نمایندگی دزدگیر ماجیکار در تهران + نصب

یکی از سوالات رایج افراد این است که آیا همه آسانسورها دوربین دارند؟ همه ی حسگر ها باید به درستی کار کنن تا سیستم بازدهی لازم را داشته باشد. زیرا هیچکس نمیخواهد به دلیل ناکارآمدی یا نبود سیستم امنیتی، خود را در موقعیت خطرناکی بیابد. این امر می تواند بهره وری را افزایش دهد ، زیرا وقتی کارمندان شما احساس امنیت می کنند سخت تر کار می کنند. بیشتر خریداران فکر میکنند که با خرید این نوع دوربین مدار بسته دیگر بطور کامل از کابل کشی راحت میشوند و میتوانند دوربین را در هر مکانی که دوست دارند نصب نمایند، اما این فکر اشتباه است زیرا حتی این نوع دوربین های مدار بسته نیز به کابلی برای تغذیه برقشان نیاز دارند،ممکن است بگویید از دوربین هایی با باطری استفاده میکنیم اما استفاده از باطری ریسک شما را بسیار افزایش میدهند. دوربین مداربسته بیسیم نیازی به سیم کشی برای انتقال تصویر ندارد.

اهمین نصب دوربین مداربسته

در گذشته شاهد نصب این دزدگیر در برخی از ساختمان های اداری یا تجاری بودیم اما امروزه می بینیم که تقاضا برای نصب دزدگیر منازل نیز بیشتر شده است. نصاب دوربین مداربسته که توسط فروشگاه آریا برای محلهایی که پروژه های دوربین مدار بسته در آن اجرا خواهد شد اعزام می گردد تضمین کننده کمترین هزینه نصب دوربین مداربسته در تهران است و گارانتی و خدمات پس از فرو مانند تعمیر دوربین مداربسته را شامل حال میشود. در زمانی که دوربین ها نصب شدند و نرم افزار استفاده از آن نیز نصب شد برای شخصی سازی کردن آن و تنظیم دلخواه آن اقدام کنید تا بتوانید راحت تر با آن کار کنید.

شرکت نصاب دوربین مداربسته در تهران

آژیر سیستم دزدگیر اماکن: آژیر یا بلندگو وظیفه دارد که سیگنالهایی که از پنل مرکزی دریافت میکند را تبدیل به هشدار صوتی نماید، آژیرها با توجه به این که قرار است در چه مکانی نصب شوند، میتوانند ساختار ظاهری متفاوتی داشته باشند، برای مثال آژیرها و بلندگوهای سیستم دزدگیر اماکن که قرار است در فضای بسته مورد استفاده قرار گیرند، معمولاً دارای مشخصات مشابه با هم میباشند و بلندگوهای سیستمهای اماکنی که قرار است در فضای باز به کار برده شوند، شیپوری و بوقی شکل میباشند و شرایط نصب در فضای بیرونی را دارند و اگر هم شرایط را نداشته باشند داخل یک سری محفظههای فلزی نصب میشوند تا از آنها حفاظت شود، زیرا وقتی قرار است دزدگیر در محیط بیرونی نصب شود در معرض برف و باران و گرد و غبار و …

پروسه تحقیق، انتخاب، خرید و نصب سیستمهای امنیتی نظارت تصویر میتواند جذاب باشد. منظور از سیستمهای آنالوگ، دوربین و دی وی آری است که بر پایه کابل کواکسیل نصب میگردد و ممکن است تصاویری با کیفیت پایین TVL و یا تصاویری با کیفیت بالا مثلا ۶ مگاپیکسلی ارائه دهند. در گذشته سیستمهای آنالوگ کیفیت مناسبی نداشتند و کیفیتی در حدود ۰٫۰۳ مگاپیکسل خروجی میدادند اما در سالهای اخیر شرکتهای مختلفی تکنولوژی های جدیدی عرضه نموده اند که در همان بستر آنالوگ کیفیت بالای مگاپیکسلی رد و بدل شود. اگر آن را برای کنترل کلی اوضاع منزل یا محل کار خود در نظر بگیرید که نیاز به ثبت جزییات زیاد ندارد، یک دوربین دو مگاپیکسلی می تواند برای شما کافی باشد.

