هدف از مهاجرت به کانادا را در چه می دانید؟ چرا کشور کانادا؟ کدام استان کانادا؟-کمک مهاجرت

مهم‌ترین موضوعی که در رابطه با مشاوره مهاجرت به کانادا از طریق تولد مطرح می‌شود این است که این کشور برای اعطای تابعیت بر اساس سیستم خاک عمل می‌‌کند. در انتخاب یک تیم مهاجرت به کانادا حتما توجه داشته باشید که وکیل یا مشاور مهاجرت شما از شورای قانونگذاری مهاجرت کانادا مجوز داشته باشد. دولت کانادا فعالیت افرادی را که این مجوز را ندارند قانونی نمی‌داند و در سایت رسمی مهاجرت اعلام کرده است که اگر از بی‌تجربگی و کلاهبرداری این افراد متضرر شوید، راهی برای رفع اتهام خود نخواهید داشت.

شرایط دریافت بورسیه تحصیلی بسته به مقطع و دانشگاه انتخابی شما دارد. ظرفیت پزشکی در کانادا بیشتر برای دانشجویان بومی در نظر گرفته شده است. در نظر داشته باشید دریافت بورسیه تحصیلی پزشکی بسیار برای ایرانیان سخت است. برای ادامه تحصیل تخصص در کانادا نیاز به تایید مدارک پزشکی عمومی خود که به صورت آزمون برگزار می شود، دارید.

با توجه به این که از چه راهی قرار است به کانادا مهاجرت کنید، شرایط اولیه متفاوتی مورد نیاز است. مجله خبری مهاجرت از جهات زیادی به عنوان پر تقاضا ترین مقصد انتخاب شده است که در این بخش به تعدادی از این علت ها می پردازیم. به طور کلی کانادا یک کشور مهاجر پذیر است و از چند فرهنگی به خوبی استقبال می‌کند. امنیت و آرامش بالایی در این کشور حکم فرماست و شما می‌توانید زندگی ایده آلی را با سطح استاندارد بالا در کانادا تجربه کنید. موسسه آراد دانان برنا ارائه دهنده خدمات ویزای تحصیلی و اعزام دانشجو با مجوز رسمی وزارت علوم جمهوری اسلامی ایران. با سابقه درخشان در حوزه ادامه تحصیل به خصوص در کشورهای کانادا و استرالیا.

دریافت ویزای دانشجویی

منابع طبیعی رکن اصلی اقتصاد این استان بوده و شهرهای ونکوور و ویکتوریا پرجمعیت‌ترین مناطق مسکونی آن به شمار می‌روند. علیرغم هزینه‌های بالای زندگی در این استان، با این حال جمعیت مهاجرت آسیایی (به ویژه چینی‌ها) در آن به نحو قابل توجهی رو به افزایش است. همچنین شهر ونکوور به عنوان یکی از بهترین شهرهای جهان برای زندگی شناخته می‌شود که از استانداردهای بالایی برخوردار است. این رقم در سال 2021 در تاریخ کانادا رکورد جدیدی با پذیرش 401 هزار مهاجر را زد که قبل از آن آخرین رکورد در سال 1913 و در خلل جنگ جهانی اول و به تعداد 400 هزار نفر بوده است. از طرفی دیگر همانطور که اشاره کردیم، آنچه که دولت ترودو برای سال 2022 پیشبینی و برنامه‌ریزی کرده، این است که پذیرش 411 هزار نفر مهاجر در دستور کار باشد و در صورت محقق شدن این هدف، در سال 2022 برای بار دیگر شاهد شکست رکوردی دیگر در کانادا خواهیم بود.

البته این روش، وقت زیادی از افراد تلف کرده و احتمال خطا در آن بسیار بالا است. اگر قبل از اتمام سه سال طرفین از هم طلاق بگیرند، باز هم شهروند کانادایی باید تا سه سال از همسر خود حمایت مالی کند. ویزای حمایتی یا اسپانسرشیپ کانادا مختص کسانی است که یکی از اعضای خانواده نزدیک آنها در کانادا زندگی می‌کند و شهروند یا مقیم دائم آن است. برای یک نفر مبلغی معادل 213/13دلار کانادا و برای هر نفر اضافه 560/3 دلار کانادا تمکن مالی نشان دهد. در این قسمت ها باید دید متقاضی از 600 امتیاز چه نمره ای دریافت میکند اگر ایشان میخواهد از طرف دولت فدرال کانادا دعوتنامه دریافت کند باید در نظر بگیرد آخرین بار که دعوتنامه ها از سوی دریافت کرده چقدر بوده است. باوجود اینکه این کشور در موقعیت جغرافیایی ویژه ای قرار نگرفته است، سطح بالای رضایت از زندگی و امکانات مطلوب آن سبب محبوبیت این کشور در بین مقاصد مهاجرت شده است.

