کتاب کلید اندروید اثر حسن نجفی ایران کتاب

پس از انجام محاسبات دقیق، هوش مصنوعی بهترین گزینه‌ها را برایتان پیشنهاد می‌دهد تا بتوانید کتاب صوتی یا متنی متناسب با سلیقه‌تان را انتخاب و از مطالعه یا گوش فرا دادن به آن لذت ببرید. لازم به ذکر است که فیدیبو اولین دستگاه کتاب خوان فارسی را در سال ۱۳۹۷ عرضه کرد تا اگر کاربران نمی‌خواهند از گوشی هوشمند خود برای مطالعه کتاب استفاده کنند این دستگاه را جایگزین کنند. دستگاه کتاب خوان فیدیبو کتاب‌ها را در شکل و شمایلی متفاوت، اما خوانا در اختیار شما قرار می‌دهد تا تجربه جذابی از خواندن کتاب الکترونیکی بدست آورید. کتابخوان اکترونیکی Mantano Reader Lite eBook دارای رابط کاربری زیبایی از نظر ظاهر و احساس است. یک سری از منوها در سمت چپ ظاهر می‌شوند و کتاب‌های الکترونیکی شما در سمت راست برنامه به نمایش درمی‌آیند. یافتن کتاب در این برنامه با رابط کاربری ساده آن کار چندان سختی نیست.

با دانلود اپلیکیشن مرجع کتاب صوتی فارسی نوار می‌توانید به گنجینه‌ی بزرگی از محتوای صوتی دسترسی داشته باشید ما سعی می کنیم که محتوای به روز و با کیفیت بالا را در کمترین زمان و به ساده ترین وجه در اختیار شما قرار دهیم. این اپلیکیشن به گونه ای طراحی شده است که کاربران هنگام استفاده از آن بیشترین راحتی را داشته باشند. از جمله تنظیمات قابل تغییر نوار به شما کمک می کند تا سرعت پخش کتاب های صوتی را آن طور که خواستید تنظیم کنید همچنین با تنظیم زمان خواب می‌توانید پخش کتاب را بعد از زمان دلخواه قطع کنید. امکان هدیه‌ی محتوای صوتی به کسانی که دوستشان دارید از دیگر ویژگی های منحصر به فرد این اپلیکیشن است.

برنامه کتاب خوان + بهترین اپلیکیشن eBook Reader Apps اندروید

در بخش سریال‌های صوتی می‌توانید سریال‌های جذابی مانند ارباب حلقه‌ها، از میان مردگان، رادیو کابوس، هزار و یک شب و سریال‌های صوتی جذاب دیگری را پیدا دانلود فرا کتاب کنید. همچنین بخش پادکست این مجموعه نیز از پادکست‌های معروف و پرمحتوایی تشکیل شده است. ‏۳- امکان سفارشی‌سازی متن با تغییر فونت، اندازه متن، تغییر حاشیه صفحه، رنگی کردن اعراب و … لطفا در نظر داشته باشید که زومیت در صورت مشاهده‌ی دیدگاه خلاف قوانین سایت، این حق را دارد که دیدگاه کاربر را بدون اطلاع قبلی پاک کند. همچنین در صورت تکرار در نقض قوانین سایت، به صلاح‌دید زومیت، حساب کاربری کاربر خاطی مسدود خواهد شد. در صورتی كه تشخیص داده شود فعالیت های یك كاربر بر خلاف قوانین یا مصالح وب‌سایت بوده و هدف های تخریبی خاصی را دنبال میكند، حساب کاربر مسدود خواهد شد.

  • اپلیکیشن کتابراه امکان دانلود قانونی هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی، رمان و مجله را از طریق موبایل، تبلت و رایانه برای شما فراهم می‌کند.
  • بهترین اپلیکیشن های کتاب و بهترین اپلیکیشن های کتاب صوتی به حضور شما دوستان معرفی گردید و امیدواریم جهت کمک به یافتن بهترین برنامه برای خواندن کتاب در اندروید نیز موارد معرفی شده مفید واقع شوند.
  • با ویژگی یکپارچه فیسبوک می‌توانید نقل‌قول‌ها، یادداشت‌ها و بحث در مورد کتاب‌ها را در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید.
  • امروز برای شما دوستان کتاب موبایل ماهنامه طنین بوک نسخه مرداد + شهریور ماه 91 رو آماده دانلود کردیم.

کتاب صوتی همراه خوبی برای گذراندن اوقات فراغت و زمان های مرده است. فرقی ندارد که برای کار در خانه یا محل کار کتاب صوتی همواره کنار شماست و کمک می کند تا زندگی بهتری داشته باشید. یکی دیگر از بهترین اپلیکیشن‌ های کتاب‌خوان که به‌صورت صوتی در دسترس قرار گرفته، اپلیکیشن نوار است. در این اپلیکیشن بیش از هزاران کتاب و پادکست به‌صورت فایل صوتی قرار داده شده تا کاربران از آن استفاده کنند. نوار یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان محتوای صوتی در ایران است که با خرید اشتراک آن می‌توانید به آرشیو بزرگی از فایل‌های صوتی دسترسی پیدا کنید. اگر جزء آن دسته از افراد هستید که توانایی خواندن کتاب فیزیکی و یا الکترونیکی را ندارند توصیه می‌کنیم که حتماً این اپلیکیشن کتاب خواندن آنلاین را نصب کنید و به بخش‌های مختلف آن سر بزنید.

دانلود کتاب ماهنامه موبایل ایبوک جنرال شهریور 91 جاوا،آندروید و آیفون

کتاب کلید اندروید اثر حسن نجفی ایران کتاب نرم‌افزار کتاب‌خوان فیدیبو این قابلیت را به کاربران ارائه می‌دهد تا بتوانند کتاب‌های الکترونیک را دانلود، طبقه‌بندی و مطالعه کنند. کتاب‌هایی که در فیدیبو ارائه می‌شوند دارای یک نسخه نمونه چند صفحه‌ای و یک نسخه کامل هستند. نسخه نمونه معمولا رایگان عرضه می شود، اما نسخه کامل مشمول پرداخت هزینه کتاب می‌شود.

ایجاد پروژه و شروع طراحی UI