کار در عمان به همراه لیست مشاغل مورد نیاز عمان کاریابی بین المللی کاربین-کمک مهاجرت

طبق آخرین دستورالعمل‌های ارائه شده توسط بانک مسقط، اتباع خارجی تا 80 درصد ارزش ملک را می‌توانند در قالب وام دریافت و طی حداکثر 25 سال بازپرداخت کنند. عمان موقعیتی استراتژیک و مطلوب در منطقه دارد و سیاست آشتی‌جویانه و مبتنی بر همکاری‌های گسترده‌ای هم که در پیش گرفته، باعث شده به مدینه فاضله‌ای تبدیل شود که سرمایه‌گذاران زیادی را به سمت خود جذب می‌کند. برخی دانشگاه‌های عمان آزمون ورودی دارند و تا حد نصاب امتیازات را کسب نکنید، نمی‌توانید در آنجا مشغول به تحصیل شوید. معمولاً برای رشته‌های علوم پزشکی و مهندسی در این کشور رقابت بالایی وجود دارد.

متقاضیان مهاجرت کاری به عمان می‌توانند هم‌زمان با اخذ ویزای کاری، برای ویزای همراه نیز درخواست دهند. همراهانی که متقاضی کار در عمان می‌تواند با خود این کشور ببرد شامل همسر و فرزندان حداکثر تا 21 سال می‌شود. عمان از آن دسته کشورهایی است که حداکثر سن فرزندان واجد شرایط برای اخذ ویزای همراه این کشور، بیشتر از 18 سال است. در واقع متقاضیان کار در عمان می‌توانند برای همسر و فرزندان تا حداکثر 21 سال خود ویزای همراه دریافت کنند. برای اخذ ویزای همراه، متقاضی باید ثابت کند که میزان درآمد او در کشور عمان حداقل حدود 300 ریال در ماه است. به عبارتی دیگر، متقاضی باید ثابت کند که توانایی تامین هزینه‌های زندگی همراهان خود در کشور عمان را دارد.

برای مهاجرت کاری به این کشور نیز باید لیست مشاغل مورد نیاز عمان را بررسی کرده و ببینید که در کدام حوزه تخصص دارید. کشور عمان دو نوع ویزای کاری با اعتبار دو ساله و یا کوتاه‌تر را به افراد ارائه می‌کند. مهاجرت برای کار به عمان شرایط نسبتا خوبی در مقایسه با سایر کشورها دارد.

شروع به کار کارمند در عمان

مهاجرت تحصیلی به عمان ، سرمایه گذاری، ویزای کاری، ازدواج و … از جمله روش های دریافت ویزای این کشور عربی است. مهاجرت به عمان برای کار یکی از روش‌های رایج برای زندگی در این کشور عرب زبان است. با توجه به پیشرفت کشور عمان در صنایع مختلف، فرصت های متعددی برای مهاجرت کاری به کشور عمان به وجود آمده است. در این مطلب از مجله مهاجرت با شرایط دریافت “ویزای کاری عمان” آشنا خواهیم شد و روش های مهاجرت کاری به عمان را بررسی خواهیم کرد. اقامت کاری عمان در واقع نوعی اقامت موقت به شمار می‌رود و قابل تمدید است، اما فرایند دشواری دارد. باید اشاره کرد که از طریق مهاجرت کاری به عمان امکان اخذ اقامت دائم و تابعیت کشور عمان وجود ندارد.

کشور عمان کشوری پادشاهی واقع در شبه جزیره عربستان می باشد. این کشور از شرق به دریای عرب و از شمال به دریای عمان منتهی شده و از جنوب با کشور یمن و از غرب با عربستان سعودی و امارت متحده عربی و ایران همسایه است. مرز عمان با عربستان سعودی و امارت متحده عربی مرز زمینی می باشد، اما کشور عمان با کشور ایران مرز دریایی دارد و دریای عمان بین این دو کشور قرار گرفته است.

میزان درآمد مشاغل مختلف در کشور عمان

همچنین سوال مطرح است که آیا برای مهاجرت‌های مختلف هزینه اقامت متفاوت است؟ اگر علاقه مند به دانستن پاسخ سوالات خود در رابطه با مهاجرت به عمان هستید، لطفا تا پایان این مطلب را مطالعه کنید. در ادامه پیرو این موضوع جالب اطلاعات مهمی به شما ارائه شده و به تمامی سوالات شما نیز پاسخ داده شده است. لازم به ذکر است هر چه سن فرد بیشتر باشد، شانس موفقیت در مهاجرت به عمان برای کار کمتر می شود. مدت زمان سابقه شغلی یا سطح مدرک تحصیلی نیز معمولا توسط کارفرما مشخص می شود. زبان جاوا متخصصین باتوجه به کاربرد گسترده تر در شرکت های برنامه نویسی بهترین زبان برنامه نویسی در عمان است و افراد با داشتن تخصص در این زمینه می توانند شغل مناسب با درآمد بالا داشته باشند.

  • کشور عمان برنامه منسجمی برای مبارزه با بیسوادی در نظر گرفته است.
  • بنابراین بهتر است پیش از تصمیم قطعی در این مورد حتما با کارشناسان ما مشورت نمایید.
  • پس از تأیید، ویزا از طریق ایمیل به آدرس درج شده در فرم درخواست شما ارسال خواهد شد.
  • مواردی که در قسمت بالا ذکر شده برای اخذ مجوز به ازای هر نفر و بر حسب ریال عمان می‌باشد.
کسانی که تمایل دارند برای لیسانس ویزای تحصیلی بگیرند، علاوه بر نمره آیلتس باید مدرک دیپلم 12 ساله متوسطه یا فنی را ارائه دهند و هم‌چنین افراد متقاضی ویزای دکترا باید دارای مقالات معتبر در ISI باشند. لذا باید به این ریسک در مسیر سرمایه‌گذاری مجله خبری مهاجرت دقت داشته باشید. از طرفی با توجه به بالا بودن ارزش پول عمان، سرمایه‌های سرمایه‌گذاران ایرانی یاری رقابت با ریال عمان را ندارد. شرایط پذیرش برای تحصیل در دانشگاه‌های عمان در مقطع ارشد، کمی پیچیده‌تر از مقطع کارشناسی است.

از مهمترین مزایای کشور عمان برای مهاجرت می توان به موارد زیر اشاره کرد. علاوه بر دلایلی که بالاتر خواندید، نزدیکی به ایران، آب‌وهوای تقریباً مشابه با ایران و فرهنگ نزدیک مردم این کشور به مردم ما، توانسته عمان را به مقصدی مطلوب و ایدئال برای مهاجرت ایرانیان تبدیل کند. شمار بالای متقاضیان و افراد مهاجرت کرده به این کشور، گواه این واقعیت است.