نرخ مهاجرت به عمان-کمک مهاجرت

توجه داشته باشید که کلیه هزینه های مربوط به زندگی، تحصیل و … خانوادتان در عمان به عهده خود شما می باشد و دولت عمان از خانواده شما حمایت مالی، تحصیلی و … نخواهد داشت. برایمهاجرت به عمانو کار در این کشور، شما می توانید از دو نوع ویزا استفاده نمایید. اگر می خواهید به طور کلی مشاغل مورد نیاز کشور عمان را بدانید، جدول پایین را مطالعه نمایید. البته نا گفته نماند که علاوه بر نرخ بیکاری، شغل های مورد نیاز کشوری که قصد مهاجرت به آن را دارید نیز اهمیت زیادی دارد. فرهنگ کشور عمان و ایران، شباهت های بسیاری به یک دیگر دارد و از این رو زندگی برای ایرانیان در این کشور بسیار ساده می باشد.

در صورتی که فرد متقاضی و کارفرما به توافقی نهایی رسیده باشند و قرارداد بین آن ها امضا شده باشد، با تغییر ویزا توریستی به ویزای کار عمان که اعتباری 2 ساله دارد، فرد می تواند در عمان مشغول به کار شود. این کشور که زیر نظر حکومتی سلطنتی اداره می شود، مدتی است که برای جذب نیرو کار ماهر، سیاستی مبنی بر جذب مهاجران خارجی به کشور خود را در پیش گرفته است تا افراد توانمند بسیاری تحت عنوان مهاجرت کاری، به عمان مهاجرت کنند. به این منظور دولت عمان سعی کرده است، در طی چندین سال کشور خود را به سمت رشد و پیشرفت سوق بدهد که موفق هم شده است و در طی چند مدت گذشته، عمان رشد قابل توجهی را در صنایع مختلف، فرهنگ و حتی اقتصاد داشته است. بنابراین، قبل از درخواست این ویزا لازمه که از طرف شخص حقیقی یا حقوقی پیشنهاد کاری داشته باشین.

  • یکی از دلایل انتخاب ویزای کار عمان این است که اخذ ویزای کاری اکثر کشورهای اروپایی مثل (انگلستان، آلمان، اتریش) سخت و زمان‌بر است و نیاز به رزومه کاری قوی و مدرک زبان با نمره بالا دارد.
  • باید اشاره کرد که با تسلط به زبان انگلیسی می‌توان برای مهاجرت کاری به عمان اقدام کرد.
  • چرا که به طور کلی کشورهای حوزه خلیج فارس و خاورمیانه شرایط ویژه‌ای برای مهاجرت دارند.
  • اما از آنجا که کارمندان اکثرا با جاب آفر به عمان می‌آیند، کارفرما باید فرم درخواست را به اداره تخصصی وزارت نیروی انسانی ارسال کند.
ویزای کاری مورد نظر بیشتر مواقع به‌صورت دو ساله صادر می‌شود. راه گرفتن اقامت کاری در عمان چقدر دشواراست؟ به‌هرحال سفر به هر کشوری. ما در موسسه مهاجرتی دایانا در این زمینه تجربیات زیادی داریم مجله خبری مهاجرت و پرونده‌های متعدد مهاجرتی را به سرانجام خوبی رسانده‌ایم. برای ما افتخار است که شما مورد موفق بعدی ما برای سفر به عمان باشید. مشاوره با مشاورین باتجربه و آموزش‌دیده ما را از دست ندهید.

ویزای عمان

یکی از مهم‌ترین مدارک برای پذیرش در مقطع کارشناسی دانشگاه‌های کشورعمان. (مدرک دیپلم دوازده‌ساله و نمره ی زبان انگلیسی 5.5 آیلتس) است. برای پذیرش تحصیلی و سفر به کشور عمان برای تحصیل در مقطع کارشناسی میباشد..

لازم است فرم زیر را پر کنید و منتظر تماس مشاورین ما بمانید. ویزای کار مستلزم داشتن مجوز کار از وزارت نیروی کار توسط کارفرما است. کارمند باید معیارهای تایید را برای واجد شرایط بودن برای ویزای استخدامی، از جمله سهمیه عمان سازی برای حداقل سطح اتباع عمانی شاغل در شرکت، رعایت کند. ویزای اشتغال به کارکارفرمایان باید برای هر کارمند خارجی 21 ساله یا بالاتر ویزای کار دریافت کنند. این ویزای استاندارد جهت حمایت از یک تبعه‌ی خارجی برای کار در عمان است.

مشاوران عمان

پزشکان نیز برای داشتن اجازه کار در عمان باید حداقل ۳ سال تجربه کاری داشته باشند و در آزمون پرومتریک عمان قبول شده تا بعد از آن وارد مرحله ارزیابی مدارک تحصیلی و شغلی ( دیتافلو) و مصاحبه در عمان ‌شوند. اطلاعات کامل درزمینه ویزای کار پزشکی در عمان، میزان حقوق و دیگر شرایط کار پزشکان ایرانی در عمان در مقاله استخدام پزشک در عمان 1402ذکر شده است. مهاجرت به عمان از طریق سرمایه‌گذاری از دیگر راههای مهاجرت به این کشور محسوب می‌شود این نوع از مهاجرت با سه شیوه سرمایه‌گذاری از طریق خرید ملک، ثبت شرکت و سپرده‌گذاری در بانک‌های این کشور قابل انجام است. اما در این بین بهترین روش، مهاجرت به عمان، سرمایه‌گذاری از طریق ثبت شرکت است. زیرا عمان از موقعیت تجاری بسیار خوبی برخوردار است و موقعیت جغرافیایی آن بر این امر می‌افزاید. متقاضیان مهاجرت کاری به عمان، پس از ورود به عمان باید به اداره کار و اداره پلیس عمان مراجعه کرده و اقامت کاری دریافت کنند.