کدام روش برای مهاجرت به ترکیه بهتر است؟ بررسی کامل-کمک مهاجرت

متقاضیان کار در ترکیه باید یک تسلط نسبی بر روی زبان این کشور داشته باشند. در واقع آشنایی با زبان ترکی استانبولی یکی از پیش نیاز های اصلی برای کارفرمایان جهت استخدام می باشد. ترکیه یکی از کشور های توریستی می باشد که از لحاظ تنوع فرهنگی، امکانات تحصیلی و اجتماعی در سطح کشور های اروپایی قرار گرفته است. با این حال هزینه زندگی در این کشور نسبت به کشور های اروپایی مقرون به صرفه تر می باشد.

ترکیه، کشوری با مهاجرت آسان و آینده ای روشن

موسسه مهاجرتي اصطهباناتی به علت خطرات موجود در اين روش هيچ گونه خدماتي را در زمينه پناهندگي ارائه نمي دهد و اين بخش تنها براي افزايش آگاهي شما عزيزان مي باشد. با یک بررسی اجمالی می توان دریافت که از تمام این روش ها، از 3 طریق می توان به تابعیت کشور ترکیه دست پیدا کرد. © تمام حقوق محفوظ است – این وب سایت توسط موسسه مشاوره ای MIE از موسسه ملک پور خریداری شده است. کلیه محتوا و مطالب درج شده در این وب سایت مطابق قوانین جمهوری اسلامی ایران میباشد. باید زبان ترکی یاد بگیرید و برای تحصیل در دانشگاه ها و مراکز عالی باید به زبان انگلیسی مسلط باشید. برای ترکیه رفتن ایرانی ها نیازی به ویزا ندارند، شما میتوانید به راحتی به ترکیه مهاجرت کنید.

از این رو فرد بایستی از تمام قوانین کشور مقصد اطلاع کافی داشته باشد. MIE که با کوله باری از تجربه و دانش در امر مهاجرت به کشورهای مختلف و آگاهی و علم به روز درباره کشورها و شرایط و قوانین آن ها آماده ارائه خدمت به شما عزیزان و مشاوره های تخصصی در زمینه مهاجرت و مسائل مربوط به آن است. همچنین شما عزیزان می توانید مقاله مشاوره مهاجرت به ترکیه را به کمک لینک موجود مطالعه نمایید. رعایت شرایط مندرج در قوانین مربوطه و تکمیل مدارک لازم به طور کامل و دقیق الزامی است. همچنین، اگر از طریق سرمایه گذاری برای شهروندی ترکیه اقدام می کنید، نیازی به صحبت به زبان ترکی، اقامت در ترکیه و شرایط اعلام ثروت ندارید.برای این کار باید مراحلی را دنبال کنید. علاقه مندان به کسب اقامت، باید با مراحل مهاجرت به ترکیه آشنایی داشته باشند.

همچنین در این روش مهاجرتی، شرط حضور در ترکیه وجود ندارد و افراد می‌توانند با خروج از ترکیه، همچنان اقامت این کشور را داشته باشند. کشور ترکیه در سال های اخیر به دلیل پیشرفت های اقتصادی مناسبی که داشته، به یکی از کشور های سطح بالا در دنیا تبدیل شده است. از این رو مهاجران زیادی سالانه این کشور را برای مهاجرت انتخاب می کنند. مهاجرت به ترکیه به دلیل شباهت سبک زندگی این کشور به ایرانیان، مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. افراد برای مهاجرت به این کشور می توانند از روش های مختلفی اقدام کنند و ویزا بگیرند.

  • موسسه ملک پور با تکیه بر دانش مشاورین کارآزموده،‌ آماده ارائه بهترین خدمات مهاجرتی به شما عزیزان می باشد.
  • یکی از الزامات مهم برای اقامت، دریافت حساب، سرمایه گذاری و انجام هر گونه فعالیت اقتصادی در کشور ترکیه، اخذ کد مالیاتی و یا ور…
  • همچنین در صورتی که متقاضی دریافت کار، از داخل ترکیه درخواستش را ثبت کرده باشد، می‌تواند پرونده خود را از دفتر مرکزی MLSS در آنکارا پیگیری کند.
  • این موضوع را به خاطر داشته باشید که اجاره خانه در ترکیه نیاز به رهن نداشته و تنها ملزم به پرداخت یک ماه اجاره به صورت پیش هستید و می توانید یک آپارتمان مبله و دارای تجهیزات را کرایه کنید.

به طور میانگین هزینه زندگی برای یک خانواده چهار نفره در ترکیه در سال ۲۰۲۲ حدود ۱۳۰۰ دلار تخمین زده شده است. حداقل سرمایه مورد نیاز برای دریافت شهروندی ترکیه از طریق سرمایه‌گذاری در سال ۲۰۲۲ معادل ۴۰۰ هزار دلار امریکاست. در صورت تایید سرمایه‌گذاری شما از سوی وزارت خزانه‌داری و دارایی ترکیه، می‌توانید اقامت این کشور را دریافت کنید. برای دریافت اقامت ترکیه از طریق خرید سهام، لازم است مبلغی معادل ۵۰۰ هزار دلار امریکا سرمایه داشته باشید. اقامت موقت ترکیه از طریق خرید ملک هرگز تبدیل به شهروندی نمی‌شود و فرد باید هر سال آن را تمدید کند. ما در این مقاله قصد داریم مهم‌ترین و رایج‌ترین برنامه‌های مهاجرتی ترکیه را بررسی کنیم.

همه چیز در مورد انواع سند ملکی در ترکیه

بنابراین چنانچه شخصی بخواهد کسب‌وکار خود را در خارج از کشور راه‌اندازی کند، مجله خبری مهاجرت از طریق ثبت شرکت برای او انتخاب مناسبی است. زیرا این شیوه سبب می‌شود علاوه بر کارآفرینی، افراد بتوانند پاسپورت ترکیه و اقامت دائمی این سرزمین را نیز به‌دست بیاورند. شرایط دریافت ویزای تحصیلی در مقاطع مختلف متفاوت می‌باشد و نیازمند مدارک خاصی است. به طور کلی برای دریافت این ویزا ابتدا علاقه‌مندان باید نسبت به پذیرش در یکی از دانشگاه‌های کشور ترکیه اقدام کنند. شما می‌توانید با ارسال رزومه تحصیلی و مدارکی دیگر مانند آزمون معتبر ترکی یا انگلیسی خود به دانشگاه‌های این کشور شانستان را برای دریافت پذیرش تحصیلی امتحان کنید.

تا جایی که جوانان و نوجوانان زیادی تصمیم گرفته‌اند برای تحصیل در ترکیه اقدام کنند و در مدارس و دانشگاه‌های این سرزمین درس بخوانند. اساس مهاجرت به ترکیه از طریق ثبت شرکت نیز چنین است که افراد تنها با به‌پایان‌رساندن مراحل ثبت شرکت در این سرزمین، می‌توانند حتی بدون فعال‌کردن شرکتشان، اقامت یک‌ساله ترکیه را اخذ کنند. ضمنا آن‌ها در صورتی که تمایل داشته باشند اقامتشان را تمدید کنند، می‌توانند این کار را در دو نوبت انجام بدهند. ضمنا نکته مهم در خصوص مهاجرت به ترکیه از طریق ثبت شرکت این است که در ترکیه، مالیات شرکت بر اساس درآمدهای مجموعه پرداخت می‌شود.

تحصیل دانشجوی ایرانی در مقطع کارشناسی ارشد در ترکیه