ویزاها و هزینه مهاجرت اقامت و مهاجرت به استرالیا ۲۰۲۳-کمک مهاجرت

هر ساله دولت استرالیا مشاغل مورد نیاز در این کشور را که با کمبود نیروی کار مواجه هستند در سه دسته مهارت‌های استراتژیک متوسط و طولانی ، مشاغل مهارتی کوتاه مدت و مشاغل منطقه‌ای ارائه می‌دهد. این لیست ارائه شده در بردارنده عناوین شغلی است که افراد فعال در آن حوزه می‌توانند برای کار در استرالیا اقدام کنند. در واقع افرادی که حوزه شغلی آن‌ها در هیچ یک از این سه شغل نگنجد، شانس چندانی برای اخذ ویزای کاری استرالیا نخواهند داشت.

پدیده مهاجرت همگام با پیشرفت دنیا و جامعه بشری توسعه چشمگیری داشته و روند رو به رشدی را طی می‌کند. فاکتورهای مهاجرت امروزه به صورت شرایط شغلی، شرایط اقتصادی و شرایط تحصیلی تغییر کرده است. هرچه متقاضی، دارای سطوح بالاتری از این فاکتورها باشد، ممکن است موقعیت بهتری برای مهاجرت نیز پیدا کند. استرالیا یک مقصد مهاجرتی مناسب برای اقشار مختلف و دارای مقرراتی شفاف در این حوزه است.

هزینه مهاجرت به استرالیا در انواع ویزاها

پزشکان و پرستاران می توانند این پیشنهاد شغلی را از طرف یکی از بیمارستان ها و یا درمانگاه های استرالیا دریافت کنند. وضعیت اقتصادی پایدار استرالیا و وجود فرصت های شغلی با درآمد عالی در این کشور یکی از دلایل افزایش تقاضای مهاجرت کاری به استرالیا است. درخواست های مجله خبری مهاجرت از طریق کار معمولا بیشتر از سایر روش ها است.

  • مهاجرت و اعطای اقامت به اشخاص خاص که هنرمندان و ورزشکاران را شامل می شود، یکی از روش هایی است که برخی از کشورها از آن استقبال کرده و هنرمندان یا ورزشکاران را از سر تا سر دنیا جذب می کنند.
  • به طوری که میزان درآمد متوسط سالیانه افراد در این کشور با توجه به تفاوت شغل و میزان تخصص هر فرد، حدودا بین ۷۰ تا ۹۰ هزار دلار است.
  • این موضوع بسته به شخصیت شما می‌تواند موضوعی جالب و یا آزاردهنده تلقی شود.
  • شرایط سنی شما خوب است اما در صورت تمایل به مهاجرت بایستی تمکن مالی خود را افزایش دهید.

«ادیسه» با بهره مندی از مشاورین عضو شورای قانون‌گذاری مهاجرت کانادا و بسط فعالیت های مهاجرتی خود و تاسیس دفاتر مشهد، شیراز و اصفهان امروز در سطح خاورمیانه به عنوان یکی از معتبرترین موسسات حقوقی مهاجرت شناخته شده است. موقعیت جغرافیایی متفاوت و قرار گرفتن استرالیا در نیم‌کره جنوبی، طبیعتی متفاوت را در این کشور به وجود آورده است. استرالیا از نظر تعداد و تنوع گونه‌های جانوری و گیاهی رتبه 6 و 7 را در جهان به خود اختصاص داده است.

سوالات متداول شما درباره مهاجرت به استرالیا

مهاجرت به استرالیا از طریق تحصیل هنگامی که دانشجو شرایط لازم برای مهاجرت تحصیلی را داشته باشد، از جمله ساده ترین و سریع ترین روش های اخذ ویزا و ورود به این کشور است. برای مهاجرت تحصیلی یا دریافت بورسیه تحصیلی استرالیا به این کشور باید پیش نیازهای دانشگاه های مختلف را از طریق وب سایت آن ها بررسی کرد و در صورت داشتن شرایط لازم، یک درخواست تحصیلی برای آن ها ارسال کرد. یکی از کم ریسک ترین و آسان ترین روش ها برای مهاجرت به استرالیا، ویزای سرمایه گذاری استرالیا است که امکان اخذ اقامت این کشور را برای شما و اعضای خانواده‌تان فراهم میکند.

اقامت استرالیا از طریق ویزای ۱۸۹