کار در عمان به همراه لیست مشاغل مورد نیاز عمان کاریابی بین المللی کاربین-کمک مهاجرت

کارفرما فرم درخواست تدارکات را برای ارسال به ریاست تخصصی وزارت نیروی انسانی ارائه می‌دهد. عمان خیر چراکه در حال حاضر موقعیت مناسبی برای ویزای کار ایرانیان ندارد . شما میتونید برای افر کاری در کشورهای آلمان استرالیا و کانادا اقدام کنید. کارفرمایان عمانی، هیچ تعهدی مبنی بر کار با شما پس از پایان قرارداد کاری با شما ندارند. این عبارت به این معنی است که تضمینی برای استخدام دوباره شما توسط کارفرماهای عمانی بعد از پایان تاریخ قرارداد کاری وجود ندارد و شاید ممکن باشد بعد از پایان قرارداد کاری خود دنبال فرصت شغلی تازه ای باشید. عمان، یکی از کشور های واقع شده در حاشیه خلیج فارس است که مردم آن به تواضع و فروتنی معروف هستند و پایتخت آن معروف بهعروس کشورهای عربیاست.

انواع ویزا در عمان

بنابراین برای تحصیل در دوره کارشناسی در عمان تسلط به زبان انگلیسی در حد آیلتس ۵/۵ تا ۶ ، در مقطع دکترا نمره 7 و در دوره کارشناسی ارشد در حد نمره 6 ونیم لازم است. ویزای توریستی عمان برای افرادی صادر می‌شود که می‌خواهند به قصد تفریح به عمان بروند. ویزای عمان به دو صورت عادی و فوری به مدت ۱۰ روز و یا یک ماهه صادر می‌شود.

بسیاری از مهاجران با هدف یافتن راهی برای مهاجرت به کشورهای پیشرفته ای همچون آمریکا، انگلیس، کانادا و باقی کشورهای اروپایی هستند. فردی که می‌خواهد برای گرفتن ویزای کاری اقدام کند نباید کمتر از 21 سال و بیشتر از 60 سال سن داشته‌باشد. هم‌چنین در زمینه کاری خود باید دارای حداقل 2 سال سابقه باشد.

مهاجرت کاری

هزینه زندگی در عمان نسبت به سایر کشورهای حوزه خلیج فارس کمتر است. کشور عمان از نظر فرهنگی و دینی دارای تشابه بسیاری با ایران می باشد و از همین جهت برای مهاجرت ایرانیان مناسب می باشد. کشور عمان به ایران نزدیک می باشد و از این رو هزینه های رفت و آمد کم می باشد و به همین جهت کشور عمان گزینه مناسبی برای مهاجرت ایرانیان خواهد بود. یکی از سیاست هایی که دولت عمان برای رشد اقتصاد کشور خود در نظر گرفته پشتیبانی و کمک به افرادی است که قصد دارند کسب و کار خود را توسعه دهند. دولت عمان قصد دارد تا از این طریق و با جذب سرمایه گذار به اهداف اقتصادی خود برسد.

همچنین تنها دانشگاه ملی عمان در نزدیکی شهر مسقط است که دانشگاه سلطان قابوس می باشد. برای مشاهده ادامه این ویدئو باید در وب سایت عضو شوید و یا وارد حساب کاربری خود شوید. تجربه کارشناسان مهاجر@ سبب می شود تا مدیریت زمان و مدیریت هزینه در دستان شما باشد.

در حال توسعه بودن اقتصاد کشور عمان

این کشور دارای سه منطقه آزاد تجاری بزگ است و دارای نامحدود معافیت مالیاتی سالیانه تا سقف 40 سال می باشد. افرادی که به دلایل نژادی، سیاسی، مذهبی و اجتماعی ترس از بازگشت به کشور دارند، پناهنده محسوب می‌شوند. پناهنده شدن از روش‌های مناسب برای مهاجرت نیست و توصیه نمی‌گردد. اکتشاف نفت موجب رشد اقتصادی عمان شده و قیمت بالای فروش نفت در سال های اخیر کمک شایانی به ذخایر خارجی عمان و بودجه مالی این کشور کرده است. ورزشکاران باید ثابت کنند که در کشور مقصد به ادامه فعالیت‌های ورزشی می‌پردازد و در واقع قصد آن‌ها از مهاجرت به این کشور توسعه ورزش و فعالیت‌های ورزشی در سطح داخلی و خارجی است.

افراد پناهنده به کشور عمان تا زمانی که وضعیتشان مشخص نشده است اجازه کار نه‌تنها در عمان بلکه در هیچ کشور دیگری را ندارند که وجود این قانون، شرایط زندگی را برای آنان دشوارتر خواهد کرد. روابط مثبت کشور عمان با همسایگان خود از سوی دیگر این کشور در طی سال‌های اخیر موفق شده است با همسایگان خود رابطه مثبتی داشته باشد که این مجله خبری مهاجرت امر رونق کسب‌وکار اقتصادی را برای آن‌ها به دنبال داشته باشد. مدت‌زمان تحصیل در مقطع دکترا در عمان حدود 2 الی 4 می‌باشد. همچنین تحصیل در مقطع دکترا در کشور عمان نیازمند الزامات و شرایط ویژه‌ای هست. قابل‌ذکر است که متقاضیان مهاجرت عمان برای تحصیل در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا باید مدرک زبان معتبر ارائه دهند.

  • کشور عمان در اصل یکی از کشورهای پادشاهی در شبه‌جزیره عربستان است.
  • صبا ویزا می‌تواند به شما در مهاجرت تحصیلی، مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری، مهاجرت از طریق ثبت شرکت، خرید ملک و … نیز کمک کند.
  • مهاجرت برنامه نویسان و متخصصین به کشور عمان باعث پیشرفت این کشور در زمینه فناوری اطلاعات گشته است.

اگر قصد دارید پیشنهادی شغلی ارسال کنید، بهتر است از طریق اداره کار یا پلیس کشور اقدام به این امر کنید. برای اقدام در زمینه مهاجرت به عمان از طریق کار، باید دقت کنید که شرکت های عمان، مردم بومی خود را در اولویت کار قرار می‌دهند و در صورت نبود نیرو از کشورهای دیگر استفاده می‌کنند. از طرفی حقوقی که در این کشور برای کارگران پرداخته می‌شود نسبت به کشورهای اروپایی و آمریکایی کمتر است. اخذ ویزای کار عموماً هزینه کمتری دارد و از آنجایی که حقوق دریافت می کنید، هزینه پرداختی با سرعت بیشتری به شما باز می گردد. اگر قصد دریافت اقامت از طریق کار در عمان را دارید، باید آگاهی دقیقی از مشاغل مورد نیاز این کشور داشته باشید.