کدام روش برای مهاجرت به ترکیه بهتر است؟ بررسی کامل-کمک مهاجرت

بعد از این مدت باید اقامت خود را از طریق ویزای کاری، تحصیلی یا سرمایه‌گذاری تمدید کنید. کشور جمهوری ترکیه، کشوری آسیایی- اروپایی می باشد که در همسایگی کشورهای ارمنستان، نخجوان، گرجستان، سوریه، عراق، یونان، بلغارستان و ایران قرار دارد. کشور ترکیه ۷۸۳ کیلومتر مربع مساحت دارد و جمعیتی در حدود ۸۲ میلیون نفر در آن زندگی می کنند. پایتخت کشور ترکیه، شهر استانبول است و از دیگر شهرهای مهم آن می‌توان به آنکارا، ازمیر، بورسا، آدانا، قونیه و آنتالیا اشاره کرد.

  • به عنوان بخشی از هزینه مهاجرت به ترکیه، باید هزینه زندگی در ترکیه را هم در نظر بگیرید.
  • هدف اول تیم ما، ارائه مشاوره صحیح، جامع و بهینه به متقاضیان عزیز است.
  • برای مهاجرت ارزان به ترکیه لازم است، فرد مهاجر به زبان ترکی استانبولی تسلط داشته باشد.
  • با شماره های موجود در وبسایت تماس بگیرید تا مشاوران ما شما رو راهنمایی کنند.
  • در بالا راه های موجود برای مهاجرت به ترکیه را توضیح دادیم، در ادامه به شرح شرایط کلی مهاجرت به این کشور و مدارک لازم برای اخذ اقامت پرداخته ایم.
پناهندگی فرایند پیچیده ای دارد و فرد باید ثابت کند که در صورت بازگشت به کشور خود، جانش در خطر است. کشور های مختلف برای ارائه تابعیت از دو قانون خاک و خون استفاده می کنند. قانون اعطای تابعیت در کشور ترکیه بر اساس خون می باشد، به این معنی که صرف تولد افراد در خاک این کشور به آن ها تابعیت ترکیه را نخواهد داد. برای اخذ تابعیت ترکیه، باید یکی از والدین کودک متولد شده تبعه این کشور باشند.

شرایط مهاجرت به ترکیه از طریق ثبت شرکت

چنان‌که گفتیم، خرید خانه بالای 400هزار دلار، منجر به اخذ پاسپورت ترکیه می‌شود. اما برای دریافت اقامت ترکیه، می‌توان خانه‌ای به ارزش حداقل 75هزار دلار نیز خرید. موسسه مهاجرتی آرال گام با سال‌ها تجربه در کنار شما خواهد بود تا تمامی مراحل را به درستی طی کنید و در نهایت موفق به اخذ اقامت ترکیه شوید. یکی از ویژگی‌های بسیار خوب ویزای کار در کشور ترکیه این است که متقاضیان پس از گذشت هشت سال می‌توانند نسبت به دریافت اقامت دائم خود اقدام کنند. متقاضیان می‌بایست پس از اتمام این زمان برای تمدید مجدد ویزای خود اقدام کنند. این ویزا برای بار دوم به مدت سه سال و برای بار سوم به مدت شش سال تمدید می‌شود.

برای مهاجرت افراد با مدرک پزشکی، دندانپزشکی و رشته های پیراپزشکی نظیر پرستاری و مامایی شرایط کار بهتر از مدرک داروسازی است. برای کار به عنوان پزشک و دندانپزشک در ترکیه لازم است پیش از مهاجرت برای معادل سازی مدرک اقدام کرد. پس از معادل سازی، امکان اشتغال در درمانگاه های دولتی و خصوصی برای فرد فراهم می شود. با این حال برای کار به عنوان داروساز و افتتاح داروخانه لازم است شهروندی ترکیه را داشته باشید. می توان گفت در صورتیکه با هر مدرکی بدون تسلط به زبان ترکی برای کار در ترکیه اقدام کنید قطعا شانس پایینی برای کار در ترکیه پس از مهاجرت خواهید داشت. اما باید در نظر داشت این تصمیم اگر در مسیر درست هدایت نشود ممکن است بسیار سخت و گاها خطرناک نیز باشد و عواقب جبران ناپذیری در پی داشته باشد.

مشاوران و کارشناسان تخصصی ما در تمام طول مسیر همراه شما هستند تا بتوانید در سریع‌ترین زمان و به بهترین شیوه اقدام به مهاجرت نمایید. ترکیه شرایط ویژه‌ای برای ارائه اقامت به افراد مشهور و متقاضیانی که رزومه‌ بین‌المللی مناسبی دارند ارائه می‌دهد. به هر حال در صورتی که قصد ازدواج با یک شهروند ترکیه و مهاجرت به ترکیه برای زندگی مشترک را دارید، بخت زیادی برای دریافت اقامت این کشور خواهید داشت.