سیستم امنیتی مورد نیاز تان شامل دوربین مداربسته، یک دستگاه DVR (دی وی آر)، کابل دوربین مداربسته (کواکسیال یا شبکه)، فیش BNC یا سوکت شبکه (بسته به سیستم دوربین مداربسته ای که نصب میکنید) و منبع تغذیه و … سیستم مداربسته تحت شبکه یا ای پی نوعی از سیستم مداربسته است که انتقال اطلاعات در آن بر مبنای پروتکل های شبکه صورت می گیرد. گوشی های هوشمند امروزی قابلیت های فراوانی را می توانند برای کاربران خود فراهم کنند. ظرفیت زوم اوپتکال، قابلیت ضبط ویدئو به صورت 24 ساعته، امکان پوشش دهی دوربین در زوایای خاص و … دستگاه UPS: وظیفه تامین برق در صورت قطع برق شهر را برعهده دارد. تقریبا پس از خرید همه دوربین های مدار بسته، همراه آن یک آداپتور برق نیز ارسال می شود. در برخی مواقع هم از کابل کواکسیال و کابل برق بصورت مجزا استفاده می کنید که در این حالت نیاز دارید.

دسته اول دوربی هایی هستند که برای ذخیره ی تصاویر به طور قطع به یک سیستم مرکزی nvr لازم دارند اما برخی از این دوربین ها دارای رم بوده و می توانند تصاویر را در رم خود بدون نیاز به nvr ذخیره نمایند. دوربین های تحت شبکه نسبت به دوربین های آنالوگ از تکنولوژی به روزتری برای ضبط و انتقال تصاویر برخوردارند. امروزه بدلیل استفاده آن در آمریکا دوربین مدار بسته تحت شبکه یکی از آخرین پیشرفتهای شبکه. برای تغذیه دوربین ها می توان کنار هر دوربین یک آداپتور ۲ آمپر مجزا به کار برد و یا اینکه در کنار دی وی آر، یک درایو تغذیه آمپراژ بالا برای تمام دوربین های مداربسته استفاده شود و از یک کابل ترکیبی برای برق و تصویر استفاده گردد. بنابراین اگر عملکرد دزدگیر شما قطع شده است، قبل از هر اقدامی منبع تغذیه آن را چک کنید.

بهترین شرکت نصب دوربین مداربسته

البته قبل از راه اندازی تعمیرگاه موبایل توصیه می کنیم یک دوره کارآموزی کوتاه مدت را سپری کنید تا با شگردها و فنون اداره تعمیرگاه موبایل نیز به طور کامل آشنا شوید. از این رو اگر یکی از سنسورها، سیگنالی غیر عادی به سیستم مرکزی ارسال کند، سیستم فرمان آژیر و یا هر فرمان دیگری که از قبل تعیین شده باشد را اجرا می کند و اینگونه شما را از اتفاقات غیر عادی آگاه می سازد. توجه داشته باشید که شرایط آبوهوایی و دمای معمول محیط نصب، در تعیین میزان مقاومت، شکل ظاهری کاور یا نوع دوربین مداربسته تأثیرگذار هستند. از طرفی مدیرانی که قصد دارند علاوه بر افزایش امنیت با دوربین مداربسته، به صورت پیوسته محیط کار و کارمندان خود را کنترل نمایند میتوانند با نصب دوربین های مداربسته این امر را انجام دهد زیرا این کار از دست هیچ گونه نگهبانی بر نمی آید بلکه تنها استفاده از دوربین مداربسته می باشد که می تواند تمامی این امکانات را برای شما مهیا کند.

