نکات مهم مهاجرت به عمان راهنمای 0تا100 مهاجرت به عمان-کمک مهاجرت

کشور عمان دارای بیمارستان‌های مدرن و دانشگاه‌های خوبی است و در سال‌های اخیر نیز صنعت گردشگری در این کشور با رشد چشمگیری مواجه بوده که باعث رشد اقتصادی شده است. نوع حکومت کشور عمان سلطنت مطلقه است و فرمانروایی آن پادشاهی بی‌چون و چراست اما پارلمان نیز تا حد کمی در قانون‌گذاری این کشور نقش دارد. ویزای عمان برای شهروندان ایرانی به‌صورت ویزای توریستی، ویزای تجاری و ویزای ترانزیت صادر می‌شود. ویزاهای توریستی و تجاری ممکن است به‌صورت عادی یا فوری صادر شوند. در تاریخ هجدهم اردیبهشت سال ۱۳۹۷ سفیر جمهوری اسلامی ایران در مسقط موافقت سلطنت عمان با اعطای روادید فرودگاهی به اتباع ایران را اعلام کرد.

از امتیازاتی مانند اقامت قابل تمدید و همراهی با خانواده در این کشور بهره مند شوید. اقتصاد این کشور به دلیل دوری عمان از تنش‌های سیاسی، امن است و احتمال بروز بحران‌های بزرگ یا ناپایداری و بی‌ثباتی در آن خیلی کم است. پاسپورت مجله خبری مهاجرت ایرانی – داشتن گذرنامه معتبر با حداقل 6 ماه اعتبار. سرانه درآمد عمان برای هر نفر حدود ۲۰۰۰ دلار می‌باشد و به‌طور کل از سطح رفاه بسیار بالایی برخوردارند. پاسخگوئی وپذیرش حضوری در ایران و عمان با هماهنگی قبلی صورت می پذیرد.

شرایط عمومی مهاجرت به عمان

موسسه ملک پور، هیچ گونه خدماتی در زمینه پناهندگی ارائه نمی دهد. این مطلب صرفاً جهت بالا بردن اطلاعات شما و اطلاع رسانی در خصوص خطرات و نکات مهم پناهندگی به عرض شما می رسد. عمان در سال های اخیر تلاش کرده با همسایگان خود روابط مثبتی داشته باشد تا از این طریق کسب و کار اقتصادی خود را توسعه دهد و سرمایه گذارانی از سر تا سر جهان به دست آورد. در سال های اخیر در کشور عمان اقتصاد به شدت رشد کرده است و دستاورد های فوق العاده ای چون ساخت بزرگراه، بیمارستان های مدرن و دانشگاه ها در این کشور رخ داده است. همچنین با رشد صنعت گردشگری در عمان در سال های اخیر و سود کلانی که از این راه به دست آمده اقتصاد عمان رشد چشمگیری داشته است. دلایل بسیاری می‌تواند عمان را به کشوری ایدئال برای مهاجرت تبدیل کند.

  • در صورتی تابعیت فرزند متولد شده در عمان داده می‌شود که والدین او عمانی باشند؛ یعنی دارای تابعیت و اقامت عمان باشند.
  • لازم است دانشجویان در این زمان در پروژه‌های علمی و همچنین در سمینارهای علمی بسیاری شرکت داشته باشند.
  • قابل‌ذکر است که متقاضیان مهاجرت عمان برای تحصیل در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا باید مدرک زبان معتبر ارائه دهند.
  • در شرکت‌های پایه ممتاز نیاز به حداقل 250 هزار ریال عمان سرمایه دارید و 30% سهم شرکت به فرد عمانی تعلق می‌گیرد.
  • با ما همراه باشید تا به بررسی شرایط مهاجرت کاری به این کشور بپردازیم.

که شرایط اجتماعی شامل نحوه ی برخورد، مدرنیته، مهمان نوازی، تبعیض نژاد و … می باشد. از نکات حائز اهمیت در این باب میتوان به آزادی پوشش اشاره نمود که این امر به افراد از هر مذهبی اجازه میدهد که به طور مسالمت آمیز در کنار یکدیگر به فعالیت های روزمره ی خود ادامه دهند. در کشورهای اروپایی و آمریکا اصلا شاهد تبعیض نژادی شهروندان این کشورها، با خارجیان نخواهیم بود ولی در کشورهای عربی میزان تبعیض نژادی بسیار بالا میباشد. شهروندان عمانی بسیار خونگرمتر و مهمان نوازتر و آرامتر از باقی اعراب هستند ولی مدرنیته بودن در این کشور نسبت به باقی اعراب نظیر کشور امارات، پایین تر است و به طبع کشور امارات برای بیزینس آماده تر می باشد.

سرمایه گذاری در روسیه

حتی پس از ورود، کارمند مجاز به کار نیست تا زمانی که تمام درخواست‌های لازم از جمله اجازه اقامت بررسی شود. هنگامی که شما ویزای کار و کارت اقامت خود را دریافت کردید، می‌توانید با کارفرما در عمان شروع به کار کنید. دوست عزیز اگر خودتون کارفرمایی داشته باشید بله امکانش هست . ولی در صورت کلی عمان به صورت محدود جاب افر ارائه میده و باید در هر دوره ببینید ایا این مشاغل جزو شغل های مورد نیاز عمان هست یا خیر.

مهاجرت و سرمایه گذاری در عمان