همه چیز درباره مهاجرت صباویزا-کمک مهاجرت

برای اطلاع دقیق از هزینه ها می توانید از کارشناسان ما کمک بگیرید اما به طور کلی می توان گفت هزینه ثبت و راه اندازی شرکت در کانادا بیش 70 هزار دلار است. لطفا توجه داشته باشید که؛ قرارداد شما، از نظر دولت و اداره مهاجرت کانادا، زمانی معتبر خواهد بود که، طرف قرارداد شما، وکیل رسمی مهاجرت کانادا باشد و ایشان قرارداد را امضا کنند، نه نماینده، نه آژانس هواپیمایی، نه وکیل دادگستری، نه …. به طور مثال برای تحصیل دانشگاهی در قاره اروپا، شما باید مدرک دیپلم داشته باشید. (البته این مورد بسته به نوع کشوری است که انتخاب میکنید.) صرفا برای تحصیل در اروپا، بیش از مدرک دیپلم شما که حتی چه رشته ای است، مدرک آیلتس شما اهمیت دارد. این نمره آیلتس بسته به آن کشوری دارد که شما برای مهاجرت انتخاب میکنید. پس از 3 الی 5 سال از زمانی که گرین کارت دریافت می‎‌کنید، واجد الشرایط اخذ شهروندی خواهید بود.

روش‌های تقویت و یادگیری زبان فرانسه

آمریکا، کانادا، انگلستان، آلمان، ترکیه، استرالیا و امارات بیشترین ایرانیان مهاجر را در خود جای داده‌اند. بعضی افراد خودشان برای اخذ ویزا اقدام می‌کنند و برخی هم پرونده را دست وکیل مجله خبری مهاجرتی می‌سپارند. موفقیت در هر دو روش به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد، اما حضور یک وکیل مهاجرتی معتبر می‌تواند شانس اخذ ویزا را برای شما بالاتر ببرد.

  • آن‌ها از حوادثی مانند تظاهرات افراد شخصی در فرانسه در سال ۲۰۰۵ ترس و واهمه دارند.
  • بررسی‌های این پلتفرم در زمینه تصمیم به مهاجرت به تفکیک حوزه‌های شغلی، نیز نشان می‌دهد، اکثریت افراد فعال در گروه‌های شغلی گردشگری و هتلداری تصمیم به مهاجرت دارند، اما هنوز اقدامی برای آن نکرده‌اند.
  • تیم کارشناسان ما با مشاوره هوشمندانه و پشتیبانی مستمر، شما را در دستیابی به رویایتان یاری خواهند داد.
انتخاب کشور برای مهاجرت یک موضوع کاملا شخصی ست و به علایق متقاضی ارتباط مستقیم دارد اما توصیه می شود که مطلب مقایسه کانادا و اروپا را مطالعه بفرمایید. در سال های گذشته ایرانیان زیاد در انتخابات کانادا شرکت نمی کردند اما اخیرا ایرانیان مقیم کانادا به صورت جدی در عرصه سیاست حضور داشتند که این موضوع نشان دهنده حضور پررنگ و مهم ایرانی هاست. و در آخر کشور کانادا از کشورهایی است که به صحبت های شهروندان خود توجه زیادی دارد و اگر دولت احساس کند یک موضوع می تواند تاثیر منفی بر روی افراد بگذارد سریع به حل آن می پردازد. یکی از مهمترین مواردی که می تواند روی مهاجرت افراد نیز تاثیر بگذارد؛ تحریم های جهانی علیه ایران است که خوشبختانه کانادا این تحریم ها را اعمال نکرده است. فرد باید در 5 سال گذشته حداقل 2 سال سابقه فعالیت در حوزه کاری خود داشته باشد.

مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج

یکی از انواع روش‌های مهاجرت به کشورهای مختلف، مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری است. به منظور مهاجرت از راه سرمایه‌گذاری، به دریافت ویزای سرمایه‌گذاری نیاز دارید. این نوع روش مهاجرت برای افرادی مناسب است که بودجه­‌ی کافی دارند و سرمایه­‌ی قابل توجه برای سرمایه‌گذاری در یکی از بخش­‌های اقتصادی کشورهای خارجی را دارند؛ این افراد می‌توانند ویزای سرمایه‌گذاری دریافت کنند و از این روش به هر کشوری مهاجرت کنند. ویزای سرمایه‌گذاری برای سرمایه‌گذاران، کارآفرینان، مدیران شرکت­‌ها، برای ثبت شرکت و ایجاد اشتغال صادر می‌­شود. معمولاً ویزای سرمایه‌گذاری به افرادی داده می‌شود که بودجه کافی برای این کار را داشته باشند. پس از تصمیم به مهاجرت و انتخاب کشور مقصد، باید به دنبال راه­های قانونی برای مهاجرت به کشور دیگر باشید.

ابراز ناامیدی از اصلاح امور و نداشتن چشم‌انداز روشن از آینده، نشان می‌دهد در سال ۱۴۰۱ شاخص چشم‌انداز جاذبه سرزمینی ایران در وضعیت بحرانی قرار دارد و همین مسئله، موج مهاجرت‌ها را تشدید خواهد کرد. همچنین در سال‌های ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ ميلادی، در مجموع يک هزار و ۶۶۱ شركت با مشاركت اتباع ايرانی در ترکيه تاسيس شده که بیش از ۲۲ میلیون دلار برای ثبت این شركت‌ها هزينه شده است. تعداد دانشجویان ایرانی در خارج از کشور از سال ۲۰۰۰ تا ۲۰۲۰ میلادی، ۴ برابر شده است. با این وجود، رتبه دانشجو فرستی ایران از رتبه ۱۴ در سال ۲۰۱۰ میلادی به رتبه ۱۷ در سال ۲۰۲۰ میلادی رسیده است.

دانشگاه کلگری

برای همین است که در جهان و یا در یک منطقه نزدیک به کشور مبدا چند کشور تبدیل به گزینه‌های اولویت به مهاجرت می‌شوند. هر کدام از روش‌های مهاجرتی پیچیدگی‌های مختص به خود را دارند که با توجه به شرایط افراد می‌تواند متغیر باشد. اما به طور کلی مهاجرت تحصیلی فرایند ساده‌تر به ویژه در زمینه صدور ویزا برای ایرانیان را نسبت به دیگر روش‌ها داشته و ریسک پایین‌تری از نظر هزینه کردن و وقت گذاشتن نیز دارد. با این حال بهتر است شرایط هر فرد به طور کامل بررسی شده تا بهترین روش متناسب با وی انتخاب گردد. برای دریافت ویزای کاری باید مشاغل موردنیاز این کشور را بشناسید و از کارفرمایی معتبر جاف آفر و یا پیشنهاد شغلی مناسب داشته باشید. کارفرما سوئیسی باید اول تلاش کند نیروی کار موردنیاز خود را از کشور خود تأمین کند.