همه چیز درباره مهاجرت صباویزا-کمک مهاجرت

چطور است که فقط شرط پذیرش شما در دانشگاه های معتبر داشتن مدرک دیپلم و داشتن مدرک ایلتس با نمره بالای 6 باشد؟! به طور مثال برای تحصیل دانشگاهی در قاره اروپا، شما باید مدرک دیپلم داشته باشید. (البته این مورد بسته به نوع کشوری است که انتخاب میکنید.) صرفا برای تحصیل در اروپا، بیش از مدرک دیپلم شما که حتی چه رشته ای است، مدرک آیلتس شما اهمیت دارد. این نمره آیلتس بسته به آن کشوری دارد که شما برای مهاجرت انتخاب میکنید. بهترین روش برای انتخاب راه مهاجرت این است که داخل سایت فرم ارزیابی تکمیل بفرمایید که شرایط شما بررسی شود .

رزومه تحصیلی، کاری یا کارآموزی/ در اکثر دانشگاه‌ها برای مقطع دکتری و رشته‌هایی مثلMBA در مقطع ارشد، سابقه کار درخواست می شود. پس مدارک سابقه کاری و اگر بیمه وجود دارد، سابقه بیمه و ترجمه آن ها ارائه شود. در ادامه به بیان مزیت هایی که مهاجرت تحصیلی به کشورهای دیگر دارد، می پردازیم. لازم به ذکر است که در برخی از دانشگاه ها شرط سنی، جهت پذیرش تحصیلی در نظر گرفته می شود. به طوری که پذیرش برای افراد با سن بالا صورت نمی گیرد یا به عبارت دیگر فاصله بین پذیرش در دانشگاه و دوره فارغ التحصیلی باید کم باشد اما بسیاری از دانشگاه ها نیز وجود دارند که شرط سنی خاصی جهت تحصیلات تکمیلی ندارند.

البته لازم به ذکر است که برای فارغ التحصیلان رشته دکترا و کارشناسی ارشد فرصت های شغلی بیشتری وجود دارد. در نهایت باید بگوییم که اسکالرشیپ ها و فاندهای بیشتری در بیشتر کشورها و دانشگاه‌ها در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا نسبت به مقطع کارشناسی داده می شود. استرالیا در کنار همتای خود کانادا به عنوان دو مقصد مهاجرتی محبوب، از جمله دیگر گزینه‌ها و مقاصد مهاجرتی برتر در جهان از جمله نزد ایرانیان است.

معلومات بیشتر میتوانید به زبان انگلیسی و یا سویدنی دریافت نمایید. به طور کلی در هر صورت هزینه‌های تشکیل پرونده غیرقابل استرداد است. بنابراین انتخاب وکیلی مجرب برای آغاز پروسه مهاجرت از اهمیت به سزایی برخوردار است. کشور آمریکا از شمال با کانادا و از جنوب با مکزیک مرز زمینی دارد از طرفی با باهاما، کوبا و روسیه مرزهای آبی دارد. پایتخت این کشور واشنگتن دی سی است و بزرگترین شهر آن نیویورک می‌باشد.

برای مثال می توان به برخی از آن ها همچون آمریکا، انگلیس، کانادا، استرالیا، چین، سوئیس، سنگاپور و غیره اشاره کرد. هر چند دانشجویان ایرانی بر اساس سلایق خود ممکن است مقاصد دیگری را نیز برگزینند، اما در طی سال های اخیر و از دید ایرانیان مهاجر، این کشورها پرمتقاضی ترین و بهترین کشورها برای تحصیل بوده اند. هنگامی‌که در خارج از کشور زندگی می‌کنید، به‌ناچار با سیستم مراقبت‌های بهداشتی روبرو خواهید شد. همچنین با بررسی الزامات کشور مقصد می‌توانید از لیست معاینات و واکسن‌های موردنیاز اطلاع پیدا کنید.

البته این مورد به خیلی از متغیر ها از جمله کشوری که به آن مهاجرت می کنید. یکی از راه های مهاجرت به کانادا برای هنرمندان و یا ورزشکاران از طریق ویزای خود اشتغالی است؛ خود اشتغالی به سه دسته تقسیم می شود که دو دسته آن مربوط به این بخش است، این دو بخش عبارتند از خود اشتغالی در امور ورزشی و خود اشتغالی در امور فرهنگی. افرادی که قصد مهاجرت از این روش را دارند بایستی رزومه قوی در زمینه اشتغالی خود داشته باشند؛ این افراد می توانند از طریق دو طرح خود اشتغالی فدرال یا استانی به این کشور وارد شده و اخذ اقامت نمایند.