اگر بدنبال ارزان تر تمام شدن یک سیستم دوربین مداربسته برای منزل خود هستید ارزانترین حالت استفاده از دوربین مداربسته با قابلیت پشتیبانی ار حافظه داخلی است . دوربین مداربسته لامپی ۳۶۰ درجه WIFI رم خور فیش آی (دوربین چشم ماهی) دارای تصویر پانورامای فول اچ دی ۳۶۰ درجه با زاویه دید بسیار وسیع میباشد و دارای قابلیت ضبط صدای با کیفیت و امکان مکالمه دو طرفه اینترنتی است. این مینی دوربین کوچک فیش آی ۳۶۰درجه هوشمند با لنز بسیار واید چشم ماهی خود از پیشرفته ترین دوربینهای موجود در بازار است و با نمای تصویر بسیار گسترده به همراه قابلیت انتقال تصویر وای فای و انتقال تصویر اینترنتی P2P بدون آی پی استاتیک گزینهای بسیار مناسب برای نظارت محسوس و نامحسوس اماکن مسکونی، اداری و تجاری و صنعتی میباشد. پک دارای دو یا سه دوربین مداربسته (برای نظارت بر دربها)، و یک دستگاه DVR (دی وی ار) با فضای ذخیره سازی (هارد دیسک) کافی برای ضبط دو یا سه هفته ویدئو است .

بهتر است دوربینهای امنیتی را دور از دسترس دیگران و در ارتفاع مناسب نصب کنید. برای نصب بهترین دوربینهای امنیتی در داخل خانه، گوشهای از اتاق را انتخاب کنید که در آن بیشتر نقاط ورود به اتاق قابل مشاهده است. غیر قابل نفوذ است. اما میتوان درجه مقاومت آنها در مقابل نفوذ آب را بررسی کرد. در ابتدای امر که این دوربین ها به بازار آمده بودند از آنجایی که پهنای باند اینترنت در سراسر جهان پایین بود اختلاف زمانی بسیار زیادی برای تصویر ها مشاهده می شد اما با مرور زمان و افزایش سرعت اینترنت در سرتاسر جهان این مشکل تا حدودی از بین رفت.

همچنین داهوا در طراحی و تولید سیستم های دوربین مداربسته و دستگاه های NVR و نرم افزار های مربوطه حرف های زیادی برای گفتن دارد. هزینه نصب دوربین مدار بسته یا همان اجرت نصب، که توسط نصاب دوربین مدار بسته اخذ میشود در واقع دستمزد کسی که خدمات نصب و راه اندازی یک سیستم مطمئن را برای شما انجام می دهد. دزدگیر اماکن یکی از مهم ترین این سیستم ها می باشد که بسیاری از صاحبان کسب و کارهای مختلف و همچنین مالکین منازل مسکونی، نسبت به نصب آنها در مغازه یا منزل خود اقدام می نمایند. یکی از این موارد آتش سوزی و دود ناشی از آن است.

این نیاز فزاینده به سیستمهای امنیتی، منجر به توسعه بازار شده و به تبع آن تکنولوژیهای دخیل در آن را نیز شدیداً گسترش داده است. هنگامی که نگهداری مکرر دوربین مداربسته را انجام میدهید، میتوانید مشکل را زمانی که زودرس است تشخیص داده و آن را برطرف کنید. نظارت بر نحوه کارکرد پرسنل , تشخیص خاطی در وقایع پیش آمده , کنترل موجودی انبار و ورود و خروج کالا , شرکت نصب دوربین مداربسته در تهران کنترل و نظارت بر بخش های اداری و مالی از مهمترین اهداف نصب دوربین مداربسته در محیط های صنعتی و تولیدی است.

