هدف از مهاجرت به کانادا را در چه می دانید؟ چرا کشور کانادا؟ کدام استان کانادا؟-کمک مهاجرت

در صورت برخوداری از امتیاز و شرایط لازم، متقاضیان می‌توانند پس از تشکیل پروفایل خود، در دوره‌های از پیش انتخاب شده برای امتیازبندی CRS Point، در مدت زمان ۱۵ دقیقه، به رقابت بپردازند و در صورت کسب امتیاز بالا، برای متقاضیان دعوت نامه ارسال می‌شود. سیستم و برنامه رتبه‌بندی اکسپرس اینتری (Comprehensive Ranking System-CRS) سریع‌ترین راه مهاجرت به این کشور می‌باشد، که به افراد کمک می‌کند از طریق تخصص کاری، اقامت کشور کانادا را به دست آورند. در واقع این سیستم زیر نظر دولت فدرال و بعضی از سیستم‌های مهاجرتی استانی، به عنوان سریع‌ترین راه مهاجرت به کانادا معرفی شده است. لازم به ذکر است که داشتن درخواست کاری از سوی یک کارفرما در کانادا می‌تواند امتیاز مثبتی برای این نوع مهاجرت و در نهایت دریافت اقامت دائم کانادا به حساب بیاید.

اخذ ویزای کاری کانادا

حوزه‌های کاری مجاز در این برنامه به دسته‌های گوناگونی طبقه‌بندی شده‌اند. تحصیلات عالی و مدرک دانشگاهی در این برنامه ضروری نیست ولی وجود آن امتیاز شما را افزایش می‌دهد. همسری که از این طریق اقامت دائم دریافت کرده است تا ۵ سال اجازه اسپانسر شدن برای همسر دیگری را نخواهد داشت. دقیقا چه چیزی رو توضیح بدهیم؟ مجله خبری مهاجرت اگر با شخصی که کانادایی است یا اقامت کانادا دارد ازدواج کنید ایشان میتوانند از طریق اسپانسرشیپ همسر برای شما درخواست اقامت کنند. شخصی که درخواست ویزای تحصیلی می دهد همسر ایشان نیز می تواند درخواست ویزا OWP داشته باشد. زبان بخوانید و تلاش کنید که از یک کارفرمای واجد شرایط جاب آفر دریافت نمایید.

در صورتی پذیرش شما، دعوتنامه برایتان ارسال می گردد و روند اخذ ویزا را انجام دهید. بدین صورت بهترین راه ممکن برای اخذ مجوز مهاجرت به شماپیشنهاد داده خواهد شد. شانس پذیرش شما برای کار، تخصص و تجربه و البته تلاش شما برای کاریابی است.

همچنین هزینه بیمه دانشجویانی که برای مهاجرت تحصیلی به این کشور می‌آیند از 300 تا 900 دلار متغیر است اما معمول‌ترین هزینه بیمه دانشجویی در اکثر شهرها و استان‌ها دور و بر رقم 600 دلار به ازای هر ماه می‌باشد. اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که تمایل دارید با مهاجرت به کانادا شرایط زندگی خود را تغییر دهید و یا به امکانات و فرصت‌های بهتری دست پیدا کنید تا پایان این مقاله با ادب ویزا همراه شوید. شما باید نشان بدهید سرمایهٔ کافی برای تامین هزینهٔ خود و وابستگان‌تان را پس از ورود به کانادا دارید. هم‌اکنون این رقم برای خانواده‌های یک، دو و سه‌نفره به‌ترتیب حدود ۱۳ هزار، ۱۶ هزار و ۲۰ هزار دلار کانادا است. مهاجرت کانادا از طریق تولد فرزندان، یکی از رایج‌ترین روش‌های امروزی است که میان سلبریتی‌ها هم رایج شده است. افراد می‌توانند با تولد فرزند خود در این کشور، سیتیزن کانادا شوند.

برخی از دانشگاه ها یا کالج های کانادا دوره های آمادگی زبان انگلیسی را در همان دانشگاه ها برگزار می کنند و متقاضی با ارائه مدرک و گواهی آموزش زبان می تواند تحصیل در دانشگاه و کالج مورد نظر را شروع کند. در حالی که برای متقاضی که قصد اخذ ویزای سرمایه گذاری کانادا و یا اخذ ویزای استارتاپ کانادا را دارد شرایط به گونه ای دیگر است. برای اخذ ویزای سرمایه گذاری کشور کانادا دارا بودن مدرک زبان الزامی نیست اما دارا بودن تمکن مالی کافی ضروری است.

در مرحله اول می‌توانید از مشاوره مهاجرت به کانادا بهره‌مند شوید تا بتوانید با خیال راحت درباره مهاجرت کاری تصمیم بگیرید. برخی تیم‌های مهاجرتی اطلاعات کافی از شیوه‌‌‌‌‌‌‌‌‌های مهاجرت به کانادا ندارند. روش‌های مهاجرت به این کشور مختلف است و قرار نیست شرایط شما دقیقا مانند یک متقاضی دیگر باشد. مهاجر پذیر بودن کانادا باعث شده بسیاری از افراد غیر حرفه‌ای اقدام به تاسیس شرکت مهاجرتی کرده و افراد زیادی را فریب دهند.