تفاوت برداشت‌ها و انتظارات از مهاجرت[ویرایش]

همچنین شرایط کشور های محبوب جهت مهاجرت تحصیلی را به صورت کامل توضیح می دهیم، تا شما بتوانید به صورت راحت تر انتخاب کنید و این مسیر را ساده و راحت طی نمایید. پس از 3 الی 5 سال از زمانی که گرین کارت دریافت می‎‌کنید، واجد الشرایط اخذ شهروندی خواهید بود. برای اخذ تابعیت یک کشور باید حداقل 5 سال اقامت آن کشور را داشته باشید. اما اگر شما 20 سال هم با ویزا در کشوری زندگی کنید نمی توانید درخواست پاسپورت کنید. همچنین برای تقاضای پاسپورت باید زبان و جغرافیای آن کشور را امتحان بدهید و حتی اگر هم قبول نشدید نگران نباشید، می توانید هر چقدر خواستید دوباره درخواست کنید.

  • علاوه بر این، اگر جزو آن دسته مهاجرانی هستید که ترجیح می‌دهید به کشوری گرم ولی اروپایی سفر کنید، اسپانیا را به شما معرفی می‌کنیم.
  • خلاصه شو بگم، تو جلسه همه موارد رو با جزئیات برام توضیح دادن و در طول جلسه با صبر و حوصله به سوالام پاسخ دادن.
  • سرمایه گذاری در برخی کشورهای دنیا برای رسیدن به سودهای کلان و ایجاد جهش در سبک زندگی همواره از قدیم مورد توجه سرمایه داران ایرانی و دیگر کشورها بوده است.
  • برای مثال، برای مهاجرت تحصیلی به کشورهای اروپایی حداقل باید یورو تمکن مالی داشته باشید.
  • فرقی ندارد، اگر بخواهید برای تحصیل به مدت یک سال تحصیلی یا برای کار به مدت نامحدود در یک کشور اقامت داشته باشید، این روند کاملاً قابل‌کنترل خواهد بود.
  • امروز، تعداد مهاجران ایرانی ترکیه آنقدر زیاد است که شما در هر خیابانی از ترکیه که قدم بزنید حتما دو نفر را می‌بینید که در حال صحبت به زبان فارسی هستند.
گفتنی است این شرایط پیچیدگی‌های زیادی دارد که متقاضیان را ملزم به انتخاب وکیلی حقوقی که با این پروسه‌ها آشنایی کامل دارد، می‌سازد. از شرایط اولیه مجله خبری مهاجرت داشتن سن قانونی 18 سال است و برای پسران علاوه بر این موضوع، قانون گذراندن دوره سربازی نیز وجود دارد. در ضمن قصد این مطلب تبلیغ و بازار گرمی برای وکیلان نیست پس اگر از دانش بالایی برخوردار هستید و پرونده سنگین و پیچیده ای هم ندارید خودتان با مراجعه به سفارت کشور مقصد، مراحل مهاجرتی تان را طی کنید. افراد بسیاری به دلیل داشتن اقوام و یا دوستانی در کشورهای دیگر علاقه مند به مهاجرت به آن مقصد هستند و احساس می کنند وجود آن ها روند مهاجرت شان را بسیار آسان خواهد کرد اما حقیقت چیز دیگری ست. این سوال کاملا اشتباه است و در واقع هیچ پاسخی برای آن وجود ندارد زیرا هر نوع مهاجرت و هر مقصدی برای مهاجران هزینه های مختلفی در برخواهد داشت.

در حالیکه سالانه هزاران درخواست مهاجرتی این افراد در سفارت‌های مختلف دنیا رد می‌شود. بنابراین اهمیت استفاده از کارشناسان مهاجرتی با تجربه و آگاه اینجاست که نمود پیدا می‌کند. یک مثال از مهاجرت به شهروندان بازنشسته بریتانیایی انگلیسی به اسپانیا است. پناهندگی نوعی از مهاجرت خارجی است که عوامل دافعه در مبدا؛ مردم را مجبور به نقل مکان می‌کند. به‌عنوان نمونه، تشکیل دولت اسرائیل زمینه‌ساز پناهندگی بسیاری از فلسطینی‌ها به اردن، مصر، سوریه و لبنان شد.

مهاجرت سیاسی:

این موضوع در شرایط اقتصادی امروز ایران اهمیت زیادی پیدا کرده است. به همین دلیل این مقاله را به بررسی شیوه ها و مسائل مربوط به مهاجرت اختصاص داده ایم. اگر شما هم به هر دلیلی قصد مهاجرت از ایران را دارید با ما همراه باشید.