برای مثال داوطلبان می‌بایست حتما در آزمون‌های ورودی دانشگاه‌های این کشور شرکت کنند، تا بتوانند نسبت به این ویزا اقدام کنند. بهترین روش بستگی به شرایط هر متقاضی متفاوت است، اما به طور کلی ویزای کاری، تحصیلی و سرمایه گذاری از بهترین روش های مهاجرتی به این کشور هستند. از دیگر شرایط مهاجرت به ترکیه، باید به ارائه مدرک زبان ترکی اشاره کرد، چرا که افراد برای برقراری ارتباط با مردم در این کشور باید به زبان آن ها مسلط باشند. نداشتن سوء پیشینه، برخورداری از بیمه، ارائه پاسپورت و … همگی از شرایط مهم مهاجرت به کشور ترکیه به شمار می روند. مهاجرت به ترکیه از طریق ازدواج روشی است که منجر به تابعیت و اقامت دائم کشور ترکیه می شود. با توجه به قوانین ترکیه، برای ازدواج با یک فرد ترکیه ای یا شخصی که پاسپورت کشور ترکیه را داشته باشد، باید بالای 18 سال باشند.

تحصیل ، کار و سرمایه گذاری راه های مهاجرت به ترکیه است که طرفداران زیادی دارد. در فیلم حاضر، بخشی از ویزاهای کشورهای مختلف ( می دانیم که کشور ترکیه نیازی به اخذ ویزا ندارد و شما می توانید درون خود کشور ترکیه نسبت به دریافت اقامت از روش های موجود اقدام نمایید ) برای شما آماده شده است. متقاضیانی که پروسه مهاجرتی خود را با موسسه مهاجرتی رجبی پیش برده و به لطف خداوند به نتیجه دلخواه خودشون رسیده اند. همانطور که گفته شد آسانترین راه مهاجرت به ترکیه خرید ملک این کشور است، چرا که در این روش شما به راحتی می توانید اقامت ترکیه را دریافت کرده و پس از مدتی تابعیت و پاسپورت ترکیه را دریافت کنید. یکی دیگر از روش های مهاجرت ترکیه، مهاجرت به ترکیه از طریق پناهندگی می باشد که این موضوع به هیچ عنوان توسط موسسه ملک پور توصیه نمی گردد و خدماتی نیز در این زمینه توسط موسسه ملک پور ارائه نمی شود.

ویدئو و فایل صوتی موسسه MIE در مورد مقایسه خرید ملک ترکیه با اجاره ملک یونان

هر دوی این کارت‌ها به عنوان ID کارت یا کارت ملی در ترکیه شناخته می‌شوند، اما هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارند‌. اتباع خارجی که تحصیلات ابتدایی یا متوسطه دارند، نیز می‌توانند تا یک سال اجازه اقامت دریافت کنند. اجازه اقامت دانشجویی به خارجی‌هایی اعطا می‌شود که قصد دارند در مقاطع لیسانس یا کاردانی به مدت ۲ سال شرکت کنند‌. برای تحصیل در دانشگاه، باید در یکی از آزمون‌ های معتبر در ترکیه، شرکت کنید و قبول شوید. شما می توانید با خرید ملک و دریافت وام در کنار آن اقامت دریافت نمایید.

مجله خبری مهاجرت از طریق کار نیز در صورتی که افراد بتوانند شغل مناسبی در این کشور پیدا کنند، از بهترین ارزان ترین روش های مهاجرت به کشور ترکیه محسوب خواهد شد. ترکیه به متقاضیان اجازه می دهد تا مسیر مهاجرت را به روشی ساده تر از مهاجرت به کشور های اروپایی تجربه کرده و امکان زندگی در شهر های پیشرفته را برای افراد مهیا می کند. بر اساس گزارشات به دست آمده در سال های اخیر مهاجرت ترکیه رشد چشم گیری داشته است. زیرا این کشور از نظر وضعیت اقتصادی، تحصیلی، سرمایه گذاری و … در وضعیت ایده آلی قرار گرفته است.

دانشجویان با تحصیل در این کشور در مقطع لیسانس اجازه کار ندارند و دلیل این موضوع آمار بالای بیکاری در این کشور است. با دریافت مدرک، دانشجویان مانند بسیاری از کشورهای دیگر از یک فرصت 6 ماهه برای پیدا کردن کار مناسب برخوردار می‌شوند. آنها در صورتی که بتوانند کار پیدا کنند، ویزای موقت کاری دریافت می‌کنند که مطابق شرایط، پس از گذشت 3 تا 5 سال، این ویزا قابل تبدیل به اقامت دائم می‌شود. دانشجویان پس از اتمام تحصیلات خود در کشور ترکیه، می توانند در مدت زمان کوتاهی که در اختیار دارند، شغل مناسب پیدا کرده و سپس ویزای تحصیلی خود را به ویزای کاری تبدیل کنند. افراد همچنین می توانند ویزای تحصیلی خود را به ویزای سرمایه گذاری، کارآفرینی و … نیز تبدیل نمایند. بسته به اینکه پس از مهاجرت به ترکیه قصد دارید با کدام مدرک تحصیلی و در چه حوزه ای مشغول به کار شوید، شرایط متفاوت است.