تولد فرزند و اقامت کانادا

در واقع پیشنهاد ما به کسانی که میخواهند از طریق تحصیل فرزندشان در کانادا به اقامت دائم برسند، راه اندازی بیزنس است که ممکن است کم هزینه تر و سریع تر باشد. برای آمدن به کانادا به عنوان یک نیروی کار خارجی باید مجوز کار دریافت کنید که انواع مختلفی را شامل می شود ، اگر شهروند یا مقیم دائم کانادا نیستید ، باید از اداره مهاجرت ، پناهندگی و شهروندی کانادا یا یک دفتر ویزای کانادا مجوز کار دریافت کنید . اخذ اقامت کانادا از طریق کار می تواند شما را به آسانی به یک شهروند این کشور مبدل سازد. اکثر PNP ها معمولا یک برنامه همراستا با سیستم اکسپرس انتری فدرال نیز دارند. هر استان مسیرهای مختلفی تعیین کرده و گاه یک مسیر چند زیر شاخه دیگر دارد. اگر شرایط تحصیلی، زبان، سن و تجربه کاری داشته باشید و مشاوره درست دریافت کنید، مهاجرت به کانادا با این برنامه‌ها تقریبا آسان خواهد بود.

  • فرد متقاضی می تواند شرکت خود را به صورت فدرالی، منطقه ایی و استانی انتخاب کند که هزینه هر کدام متفاوت است.
  • فرد مورد نظر در صورتی که توانایی مالی کافی برای حمایت از شما را داشته باشد، می توانید از طریق او به کانادا مهاجرت نمایید.
  • متقاضیان برای مهاجرت به کشور کانادا چه از طریق وکیل مهاجرتی و چه از طریق خودشان باید مدارک لازم را به سایت اداره مهاجرت کشور کانادا ارسال کنند.
  • وکیل مهاجرتی کانادا، وکیل مهاجرتی تورنتو و دیگر شهرهای کانادا اطلاعات لازم در مورد برنامه های مهاجرت استانی به کانادا را ارائه می دهند.
  • شرکت کانادایی e-visa Immigration که بزرگ‌ترین شرکت مهاجرتی ایالت بریتیش کلمبیای کانادا می‌باشد، تا کنون به بیش از 50 کشور از سراسر جهان خدمات مشاوره مهاجرت ارائه داده است.

در نتیجه، نیازهای بازار کار در هر استان و اهداف مهاجرتی در نظر گرفته شده برای یک استان با استان دیگر ممکن است متفاوت باشد. به همین دلیل، هر استان با توجه به نیازهای خود، شرایط مشخصی را برای پذیرش مهاجران عنوان کرده است. شرایط تعیین شده توسط اداره مهاجرت کانادا برای ویزای استارت دشوار نیستند اما نداشتن آنها به هیچ طریقی قابل جبران نیست. هر برنامه آموزشی مدارک خاصی را می طلبد که در وب سایت آن مرکز آموزشی به آن اشاره شده است. برخی رشته ها علاوه بر مدارک متداول مانند کارنامه، آخرین مدرک تحصیلی، گذرنامه و … به تاییدیه WES هم نیاز دارند.

اما سابقه سفر به کانادا و شناخت این کشور اثر مثبتی بر پرونده شما خواهد گذاشت. اطلاعات بیشتر درباره ناک‌های شغلی را در صفحه بازار کار کانادا جستجو کنید. برای مشاهده مشاغل موجود برای متقاضیانی که مسلط به زبان فرانسوی هستند، به صفحه جاب آفر کانادا مراجعه کنید.

به صفحه فرمهای ارزیابی رایگان مراجعه بفرمایید تا شرایط شما بررسی شود. به بالای سایت مراجعه و فرم ارزیابی تکمیل بفرمایید که شرایط شما بررسی شود. در سال های گذشته ایرانیان زیاد در انتخابات کانادا شرکت نمی کردند اما اخیرا ایرانیان مقیم کانادا به صورت جدی در عرصه سیاست حضور داشتند که این موضوع نشان دهنده حضور پررنگ و مهم ایرانی هاست. فرد متقاضی باید حداقل 35 امتیاز از جدول امتیاز بندی را کسب کرده باشد. در این پکیج که شامل دو تور شینگن(فول گارانتی) + ویزای کاناداست؛ در ابتدا ویزای کانادا دریافت کرده سپس مبلغ آن را پرداخت می کنید. داشتن بستگان و خویشاوندان درجه یک و دو در کانادا امتیاز شما در برنامه‌های مهاجرتی را افزایش می‌دهد.

مهاجرت از طریق سرمایه گذاری به کانادا