زرین سیستم برند های مختلفی از چشم الکترونیک را ما در بازار عرضه میکنیم چشمی پارادوکس – چشمی اپتکس – چشمی الکترونیک پایونیر – چشمی الکترونیک سیماران – چشمی دزدگیر پایرونیکس و… برای این کار سیستم کامپیوتر را روشن کرده و با استفاده از WIFI و یا LAN به اینترنت وصل شوید و با استفاده از مرورگر اینترنت آدرس ip را در نوار آدرس بنویسید. نصب دوربین مداربسته در منزل موجب افزایش سطح امنیت شده و این امر نیز باعث میشود فرد با خاطری آسوده هنگام سفر و دوری از خانه، به مشاهده و بررسی تصاویر ضبط شده توسط دوربین های مداربسته و ذخیره شده روی دستگاه DVR (با استفاده از تکنولوژی انتقال تصویر) بپردازد. با نصب اپلیکیشن دوربین خود بر روی تلفن همراه، می توانید تصاویر آن را از راه دور مشاهده و کنترل کنید. شما پس از نصب سیستم دوربین مداربسته در محل شرکت یا فروشگاه خود می توانید نظارتی همه جانبه بر نوع رفتار و برخورد با دیگر پرسنل و مراجعه کنندگان , لحن صحبت و یا اشتباهات آن ها داشته باشید و در نهایت با استفاده از این نظارت راندمان کاری خود را بالا ببرید.

نصب دوربین مداربسته در کارخانه

یکی از انواع دوربین های نظارت تصویری، دوربین مدار بسته دیجیتال است. در انواع دوربین ها نوع دوربین بی سیم نیز برای منازل به کار می رود. دزدگیرها از نظر ظاهر بسیار متنوع هستند و انواع و اقسام آن را می توانید خریداری کنید ولی از نظر ساختار همه آنها مشترک بوده و یک کار مشخص را انجام می دهند برای مثال همه آنها خط تحریک بسته، خط تحریک باز، حسگر بسته، حسگر باز و محل وصل دارند و نیز کلیدی دارند که می توان از راه دور آن را خاموش یا روشن کرد و هم چنین همه آنها دارای مدار شارژ باتری، مدار آژیر، گاه شمار خروج، گاه شمار ورود و گاه شمار آژیر می باشند و البته در نوع پیشرفته خود می توانند تلفن کننده خودکار نیز داشته باشند.

این دوربین ها در مقایسه با دوربین های شبکه یا دیجیتال از عیب های بزرگی برخوردارند که یکی از بزرگترین آنها محدود بودن کیفیت تصویر این دوربین هاست. دوربین های مداربسته تحت شبکه در سال ۱۹۹۶ برای اولین بار توسط شرکت axis به بازار راه یافت. در چند سال اخیر تقریباً اکثر موسسه ها، شرکت ها، کارفرماها و مدیران برای محل فعالیت و کسب خود به دنبال نصب دوربین مداربسته هستند. دوربین مداربسته مانند سایر تجهیزات الکترونیکی نیازمند تعمیر ، سرویس و نگهداری میباشند، محلی برای تعمیر دوربین مداربسته می بایست در نطر گرفته شود تعمیرگاه دوربین مداربسته نامیده میشود و تعمیرگاه دوربین مداربسته آریابا بیش از ۱۶ سال سسابقه فعالیت در زمینه تعمیر و ارائه خدمات پس از فروش دوربین مداربسته در ایران میباشد که این قابلیت را دارد که تمام خدمات تعمیر دوربین مداربسته را برای شما انجام دهد.

شرکت نصاب دزدگیر اماکن

در زمان انتخاب مکان نصب باید ورودیها و خروجیهای محل مورد نظر را در نظر بگیرید. مثلا شما می­توانید با استفاده از دوربین مدار بسته نحوه­ی رفتار کارمند با مشتری خود را ببینید و بر اساس آن تصمیم بگیرید که عملکرد کارمند شما چگونه است و کارکنان شما چه اندازه به بهبود وضعیت فروش یا بالارفتن کیفیت خدمات شما کمک می­کنند. داکت: یک حفاظ معمولا پلاستیکی بلند است که وظیفه حفاظت کابها را در محیطهای مسقف بر عهده دارد. لوله فلزی: لوله ای غیر منعطف است که وظیفه حفاظت کابلها را برعهده دارد. چگونه نصاب حرفه ای دوربین مدار بسته شویم؟ دوربین های مدار بسته Outdoor که مخصوص نصب در محیط های خارجی هستند طوری طراحی می شوند تا بتوانند در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم باشند و اجزای داخلی آنها از تخریب مصون بماند. دوربین های بولت می توانند هم در محیط های خارجی و هم در محیط های داخلی مورد استفاده قرار گیرند.