  • مثلا برای گرفتن مدرک لیسانس سالانه باید شهریه‌ای معادل ۲۰ تا ۳۵ هزار دلار پرداخت کنید.
  • افرادی که در فرآیند مهاجرت خود ملزم به ارائه مدرک زبان معتبر باشند باید هزینه های لازم برای گذراندن کلاس های آمادگی آزمون و همچنین هزینه شرکت در آزمون را در نظر بگیرند.