فرم ارزیابی اولیه

در حالی که به لطف خدا نرخ موفقیت شرکت رادسام برای صدها پرونده پذیرش تحصیلی در مقاطع مختلف 100% می‌باشد. لذا می‌توانید با خیالی آسوده پرونده پذیرش تحصیلی خود را با سقف کیفیت و کف قیمت به مشاورین تحصیلی حرفه‌ای ما واگذار نمایید. شرایط مهاجرت به کانادا می تواند برای هر فرد متفاوت باشد ، اما مهاجرت تحصیلی به کانادا را می توان یکی از آسان ترین روش ها دانست. کارگران ماهر بر اساس تحصیلات ، تجربه کاری ، دانش انگلیسی و یا فرانسوی و سایر عوامل به عنوان مقیم دائم انتخاب می شوند ، از 1 ژانویه 2015، تکمیل پروفایل اکسپرس اینتری اولین قدم برای مهاجرت دائم به کانادا به عنوان یک کارگر ماهر است.

  • در ادامه این مقاله جزییات هر دوی این روش ها در اختیارتان قرار خواهد گرفت.
  • همه متقاضیان برای مهاجرت به کشور کانادا باید ویزای اقامت این کشور را دریافت کنند.
  • هرچند که در هر موقعیت شرایط متفاوت است اما عموما برای تحصیل در این کشور داشتن معدل حداقل 14 و همچنین نمره مدرک زبان آیلتس حداقل 6.5 و دیگر مدارک مانند انگیزه‌نامه قوی، داشتن توصیه نامه و…
  • چرا که نه تنها از بروز برخی از اشتباهات احتمالی جلوگیری می شود، بلکه موجب صرفه جویی در زمان و هزینه های مهاجرت به کانادا نیز خواهد شد.
  • اگر توان مالی برای خرید یا راه اندازی کسب و کار در کانادا را دارید، امکان مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری را دارید.
یکی از موارد اصلی و قطعی جهت ویزای تحصیلیکانادامخصوصا برای مقاطع دانشگاهی داشتن مدرک زبان است. فلذا با توجه به سیایتهای این کشور مبنی بر اخذ مهاجر میتوان گفت ویزای تحصیلی در حال حاضر از بهترین انتخابها و شاید بتوان گفت بیشترین ویزایهای حال حاضرکانادااز همین طریق اخذ میشود. پیشنهاد می کنم فرم مشاوره مهاجرت به کانادا روی سایت رو پر کنید و یا با ما تماس بگیرید تا دقیق تر راهنمایی بشین.

سلام برای مهاجرت به کانادا بدون مدرک زبان فقط از طریق سرمایه گذاری و یا ثبت شرکت در کانادا میشه اقدام کرد اگر شرایط لازم رو داشته باشید. اولین روش، پناهندگی به این کشور بوده که برای استفاده از آن باید افراد شرایط لازم را داشته باشند. همچنین مهاجرت به کشور کانادا از طریق اسپانسرشیپ نیز می‌تواند از جمله ارزان‌ترین روش‌ها باشد، زیرا در این روش تمامی هزینه‌های مهاجرت فرد، توسط حامی او در کانادا پرداخت خواهد شد. از دیگر نکات مهم که در رابطه با مهاجرت به کشور کانادا باید به آن توجه داشت، علاوه بر مخارج ویزا و سفر، داشتن حداقل تمکین مالی است.

در واقع حداقل امتیازی سن که عدد 1 است برای سن 46 سال تعریف شده و بیشترین امتیاز بخش سن که عدد 12 می باشد برای محدوده سنی 18الی35 سال تعریف شده است. شرایط مورد نیاز و حائز اهمیت در هر بخش را در قسمت توضیحات کامل همان بخش مورد پوشش قرار خواهیم داد. کانادا راه های زیادی را برای مهاجرت پیش پای مهاجران قرار داده است که در چند دسته اصلی طبقه می شوند.

مهاجرت کاری به کانادا از جمله بهترین روش‌های پیش روی افرادِ علاقه‌مند به مهاجرت به کانادا است، روشی که می‌تواند منجر به دریافت اقامت دائم نیز شود. با توجه به سیاست‌های کشور کانادا برای جذب مهاجران و نیروی کار متخصص و همچنین درآمدهای مناسب مشاغل، می‌توان مهاجرت کاری را یکی از گزینه‌های مناسبِ مهاجرت به این کشور زیبا دانست. بله، اخذ اقامت کانادا بدون مدرک زبان قطعاً سخت‌تر از دریافت اقامت با ارائه این مدرک است و مسلماً شانس افرادی که دارای مدرک زبان معتبر با نمره عالی هستند برای اخذ ویزا و اقامت، بیشتر است. یکی از بهترین و مطمئن‌ترین روش‌های مهاجرت و دریافت اقامت کانادا، مهاجرت به کانادا با سرمایه گذاری است. این کشور دارای معادن طبیعی بسیاری است که امکان سرمایه‌گذاری را برای افراد خارجی فراهم می‌کند. با این روش افراد می‌توانند علاوه بر سودآوری اقامت کانادا را نیز دریافت کنند.