کار در عمان ⭐️⭐ شرایط ویزای کاری عمان 2023-کمک مهاجرت

متاسفانه این نهاد به طبعیت از قوانین تحریم آمریکا در ایران هیچ شعبه‌ای ندارد، بنابراین کاندیدای محترم بالاجبار می‌بایست با رزرو آنلاین امتحان در یکی از کشور های همسایه در یک تاریخ مشخص حضور به عمل آورند. به‌طورکلی باید هزینه‌های مسکن، غذا و نوشیدنی و حمل‌ونقل در این کشور را چنین بیان نماییم. مشاوران ما در قصران گروپ دائما در حال مطالعه و به روز کردن اطلاعات درباره مهاجرت هستند و شما را از آخرین تغییرات و ضوابط تعیین شده آگاه می کنند. نرخ سود این وام بسته به ملیت، اعتبار و ملک کاملا متفاوت است. بانک بین المللی HSBC مسئولیت وام دادن به اتباع خارجی را بر عهده دارد. زوجین باید 6 ماه مداوم یا 8 ماه غیر مداوم در طول یک سال و 18 ماه در بازه سه ساله در عمان حضور داشته باشند.

ویزای کاری

این شرایط همانند کشور ترکیه می باشد، با این تفاوت که قبل از دریافت بلیط سفر خود و ورود به کشور عمان، درخواست خود را باید ثبت کنید. ب) قصد دارند از سایر مزایای داشتن اقامت نظیر حساب ویزا کارت و یا رزومه حضور در خارج از مجله خبری مهاجرت ایران برای اخذ مهاجرت کشورهای اروپایی و یا حتی تاخیر در رفتن به خدمت سربازی استفاده نمایند. در حال حاضر تقاضا برای کار پزشکی در عمان رو به افزایش کمی باشد و دلیل آن نیاز دولت عمان به پزشکان و کادر درمان می‌باشد.

  • بر این اساس والدین عمانی اگر سرپرستی کودکی که غیرعمانی است را بر عهده بگیرند، تابعیت این کشور برای کودک اخذ می‌شود.
  • شرکت با قوانین عمان سازی که حداکثر سهمیه کارکنان خارجی در آن بخش به دست نیامده است، مطابقت دارد.
  • با توجه به اینکه کارفرما در راستای پذیرش فرد در شغل مشخصی وارد شده است.
  • افراد با داشتن ویزای کار می توانند پس از سپری کرد 15 سال در کشور عمان اقامت دائم این کشور را دریافت نمایند.
  • لازم است بدانید در طی این دو ماه، فرد متقاضی می تواند به عمان رفت و آمد داشته باشد یعنی در طی این مدت محدودیت رفت و آمدی برای فرد متقاضی وجود ندارد.
  • افراد متخصصی که قصد مهاجرت به کشور عمان و کار در این کشور را دارند، حتما باید اطلاعات کاملی از شرایط این کشور داشته باشند.
در صورتی که در اروپا قوانینشان ثبات دارد و با اطمینان بیشتری می توان سرمایه گذاری کرد. ویزاتوضیحاتویزای بازدیدیویزای بازدیدی استانداردترین نوع ویزا است که اجازه ورود اولیه به عمان را می‌دهد. لازم است همه اتباع خارجی برای ورود به عمان ویزای ورود معتبر دریافت کنند، مگر اینکه از یکی از کشورهای شورای همکاری خلیج فارس باشند. در هر شرایطی که شما مستلزم تغییر شغل، فسخ قرارداد پیش از موعد یا انقضای قرارداد باشید، باید حداقل دو سال از کشور خارج شوید. مدرکی که بیان می‌کند هم کارفرمای حامی و هم دولت عمان هیچ مشکلی با کارمندی که در این کشور کار می‌کند، ندارند.

دریافت گواهینامه NOC اولین اقدام جهت مهاجرت می‌باشد که دریافت آن به این معنی است که کارفرما در کشور عمان برای ورود فرد متقاضی هیچ‌گونه مخالفت یا ممانعتی را ندارد. از آنجا که کشور عمان اقتصاد رو به رشدی دارد و روابط سیاسی گسترده‌ ای با دیگر کشورهای جهان برقرار کرده است نیاز به افراد بیشتری به عنوان شهروند و نیروی کار دارد. زیرا در این بین موقعیت های شغلی بسیاری به وجود آمده اند که با توجه به پایین بودن نرخ زاد و ولد این کشور چه در اکنون و چه در آینده از کمبود نیروی کار رنج می برد. قبل از بررسی شرایط مهاجرت به عمان برای ایرانیان ابتدا به معرفی خود کشور عمان می‎‌پردازیم.

داشتن حداقل مدرک لیسانس و گواهینامه‌های مربوطه و تسلط به زبان عربی یا انگلیسی نیز از دیگر شرایط اخذ ویزای کاری در عمان می‌باشد. با توجه به زمان انجام یک مسیر و پیچیدگی های آن می توان از ثبت شرکت به عنوان راحت‌ترین روش مهاجرت به عمان نام برد. در این مسیر متقاضی اگر هوشمندانه عمل نماید علاوه بر اخذ اقامت سریع عمان، با حفظ سرمایه ابتدایی سود مناسبی هم اخذ خواهد کرد. با این وجود بهتر است اگر قصد سرمایه گذاری در عمان را دارید حتما با وکیل امور مهاجرت ماهری در این زمینه صحبت نمایید و تمامی نکات مثبت و منفی این کار را مد نظر قرار دهید. اغلب کشورهایی که امکان مهاجرت کاری را برای افراد خارجی فراهم کرده‌اند، مشاغل پر تقاضا را برای متقاضیان تعیین می‌کنند.

به لطف قانون اخیراً تصویب شده در سال 2018، شهروندان 25 کشور از جمله ایران، روسیه، ایالات متحده، چین و… باید برای ویزای ورود عمان خود از طریق یک پلت فرم الکترونیکی جدید درخواست دهند. یکی از مزایایی که ویزای تحصیلی عمان دارد آموزش دانشجویان به زبان انگلیسی خواهد بود و همین علت باعث انتخاب عمان توسط تعداد زیادی از دانشجویان می شود. کشور عمان از نظر هزینه های تحصیل با کشورهای اروپایی قابل قیاس نیست و هزینه کمتری دارد اما هزینه های تحصیل در این کشور رایگان نخواهد بود. کشور عمان در برخورد با متقاضیانی که می خواهند اقامت عمان را با مزایایی مانند هنرمند و یا بسیار موفق بودن بدست آورند، تدبیر خاصی را پیدا نکرده اند و مقررات مهاجرتی خاصی برای آنها در نظر نگرفته است. یکی از راه های مهاجرت به عمان، مهاجرت از طریق تحصیل در دانشگاه ها و کالج های این کشور است. مقالات مرتبط با مهاجرت دانشجویی به عمان را در مهاجر اتساین مطالعه فرمایید.

مهاجرت به عمان و اخذ اقامت عمان برای ایرانیان