هدف از مهاجرت به کانادا را در چه می دانید؟ چرا کشور کانادا؟ کدام استان کانادا؟-کمک مهاجرت

یکی از راه‌های مهاجرت به کانادا ایجاد یک کسب و کار پر سود و موفق است. البته می‌توانید خودتان کسب و کار را آغاز نکنید و مبلغی به دولت و سازمانی بدهید آنها برای شما سرمایه گذاری کنند. هدف از این برنامهٔ مهاجرتی، تقویت اقتصاد و بازار کار کانادا با جذب افرادی از خارج کشور است که سرمایه، مهارت‌های کارآفرینی، و هوش تجاری دارند؛ مانند سرمایه‌گذارها، کارآفرینان و افراد خوداشتغال‌.

  • مشاوران پارسی کانادا از بدو ورود کلاینت تا عقد قرارداد و حتی ورود به کشور مقصد تمامی مراحل و وضعیت پرونده یک کلاینت را به صورت شبانه‌روزی، پیگیری می‌کنند.
  • یکی از آسان‌ترین روش‌های مهاجرت به کانادا، مهاجرت تحصیلی به این کشور است.
  • مشاورین ما در دفاتر تهران و شیراز آماده پاسخگویی به تمامی سوالات شما عزیزان بوده و با توجه به پرونده تان مهاجرتی آسان و بی دغدغه را برایتان رقم خواهند زد .
  • مشاوران ما آمادگی دارند تا به صورت رایگان ابهامات شما را برطرف کنند.
  • از دیگر مزایای دریافت پاسپورت کانادا این است که کشور کانادا موضوع دو تابعیتی را به رسمیت شناخته و به افراد اجازه می دهد که با حفظ ملیت قبلی خود پاسپورت این کشور را دریافت کنند.
  • مهم‌ترین مزیت تحصیل در کانادا این است که می‌توانید مجوز کار پس از تحصیل دریافت کنید و تا سه سال در کانادا کار کنید.
همچنین همسران دانشجویان بین المللی از اجازه کار در کانادا به صورت تمام وقت برخوردار هستند. لذا یک دانشجوی مجرد می‌تواند هزینه زندگی در کانادا و یک دانشجوی متاهل می‌تواند علاوه بر هزینه زندگی، بخشی از هزینه های تحصیل در کانادا را نیز تامین کند. توجه داشته باشید که اپلیکیشن پذیرش تحصیلی به همراه انگیزه نامه یا نامه هدف از تحصیل ، همچنین رزومه یا CV نماینده شما در کمیته پذیرش دانشگاه مورد نظر هستند و توانایی علمی و مهارتهای فنی شما براساس آنها قضاوت می شوند. ای بسا پرونده‌های پذیرش تحصیلی بسیار قوی که به دلیل عدم آماده سازی مناسب رد شده‌اند.

ما در گروه مهاجرتی ادب، با بهره‌مندی از کادری مجرب و متخصص می‌توانیم پاسخگوی سوالات شما در این مسیر بوده و فرآیند اخذ اقامت را ساده‌تر از هر زمان دیگری به انجام برسانیم. این مجموعه خدماتی چون اخذ انواع ویزا و اقامت دائم در کانادا و دیگر کشورهای جهان مانند استرالیا مجله خبری مهاجرت و قبرس را ارائه می‌دهد. یکی دیگر از راه‌های مهاجرت به این کشور، ازدواج با فرد مقیم یا شهروند کانادایی است و الزامات خاص خود را دارد. همسر کانادایی متقاضی، باید از حداقل شرایط لازم برخوردار باشد و تمکن مالی خود را برای حمایت از همسر خارجی خود اثبات کند.

کانادا یک کشور مهاجرپذیر می‌باشد و حتی آمارها نشان می‌دهد که بیش از ۳۰% مردم کشور کانادا را مهاجران تشکیل می‌دهند. به همین دلیل هم مردم کشور کانادا با مهاجران خو گرفته‌اند و ارتباطات بسیار قوی با مهاجران دارند. وجود مهاجران در کانادا باعث می‌شود که اسکان در این کشور بسیار آسان‌تر شده و ارتباط برقرار کردن در این کشور بسیار راحت‌تر شود.

