نرخ مهاجرت به عمان-کمک مهاجرت

اما از آنجا که کارمندان اکثرا با جاب آفر به عمان می‌آیند، کارفرما باید فرم درخواست را به اداره تخصصی وزارت نیروی انسانی ارسال کند. انجام این کار به کارفرما مجوزی برای استخدام مهاجران می‌دهد. در مرحله بعد، او می‌تواند برای کلیه کارکنانی که شرایط و سهمیه‌های ترخیص کار را دارند، دعوت نامه ارسال کند. اگر تمایل دارید اطلاعات بیشتری در زمینه اخذ ویزای کاری در عمان به دست بیاورید، می‌توانید با موسسه مهاجرتی صبا ویزا تماس بگیرید و به کمک مشاوران باتجربه و حرفه‌ای این موسسه، به پاسخ تمام سوالاتتان دست بیابید. اگر خواهان زندگی و کار در عمان هستید، بدون شک باید نسبت به اخذ ویزای کاری این کشور اقدام فرمایید.

یکی از مهم‌ترین شرایط مربوط به مهاجرت به کشور عمان از طریق ازدواج این است که فرد دارای تابعیت عمانی، بیشتر از ۲۰ سال سن داشته باشد. فرد متقاضی بایستی حداقل به مدت ۶ الی ۸ ماه غیر متوالی در کشور عمان حضور داشته باشد. در غیر این صورت مجوز اقامت ۱ یا ۳ ساله خود را از دست می‌دهد. هزینه مهاجرت به عمان از طریق ازدواج شامل هزینه‌ ویزای عمان و هزینه مراسم می‌باشد. یکی دیگر از روش‌های مهاجرت به عمان، سرمایه گذاری در این کشور می‌باشد.

عمان از کشورهای حاشیه خلیج فارس است که در سال های اخیر هم در صنعت گردشگری و هم در صنایع دیگر روند رو به رشدی داشته است. در کنار گردشگری این کشور مقصد خوبی برای تحصیل و کار کردن است، از این رو جدیدا ایرانیان زیادی تقاضایمهاجرت به عمان را داشته اند و هر روز به تعداد آنها افزوده می شود. در این بخش تمامی روش‌ های مجله خبری مهاجرت 2022 را باهم بررسی نمودیم. درصورتی‌که نیاز به پاسخگویی به برخی سؤالات در خصوص اقامت عمان برای کار و مهاجرت کار به عمان را دارید، می‌توانید با همکاران ما در موسسه مهاجرتی جام جم ارتباط برقرار نمایید. از میان این سه روش مهاجرت سرمایه‌گذاری در عمان بهترین روش از طریق ثبت شرکت در عمان است.

ویزای استانی

اطلاعات خود را ثبت کنید تا مشاوران مهاجرتی ما سریعا برای مشاوره با شما تماس بگیرند. همچنین افراد مجرد می‌توانند فرزندی را به عنوان فرزندخوانده بپذیرند. در صورتی تابعیت فرزند متولد شده در عمان داده می‌شود که والدین او عمانی باشند؛ یعنی دارای تابعیت و اقامت عمان باشند.

جهت هماهنگی برای دریافت خدمات حقوقی ومشاوره از طریق تلفن (واتس آپ) وایمیل می توانید تماس حاصل فرمائید. طبق داده ها وآمار منتشره ازسوی مرکزملی آمار و اطلاعات عمان، تعداد مهاجران به عمان از اکتبر 2021 روند افزایشی داشته است و در آغاز سال 2022 جمعیت مهاجران از 1 میلیون 700 هزار نفر فراتر رفته است. برای همین، نیاز به نیروی کاری خواهد داشت که این مسئولیت‌ها را بر عهده بگیرند. همه متقاضیان مهاجرت ، بعد از جستجو و مطالعه مقالات و متنها در رابطه با مهاجرت ، ذهنیتهای مختلفی نسبت به مهاجرت پیدا می کنند . مهاجراتساین تلاش می کند مرجع پاسخ به سؤالات متداول مربوط به مهاجرت به کانادا باشد.

  • قدرت خرید ساکنان این کشور نیز خوب است که بیانگرقدرت شرایط اقتصادیو رفاهی خوب این کشور می باشد.
  • یکی از معتبر ترین ، سریع ترین و تضمینی ترین روشهای اخذ ویزای عمان ، ایجاد کار و انجام سرمایه گذاری در عمان است.
  • این کشور ها به دلیل داشتن تقاضای بالا در زمینه مهندسی کامپیوتر، دارای شرایط مناسبی رای متخصصین و برنامه نویسان می باشد.
  • در شرکت‌های محلی حداقل 51% سهم شرکت به فرد عمانی تعلق می‌گیرد.
  • برای مهاجرت ورزشکاران نیاز به دعوت نامه شغلی از طرف کارفرمای عمانی خواهد بود.

برای برخی از ملیت‌ها یا برخی از دسته‌ها مجوزهای خاصی مورد نیاز است، به عنوان مثال برای خدمتکاران فیلیپینی مجوزی از سفارت فیلیپین و تایید شده توسط وزارت امور خارجه لازم است. مجوز کار وزارت نیروی انسانی و کپی آن برای هر درخواست فردی. ویزای تحقیقات علمی به دارنده اجازه می‌دهد تا سه ماه در عمان بماند و ممکن است تا دو ماه دیگر تمدید شود. ویزای بازدیدی به اشکال مختلف از جمله ویزای تجاری، توریستی و خانوادگی ارائه می‌شود. شایان ذکر است که پروسه مجوز طولانی است و NOC اغلب صادر نمی‌شود. اما اگر مجاز باشد، ممکن است همراه با ویزا از بندر ورودی دریافت شود.

راحت ترین روش مهاجرت به عمان

در سال‌های اخیر رشد اقتصادی عمان روزبه‌روز در حال افزایش است و در پی آن متقاضیان مهاجرت به عمان نیز بیشتر می‌شوند. مناطق آزاد اقتصادی بسیاری در کشور عمان فعال می باشند که از آن جمله می توان به منطقه آزاد صلاح، مسندم، المزیونه و صحار اشاره کرد. نامه دعوت به کار یا پیشنهاد شغلی از یک شرکت معتبر و ثبت شده در عمان. اما در کشور عمان قانون سیستم خون حاکم است و اخذ پاسپورت و تابعیت تنها از طریق تولد در این کشور ممکن نمی باشد.

خیر متاسفانه در حال حاضر آفر کاری در زمینه تخصص شما وجود ندارد . درآمدی بالا حتی در مقایسه با کشور هایی که درآمدشان به دلار است. نامه تأیید شده از سوی دانشگاه باید توسط وزارت تجارت و صنعت به امضا رسیده باشه (مهم). یک نسخه کپی از پاسپورت دانشجویی، متقاضی الزامی بوده و پاسپورت باید برای حداقل 6 ماه اعتبار داشته باشه. یکی از بزرگترین مراکز برگزار کننده امتحانات آنلاین در آمریکاست که در بیش از 160 کشور آزمون های آنلاین در رشته‌های مختلف علوم پزشکی برگزار میکند.