هرآنچه باید در مورد کارواش نانو کارواش بدون آب بدانید | fanbaz

شرکت آروا خود را موظف می‌ داند طی ۲۴ ساعت دستگاه را تعمیر کرده و برای شما ارسال کند. موتور کارواش خانگی دینامی از دو بخش اصلی استاتور و روتور تشکیل شده اند. علاوه بر این ممکن است دارای رگلاتور و واحد یکسو کننده نیز باشند. عموما این نوع اسپری‌ها در کارواش جهت فروش به مشتری ارائه می‌شود؛ و می‌تواند یک درآمد جانبی مناسب ایجاد کند.

  • طبیعتا هرچه دستگاه دارای عدد بالاتری باشد؛ از ظرفیت و قدرت بیشتری برای پاک‌کنندگی برخوردار است.
  • به علاوه اینکه در هر جایی بتوان بدون نیاز به آب، خودرو را کامل تمیز کرد خود به تنهایی مسئله تاثیر گذاری است.
  • توجه کنید که کارواش‌های اتوماتیک که نیاز به هزینه اولیه بالا برای راه اندازی دارند؛ مورد بحث ما نیست و در این مقاله نمی‌گنجند.
  • ابزار مارکت نماینده فروش بسیاری از شرکت های وارد کننده و تولید کننده است که با بهترین قیمت و بدون واسطه ابزار و یراق آلات را در اختیار شما قرار می دهد.
  • این کارواش برای تمیز کردن دوچرخه و ماشین مناسب بوده و با تنها 5 کیلوگرم وزن به سادگی می توان آن را جابجا کرد.
  • این دستمال ها خاصیت ضد خش دارند و اثرشان پس از استفاده روی سطح باقی نمی ماند.

این نظافت شامل جمع‌آوری آلودگی‌ها، خرده ریزه‌های جامد در کف اتومبیل یا در لابه لای صندلی‌های خودرو می‌باشد. استفاده از دستگاه‌های نظافت تخصصی همانند جاروبرقی صنعتی با امکان ایجاد مکش بالا، باعث می‌شود تا تمامی آلودگی‌های به دام افتاده در بخش‌های مختلف خودرو به راحتی جمع‌آوری شوند. همچنین در برخی کارواش‌های پیشرفته با کمک دستگاه‌های مبل شوی انواع لکه‌ها و آلودگی‌های چسبنده و قدیمی از روی صندلی‌ها پاک می‌گردد.

کارواش ۱۰۰ بار دینامی DCA مدل AQW5.5/10

همچنین جهت کسب مشاوره و راهنمایی در زمینه انتخاب دستگاه کارواش، کارشناسان نید صنعت آماده پاسخگویی به شما هستند. نیلفیسک یکی از شناخته شده ترین ماشین شست و شوی تحت فشار ( یا همان کارواش ) در دنیا است. پس انتظار می رود این ماشین کوچک دارای کارایی بسیار عالی باشد، که همینطور هم هست. با وجود این که بین تمام محصولات معرفی شده در این صفحه این مدل در دسته محصولات ارزان کارواش قرار می گیرد، اما می توان گفت لوازم جانبی کاملی را به همراه خود دارد. 5 نوع وسیله جانبی نظافت و سه نازل همراه به همراه کاربری بسیار آسان آن ، کارواش خانگی نیلفیسک Compact 110 را به انتخابی ایده آل خدمات نظافتی در تهران تبدیل کرده است.

کارواش نووا مدل NTW5100

هرآنچه باید در مورد کارواش نانو کارواش بدون آب بدانید | fanbaz البرزکالا مرجع تخصصی نقد و بررسی و فروش اینترنتی کالا در ایران است. گروه‏‏‌هـــــای مختلف کالا مانند انواع ابزارآلات، کالای دیجیتال، لوازم خانگی، لوازم شخصی و پوشاک با تنوعی بی‌نظیر در البرزکالا عرضه می‏‏‏‌شوند. در برخی کارواش‌ها عملیات نظافت داخلی اتومبیل نیز به عنوان بخشی از مراحل شستشوی اتومبیل صورت می‌پذیرد.