یکی دیگر از استان‌های محبوب کانادا برای ایرانیان جهت کار و زندگی استان بریتیش کلمبیا است. این استان به دلیل آب‌وهوای دلپذیر، بازار کار فوق‌العاده و همچنین حمایت همه‌جانبه از کارآفرینان و استارتاپ‌ها به یکی از مقاصد پر تقاضای نه تنها ایرانیان بلکه سایر مردم در جهان برای مهاجرت تبدیل شده است. متقاضیان می‌توانند از طریق برنامه استانی بریتیش کلمبیا به اختصار در این استان اقامت کنند. یکی دیگر از زیرمجموعه‌های برنامه‌های مهاجرت استانی کانادا، برنامه استانی نوا اسکوشیا به اختصار است که با آن می‌توانید به استان زیبای نوا اسکوشیا مهاجرت کنید و از این طریق برای اقامت کانادا اقدام کنید. در زیر بهترین روش‌های مهاجرت به کانادا که ایرانیان توانسته‌اند راحت‌تر با آن‌ها مهاجرت کنند را معرفی کرده‌ایم.

کانادا یکی از کشورهای بسیار بزرگ و توسعه یافته در سراسر جهان بوده و از نظر شرایط اقتصادی، مزایای بسیاری برای مهاجرین دارد. همین موارد موجب شده تا درخواست مهاجرت به کانادا هر ساله افزایش یابد. همچنین باید توجه داشت که جمعیت این کشور با توجه به مساحت آن، بسیار کمتر بوده و همین امر، فرصت‌های شغلی بسیاری را ایجاد کرده است. رفتار مردم کشور کانادا نیز بسیار دوستانه بوده و به خوبی با مهاجرین رفتار می‌کنند.

معرفی انواع روش‌های مهاجرت به کشور کانادا

اگر هدف شما کار در کشور کانادا است باید با یک کمپانی کانادایی مکاتبه کنید و بر اساس شرایط خودتان پیشنهاد کار دریافت کنید. سلام دخترم دانشجوی پزشکی مرحله اینترنی دانشگاه جندی شاپور اهواز سپری می کند ، میخوام بدانم که چگونه و در چه زمانی میتواند برای مهجرت به کانادا اقدام کند و اینکه آیا امکان پذیرش با مدرک پزشک عمومی وجود دارد یا خیر. همچنین جهت تحصیل پزشکی در کانادا نیاز به گذراندن دوره کارشناسی علوک پایه و قبولی در آزمون ورودی است. اقدام از طریق اکسپرس اینتری و یا ویزای جست و جوی کار آلمان را به شما پیشنهاد می دهیم. سلام، در اولین مرحله باید دانشگاه مورد نظر رو انتخاب کنید و بعد مدارکی که برای دریافت پذیرش الزامی هستند رو ارسال کنید.

وزارت مهاجرت کشور کانادا

برای مثال، برای اخذ ویزای کارآفرینی کانادا باید از طریق یکی از برنامه‌های کارآفرینی استان‌های کانادا اقدام کنید. مهاجرت تحصیلی، مهاجرت کاری، مهاجرت سرمایه گذاری، از اصلی‌ترین روش‌های مهاجرت به کانادا در سال 2023 است که هر کدام از این‌ها روش‌های مربوط به خود را دارند. کارفرمای کانادایی باید یک پیشنهاد شغلی یا جاب آفر را به شخص بدهد و به اداره مهاجرت کانادا ثابت کند که این جایگاه شغلی در کانادا پیدا نمی‌شود. این امکان با توجه به نوع و وسعت کسب و کار شما به صورت بالقوه وجود دارد. دقت نمایید که شما با چندین سناریو می توانید ویزا های کارآفرینی و کاری کانادا را دریافت نمایید. به عنوان مثال شما می توانید شرکت خود را به کانادا همراه با سرمایه ای معین منتقل نمایید و یا کسب کاری مشابه را در کانادا خریداری کنید.